AndroidHealthClinic

spieren kapotgeknepen?

Els1982

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
22%
Hoi,

Misschien een rare vraag en ook een beetje chenant. Ik heb een aantal weken geleden een ruzie gehad met een man. We hebben elkaar toen vastgegrepen. Hij heeft me toen echt heel hard in mijn armen geknepen ter hoogte van de biceps brachii (voorkant en dus ook achterkant). Dat knijpen duurde echt een paar minuten want we hadden elkaar vastgegrepen. Hij zette toen heel veel kracht en het deed mij vreselijke pijn. Ik merk nu (aantal weken daarna) met fitness dat ik geen zware gewichten meer kan optillen.

Heeft hij nou echt mijn spieren kapotgeknepen en ben ik daar nu dus min of meer gehandicapt geraakt? Ik wist niet dat je spieren echt kapot kan knijpen. :(

Alvast bedankt.

Els

Volledig kapot zou een uitkering aanvragen en schadevergoeding

Best chenant :(

Was/ is het blauw geweest nadat het gebeurd is? Kan je nog wel alle bewegingen maken (flexie en extensie elleboog)?

Kon je niet gewoon z'n ogen eruit krabben en z'n oor eraf bijten?

• Topic Starter Topic Starter
Was/ is het blauw geweest nadat het gebeurd is? Kan je nog wel alle bewegingen maken (flexie en extensie elleboog)?
Beste Japster,

Dank je voor je reactie. Van de rest krijg ik alleen maar onzin terug. :mad:Ja, ik kan bewegingen gewoon nog maken. In het begin niet. Toen merkte ik dat ik last had van spierpijn. Er is geen verleuring geweest. Mijn bewegingen kan ik nog gewoon maken. Maar met bodypump merkte ik dat gewichten omhoog brengen er niet meer bij was. Wat denk jij? Kun je spieren echt kapotknijpen?

Onzin??? Ik ben bloedserieus hoor!

Ja, dit kan.

Ze sterven binnen enkele weken af je kan er altijd synthol inspuiten dit werkt perfect!

Whatever it takes!!

Beste Japster,

Dank je voor je reactie. Van de rest krijg ik alleen maar onzin terug. :mad:Ja, ik kan bewegingen gewoon nog maken. In het begin niet. Toen merkte ik dat ik last had van spierpijn. Er is geen verleuring geweest. Mijn bewegingen kan ik nog gewoon maken. Maar met bodypump merkte ik dat gewichten omhoog brengen er niet meer bij was. Wat denk jij? Kun je spieren echt kapotknijpen?

Ik heb ten eerste goed nieuws voor je. Je spieren zijn niet kapot, aangezien je geen bloeduitstorting hebt gehad en je alle bewegingen nog gewoon kan maken. Wel kan het zijn dat ze een opdonder hebben gehad. Rustig aan je training weer opbouwen en juist veel bewegen met die arm. Heb je naast het krachtverlies nog pijn of iets?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ten eerste goed nieuws voor je. Je spieren zijn niet kapot, aangezien je geen bloeduitstorting hebt gehad en je alle bewegingen nog gewoon kan maken. Wel kan het zijn dat ze een opdonder hebben gehad. Rustig aan je training weer opbouwen en juist veel bewegen met die arm. Heb je naast het krachtverlies nog pijn of iets?
Dank je Japster. Nee, geen pijn of iets. ik ben alleen superkwaad op hem. Heb jij enig idee hoe lang dit gaat duren?

Terug
Naar boven