Fitness Seller

spieren verbranden dmv hardcore

weller

Novice
Waardering
0
Ee mensen dit is mijn eerste topic in dit forum waar ik ondertussen trouwens een hoop van geleerd en gelezen heb maar nu was mijn vraag dus of er mensen zijn die weten of je echt spiermassa verbrand als je dus van 10 s avonds tot 6 s ochtends staat te stampe (met behulp van ;) )

Na masters of hardcore had ik namelijk DRIE dage spierpijn :eek:
En nu wil ik het de 28ste bij partyraiser anders aanpakken want ben bang voor me opgebouwde spiermassa.

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Of ervaringen?

genoeg eten, en een avondje cardio is niks mis mee ;) gewoon weer goed aanvullen!

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor de eerste snelle reacties :thumb: en dianabol is bij mij alleen niet bekend.. en waarom is dat dan beter?

ok... bedankt voor de serieuze reacties ??? aan: slik anabolen ipv xtc heb ik niet zo heel veel. Ik vraag gewoon serieus of mensen weten of je spieren verbrand als je je zo een lange tijd zwaar inspand.

Kan geen kwaad joh. Gewoon wat snoepjes in je donder, lijntje van het één of ander meepikken links en rechts en alcohol zuipen om brandstof/Kcals binnen te krijgen.

Na een goed feestje heb ik ook altijd flinke spierpijn!
zie het maar gewoon als een goede cardioworkout.. de spierpijn komt denk ik vooral omdat je anders nooit urenlang soortgelijke bewegingen maakt, je lichaam is het niet gewend.
Of je echt spieren afbreekt van een avondje terror weet ik niet, maar ik weet natuurlijk ook niet wat je erbij gebruikt ;) en hoe vaak je naar feesten gaat
(als je elk weekend aan de pep zit zal dat niet erg bevorderlijk zijn voor je massa:) )

kan geen kwaad als het een maal in de week is.

Eet daarna goed..

ja ben pas eigenlijk weer begonnen met de hardcore feestjes, 1 per maand en dan ook 2 of drie snoepies :D maar dan ga ik ook echt non stop door en super intensief maarja cardio is op zijn tijd best gezond ja dus ik ga gewoon zo vrolijk verder en zal goed ete :thumb:

Casseine eiwitten nemen van te voren, die blijven langer in je lichaam zitten.
Veel plezier bij Partyraiser trouwens!

ja thanks man! kijk er zeker naar uit, ik heb alleen eiwit isolate van pure. Misschien een idee om daar wat van te nemen voor of na het feest?

Is opzich wel een goed idee maar dit neemt snel op in je lichaam, anders kan je ook gewoon magere kwark eten van te voren.

Neem ipv van die xtc, pure mdma. Heb je achteraf niet zo'n k*t gevoel van. Kan je nog normaal eten en slapen. Het is vooral het niet eten na zo'n feestje dat je spieren hard afbreekt en je verbranding ontregelt.
Voor je gaat feesten eet maar wat kwark en een shake.

Oh ja en voordat je gaat slapen (voor zover dat lukt) nog een shake nemen.

en tijdens het feesten eiwitrepen :D

drugs en bodybuilding gaan gewoon niet samen, punt.

het één is destructief en het ander is constructief.

meer zinnigs valt hierover niet te zeggen, trek zelf je conclusies...

Terug
Naar boven