- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik nog pillen nam heb ik wel eens na een feest (Qlimax 2002) een broodje beenham naar binnen gewerkt, en da's best lastig met 8 pillen op!

En als we nu hadden gezegd dat het super slecht voor je is?
goede
Als er hier werd gezegd door meerdere mensen dat je spiermassa erdoor afbreekt (liefst met beetje duidelijke bewijzen natuurlijk) of dat xtc een of andere stof herbergt welke slecht is voor het spierherstel dan had ik misschien wel overwogen om niks te gebruiken of minder voluit te gaan ja.Hmmm broodje beenham eten met 8 pillen op? Damn hoe snel eet je dat broodje dan?![]()
In het begin heb je aan 1 genoeg voor de hele avond, maar na een paar jaar heb je meer nodig voor hetzelfde effect.

. xtc is niet schadelijk (volgens drugsinfo op feestjes) wanneer je 1 keer in de 4 tot 6 weken er 1 a 2 neemt. licht er ook aan wat je neemt, met red harleys of zo neem er mar wat minder. in sommige smartshops heb je ook pilletjes van 1 of andere natuurlijke knoei die wel gedoogt zijn, schijnen ook te werken. je mag er max 4 van op een avond en ze zijn ook nog een stuk goedkoper. ongeveer 10 euro voor 8 stuks. drugs en bodybuilding gaan gewoon niet samen, punt.
het één is destructief en het ander is constructief.
meer zinnigs valt hierover niet te zeggen, trek zelf je conclusies...
Oh ja? Afgelopen weekend op Partyraiser...........
Thuis neem ik een bord complexe carbs. Ik neem voordat ik naar binnen ga altijd eerst MOV's en daarna een dosage casei van 60 gram uit alhmhof kwark.
Is m'n maag leeg een lekkere scheut G en ga dan de hele nacht knallen, de laatse 2 uur wat sleutelpuntjes cocaine en erop los rossen. Verder drink ik me stront aan water en enkel frisdrank als m'n zout voorraad een laag gehalte aanneemt.
Bij thuiskomst eerst whey, effe laten zakken, MOV's + vitamines en wederom een vette dosage casei, dan slapen.
En dit dus serieus goede cardio, het massaverlies is nihil en tegerlijktijd ben je echt effe uitgeweest. En ook dat is een vette toevoeging, want een continue gespannen boog is eveneens contraproductief. Begint saaiheid te vertonen in je bodybuilding leven namelijk.