XXL Nutrition

spieren verbranden dmv hardcore

Hmmm broodje beenham eten met 8 pillen op? Damn hoe snel eet je dat broodje dan? :D

Toen ik nog pillen nam heb ik wel eens na een feest (Qlimax 2002) een broodje beenham naar binnen gewerkt, en da's best lastig met 8 pillen op!

Kan lastig zijn. Maar na goed oefenen krijg ik nu gewoon van alles weg , mijn maten kijken me soms vol verbazing aan als ik alweer iets naar binnen prop :D

• Topic Starter Topic Starter
En als we nu hadden gezegd dat het super slecht voor je is?

:D goede ;) Als er hier werd gezegd door meerdere mensen dat je spiermassa erdoor afbreekt (liefst met beetje duidelijke bewijzen natuurlijk) of dat xtc een of andere stof herbergt welke slecht is voor het spierherstel dan had ik misschien wel overwogen om niks te gebruiken of minder voluit te gaan ja.

Het is slecht voor spierherstel!

Ik had vorige week voor het eerst een halve op........... 8 Pillen, damn. Ik kon na 5 uur nog niet slapen :P

In het begin heb je aan 1 genoeg voor de hele avond, maar na een paar jaar heb je meer nodig voor hetzelfde effect.

In het begin heb je aan 1 genoeg voor de hele avond, maar na een paar jaar heb je meer nodig voor hetzelfde effect.

Maar waarom nam je ze? Ik neem voor het feest 12,5mg efedra en een halve pil. En dan voel ik me nog hetzelfde in me bolletje. Alleen kan ik het dansen wel een stuk makkelijker volhouden.

Waarom neemt iemand pillen?
Om naar de klote te gaan en het langer uit te houden.

Gebruik met mate

Of niet, zoals ik nu doe.

ligt er aan ik ga weinig naar grote feesten dus heb sowieso dan geen pillen nodig. anders lijkt het me wel lastig vol te houden. maar ja je kan ook gewoon af en toe effe rusten uiteraard

Ik sta nu soms langer te springen dan mijn vrienden die wel gebruiken, als de muziek maar goed is.

ik ben ook vaker naar de grotere feesten geweest en ben er nooit van afgevallen ma eet daar ook om de 2 uur iets om er zeker van te zijn dat ik geen spiermassa verlies :p

Pillen heb je echt niet nodig om het de hele nacht vol te houden... Of een feest er gaver wordt weet ik niet, maar ik houd het op spa en pizza/hamburgers/whatever er te vreten is ook wel vol.

Behalve als mijn knie op gaat spelen, dat wil nog wel eens gebeuren nu ik wat zwaarder ben. Ik ben nogal van het "Die vloer kapot, of ik kapot"-type en meestal wint de vloer dan :D

Verder moejje niet zo moeilijk doen. Gewoon feesten en spierpijn hebben en klaar... De dag daarna weer braaf je dieet volgen enzo, maar als je op een feest staat moet je niet zo mauwen, imho...

jah, mar is soms wel leuk :p. xtc is niet schadelijk (volgens drugsinfo op feestjes) wanneer je 1 keer in de 4 tot 6 weken er 1 a 2 neemt. licht er ook aan wat je neemt, met red harleys of zo neem er mar wat minder. in sommige smartshops heb je ook pilletjes van 1 of andere natuurlijke knoei die wel gedoogt zijn, schijnen ook te werken. je mag er max 4 van op een avond en ze zijn ook nog een stuk goedkoper. ongeveer 10 euro voor 8 stuks.

Oow en als je er niet van kunt eten heb je vaak iets met speed erin, dat zorgt voor maagkrampen.

mar alles gewoon laten liggen is natuurlijk beter. En ook bier is schadelijk. Mar als je t met mate doet valt het allemaal wel mee. (heel clishe k weet t) gewoon plezier maken en opletten wat je binnen krijgt. koop gewoon zo min mogelijk van onbekende. Houd t zoveel mogelijk bij je "vaste" leveranciers, minder risico.

Oow en drink genoeg, maar geen alcohol. Alcohol ontrekt vocht uit t lichaam.

whaha heel verhaal mar suc6 ermee.

oeps dubbele post heb deze ff veranderd.

trouwens, als je t een tijdje niet doet heb je t niet meer nodig. en als je er niet aan begint ook niet.

ik merk wel dat k meer van de muziek geniet nu k niets meer gebruik. :p

drugs en bodybuilding gaan gewoon niet samen, punt.

het één is destructief en het ander is constructief.

meer zinnigs valt hierover niet te zeggen, trek zelf je conclusies...

Oh ja? Afgelopen weekend op Partyraiser...........

Thuis neem ik een bord complexe carbs. Ik neem voordat ik naar binnen ga altijd eerst MOV's en daarna een dosage casei van 60 gram uit alhmhof kwark.

Is m'n maag leeg een lekkere scheut G en ga dan de hele nacht knallen, de laatse 2 uur wat sleutelpuntjes cocaine en erop los rossen. Verder drink ik me stront aan water en enkel frisdrank als m'n zout voorraad een laag gehalte aanneemt.

Bij thuiskomst eerst whey, effe laten zakken, MOV's + vitamines en wederom een vette dosage casei, dan slapen.

En dit dus serieus goede cardio, het massaverlies is nihil en tegerlijktijd ben je echt effe uitgeweest. En ook dat is een vette toevoeging, want een continue gespannen boog is eveneens contraproductief. Begint saaiheid te vertonen in je bodybuilding leven namelijk.

De meest weefselafbrekende en schadelijk dope vanuit bodybuilding perspectief zijn speed, MDMA, alcohol, crack, meth en veel roken.

Matig en kortstondig gebruik van goede kwaliteit coke (zonder drank) valt ook erg mee.

All tripmiddelen en psychedelics zijn miniscuul catabool. Opiaten ook vrijwel niet.

Oh ja? Afgelopen weekend op Partyraiser...........

Thuis neem ik een bord complexe carbs. Ik neem voordat ik naar binnen ga altijd eerst MOV's en daarna een dosage casei van 60 gram uit alhmhof kwark.

Is m'n maag leeg een lekkere scheut G en ga dan de hele nacht knallen, de laatse 2 uur wat sleutelpuntjes cocaine en erop los rossen. Verder drink ik me stront aan water en enkel frisdrank als m'n zout voorraad een laag gehalte aanneemt.

Bij thuiskomst eerst whey, effe laten zakken, MOV's + vitamines en wederom een vette dosage casei, dan slapen.

En dit dus serieus goede cardio, het massaverlies is nihil en tegerlijktijd ben je echt effe uitgeweest. En ook dat is een vette toevoeging, want een continue gespannen boog is eveneens contraproductief. Begint saaiheid te vertonen in je bodybuilding leven namelijk.

Als je idd goed eet is er niks to weinig aan de hand!
Je moet het gewoon niet te bont maken dat ej de dagen daarna nog steeds gaar ben en weinig trek heb!

G is idd een ideaale party drug als je er mee om kunt gaan gebruik het altijd op party,s en ben er de volgende dag eerder uitgerust als gaar van!

Terug
Naar boven