XXL Nutrition

spieren verbranden dmv hardcore

Ik neem altijd gewoon een zooi eiwitshakes mee en een bunder kh rijk voedsel en een dit voor en na mijn feest op (voordeel van met de auto reizen :D). Direct na het gebruik van mdma kan ik altijd nog goed eten, als ik dan ook goed eet kan ik de hele dag daarna goed eten. Toen ik vroeger niks at direct na mijn gebruik kon ik daardoor de hele dag erna niet goed eten. Me maag bleef dan van streek. Tijdens het feesten drink ik altijd cola, ben altijd blij als ze geen PEPsi hebben want ik wil juist de suikers tijdens het feest :P

EDIT:
Partyraiser was trouwens echt een meesterlijk bruut feest. Alleen zo ver$#%# warm :( Volgend jaar iig zkr weer aanwezig, hopelijk die dag dan wat minder zon zodat het wat humaner is in de borschlandhallen :)

Tja, als je elke week hard gaat op een feest, raak je aardig wat massa kwijt ;) Maar met eens in de zoveel tijd knetterlos gaan, verlies je echt geen kilo's spiermassa. Ja wat kilo's vocht en vet. That's it. Je verliest niet zo snel spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
Jaja Partyraiser was zeker knalle! alleen klote dat ik me enkel licht verzwikte :( voelde het natuurlijk pas toen het 1ste p'tje beetje uitwerkte maar goed had nog een been, 2 armen en genoeg zware paracetamollen om de pijn te onderdrukken ;)

had van te voren bami en rijst gegeten en bananen dus was dit keer goed voorbereid :D natuurlijk veel water drinken (k*t wc's met bordjes "geen dinkwater":mad: ) en paar biertjes, bakje watermeloen en ijsje.

Thuis gekomen shake en toen heel goed geslape, voelde me echt toppie de volgende dag :D waarschijnlijk ook omdat ik niet had gerookt ivm lichte verkoudheid. En me spierpijn duurde weer gewoon 2.5 dag ongeveer

Geleerd van dit topic ??? =

goed van te voren eten, goed tijdens eten en een shake voor het slapen gaan.

;)

Terug
Naar boven