- Waardering
- 0
Mag je meestal niet naar binnen nemen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet thuis voor je weggaat hele eiereren en op de dag zelf veel carbs.
Vermeng een volle bak magere kwark met lijnzaad olie en voeg er vitamines en nog wat trage eiwitten aan toe.
Voordat je naar binnen gaat eet je deze op. Na afloop een snelle proteine shake, weer wat carbs en trage eiwitten voor het slapen gaan.
Kwark voordat je weggaat en eet daar een paar hamburgers+drink genoeg.
Dan zal het allemaal wel meevallen.

Eet thuis voor je weggaat hele eiereren en op de dag zelf veel carbs.
Vermeng een volle bak magere kwark met lijnzaad olie en voeg er vitamines en nog wat trage eiwitten aan toe.
Voordat je naar binnen gaat eet je deze op. Na afloop een snelle proteine shake, weer wat carbs en trage eiwitten voor het slapen gaan.

Hardcore zelf is ook niet goed voor de massa, zware bass en muziek boven 112 Beats per minute is zwaar catabool...
Je had beter naar de Matthaus Passion kunnen gaan!
Genoeg eten he, weet niet of jij ook het probleem hebt wat veel mensen hebben, namelijk dat je niks meer weg krijgt als je uit je dak bent?

Toen ik nog pillen nam heb ik wel eens na een feest (Qlimax 2002) een broodje beenham naar binnen gewerkt, en da's best lastig met 8 pillen op!
dat kan ik niet toppen man, ben net begonne en heb wel genoeg aan 1,2,3 ligt ook aan de soort en het gewicht natuurlijk.anabool = (spier) opbouwend
katabool = (spier) afbrekend
Bijvoorbeeld: eten is anabool en AAS ook.
Een dag zonder eiwitten is bv katabool.