AndroidHealthClinic

spieren verbranden dmv hardcore

Zolang je de speed maar links laat liggen, en vreet gewoon af en toe een hamburger naarbinnen tijdens je feessie :)

Eet thuis voor je weggaat hele eiereren en op de dag zelf veel carbs.

Vermeng een volle bak magere kwark met lijnzaad olie en voeg er vitamines en nog wat trage eiwitten aan toe.

Voordat je naar binnen gaat eet je deze op. Na afloop een snelle proteine shake, weer wat carbs en trage eiwitten voor het slapen gaan.

Kwark voordat je weggaat en eet daar een paar hamburgers+drink genoeg.
Dan zal het allemaal wel meevallen.

Zeur gewoon niet zo en feest en zuip je te barste.

genoeg bier drinken zijn zitten genoeg koolydraten in

Genoeg eten he, weet niet of jij ook het probleem hebt wat veel mensen hebben, namelijk dat je niks meer weg krijgt als je uit je dak bent?

Hardcore zelf is ook niet goed voor de massa, zware bass en muziek boven 112 Beats per minute is zwaar catabool...

Je had beter naar de Matthaus Passion kunnen gaan!

Vermeng een volle bak magere kwark met lijnzaad olie en voeg er vitamines en nog wat trage eiwitten aan toe.

Voordat je naar binnen gaat eet je deze op. Na afloop een snelle proteine shake, weer wat carbs en trage eiwitten voor het slapen gaan.

Kwark voordat je weggaat en eet daar een paar hamburgers+drink genoeg.
Dan zal het allemaal wel meevallen.

Zeur gewoon niet zo en feest en zuip je te barste.

idd :cool:

• Topic Starter Topic Starter

en ook voor de rest van de ideeen en suggesties :D

Genoeg eten he, weet niet of jij ook het probleem hebt wat veel mensen hebben, namelijk dat je niks meer weg krijgt als je uit je dak bent?

vorige keer bij masters had ik inderdaad bijna geen honger nee, wel een hamburger voor wat vulling gegete ja maar ik stond na 5 minuten weer haha kan het niet helpen op dat moment moet ik gewoon los :bierbang:

Toen ik nog pillen nam heb ik wel eens na een feest (Qlimax 2002) een broodje beenham naar binnen gewerkt, en da's best lastig met 8 pillen op!

Toen ik nog pillen nam heb ik wel eens na een feest (Qlimax 2002) een broodje beenham naar binnen gewerkt, en da's best lastig met 8 pillen op!

:lol: dat kan ik niet toppen man, ben net begonne en heb wel genoeg aan 1,2,3 ligt ook aan de soort en het gewicht natuurlijk.

Daarom ben ik er ook mee gestopt, ik merkte het niet meer zo goed en had steeds meer nodig.
Nu volstaat een Red Bull ook.

Gewoon voor je naar binnen gaat een bak kwark met lijnzaad of omega caps en vooral goed eten na je feessie of wat ik altijd doe is gewoon een dikke shake met brinta en klaar is kees.Ben je zondagmiddag weer helemaal het ventje:D

Ik denk dat je minder goede gewoontes moet hebben om de goede gewoontes vol te kunnen houden. Dus gewoon lekker uit je naad gaan, zou ik zeggen.

En als we nu hadden gezegd dat het super slecht voor je is?

Terug
Naar boven