XXL Nutrition

Spiergroei bevorderen

Daar dacht ik dus ook aan. Vooral vanwege het snelle herstellen van spieren. Weet jij ook welke?
Met creatine monohydraat zit je altijd wel goed. Dat is de meest onderzochte vorm. Zelf wil ik gaan experimenteren met blends, zoals bv "crea-Ten" van Rich Piana. De gedachtegang hierachter is dat het goed is om meerdere vormen van creatine in je systeem te hebben.

Met creatine monohydraat zit je altijd wel goed. Dat is de meest onderzochte vorm. Zelf wil ik gaan experimenteren met blends, zoals bv "crea-Ten" van Rich Piana. De gedachtegang hierachter is dat het goed is om meerdere vormen van creatine in je systeem te hebben.
er is maar 1 vorm van creatine

Leg eens uit dan? Je hebt creatine monohydraat, creatine hydrochloride, creatine ethyl ester, etc. Dat zijn toch verschillende vormen of zit ik fout?

Zie hier. creatine molecuul verandert niet. Zitten aan andere ester gekoppeld, maar die verandert niks aan de werking zelf

• Topic Starter Topic Starter
Een aantal betweters weer aanwezig hoor. Walgelijk

Zie hier. creatine molecuul verandert niet. Zitten aan andere ester gekoppeld, maar die verandert niks aan de werking zelf
Nou, helaas wel. De ethylester vermindert namelijk de werking, omdat het molecuul sterk vatbaar is voor conversie naar creatinine bij een - bijna - neutrale pH-waarde.

Creatinederivaten zijn vooral zinloos omdat er niets te verbeteren valt aan creatinemonohydraat. Wordt vrijwel volledig opgenomen, spotgoedkoop en is zeer stabiel.

Laatst bewerkt:
Apart.... Brood pasta en rijst vermijden en dan wel een pak crackers van witmeel ( matzes) eten.... Niets mis met brood pasta of rijst. Kan je prima de volkoren variant pakken.

Je vermijd vet in je eten... Ook niet gezond. Die heb je ook nodig.

Je doet kt en cardio en je eet 2200 kcal...

Ben benieuwd naar je schema
Post eens wat je eet op een dag? Met hoeveelheden en macro's erbij... Zal mogelijk toch ergens wat mis gaan...

Ik ga er naar kijken en meer in verdiepen. Alleen ik merkte als ik op 2200 kcal zat ik al echt ging aankomen. Ik ging van 82 kilo naar 90 kilo in 3 weken. Ik wil eigenlijk droog worden maar tegelijkertijd een soort van fitnessen om kracht op te bouwen.

1m80 veel sporten en eventueel nog werken en met 2200 kcals op 3 weken 8 kg bijkomen. very unikely.

• Topic Starter Topic Starter
Apart.... Brood pasta en rijst vermijden en dan wel een pak crackers van witmeel ( matzes) eten.... Niets mis met brood pasta of rijst. Kan je prima de volkoren variant pakken.

Je vermijd vet in je eten... Ook niet gezond. Die heb je ook nodig.

Je doet kt en cardio en je eet 2200 kcal...

Ben benieuwd naar je schema
Post eens wat je eet op een dag? Met hoeveelheden en macro's erbij... Zal mogelijk toch ergens wat mis gaan...

Er gaat eigenlijk niks mis maar wilde misschien het proces versnellen.

hoe snel gaat t dan nu?

2200? Ik eet nog meer als ik cut lol, je moet nog veel leren kerel, zal.als ik jou was maar eens de stickies enz gaan lezen.

HUh ... Dejavu ..

In je 1ste topic op dit platform wilde je ook advies , er is je toen ook geadviseerd je voeding op orde te krijgen, je 3de bericht was

UB/LB split? En raden jullie aan om nu al Eiwit shakes, creatine en Caseine shake aan te schaffen of is dat te vroeg?

Dat was Aug 2015 , We zitten nu in Aug 2017 , voeding nog steeds niet op orde en weer de vraag voor " hulpmiddelen "

Slecht geheugen of eigenwijs ?

HUh ... Dejavu ..

In je 1ste topic op dit platform wilde je ook advies , er is je toen ook geadviseerd je voeding op orde te krijgen, je 3de bericht was

Dat was Aug 2015 , We zitten nu in Aug 2017 , voeding nog steeds niet op orde en weer de vraag voor " hulpmiddelen "

Slecht geheugen of eigenwijs ?

We've got a detective here :D:p

Terug
Naar boven