MuscleMeat

Spoken?

Als ik me zijn filmpjes goed herinner beweert hij juist niet gelovig te zijn, maar zei hij ook dat hij niet kan bewijzen dat god niet bestaat. Correct me if I'm wrong.

Filmpje heeft hem destijds gelanceerd toen hij nog geen enkele academische credibiliteit had, maar je kan wel zeggen dat hij sindsdien "in verkeerde handen is gevallen".

Hij vertoefd momenteel in erg foute kringen, waaronder de ID-denktank onder leiding van de beruchte Behe: [Link niet meer beschikbaar].

Check het maar eens uit zou ik zeggen :)

Filmpje heeft hem destijds gelanceerd toen hij nog geen enkele academische credibiliteit had, maar je kan wel zeggen dat hij sindsdien "in verkeerde handen is gevallen".

Hij vertoefd momenteel in erg foute kringen, waaronder de ID-denktank onder leiding van de beruchte Behe: [Link niet meer beschikbaar].

Check het maar eens uit zou ik zeggen :)
Je hebt zo te zien de curriculum vitae van de man laatst grondig onderzocht? Of is dit gewoon iets wat je gehoord hebt? Ik vind het nogal vreemd namelijk, maar goed, zal eens kijken.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------

Ok na kort kijken: wat is er mis met iscid.org? Het is gewoon een site waar je lid van kan worden, vervolgens mee artikels kan posten, en die artikels worden dan gereviewed door andere leden. Big deal. Ze zijn niet eens een organisatie meer, gewoon een actief archief:

"ISCID is no longer being managed as an organization, and thus no longer has contact information. We leave this website up for archival purposes."

Tuurlijk gaat een man als Langan op zulke sites vertoeven, niks mis mee lijkt mij. Poging tot onterecht in discrediet brengen?

I believe in the theory of evolution, but I believe as well in the allegorical truth of creation theory. In other words, I believe that evolution, including the principle of natural selection, is one of the tools used by God to create mankind. Mankind is then a participant in the creation of the universe itself, so that we have a closed loop. I believe that there is a level on which science and religious metaphor are mutually compatible.http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Langan#cite_note-ABC_Chat-13

volgens wikipedia.

Aha dus toch gelovig geworden, jammer dan. Daalt meteen wel in de achting, maar goed hij zal zeker niet de enige persoon met hoog IQ zijn die toch in (een) god gelooft. Zal ook wel te maken hebben met de cultuur in Amerika (sterk gelovige meerderheid).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nog steeds op zoek naar dat filmpje waarover werd gesproken in een ander topic, waarbij onderzoek werd gedaan naar die lichtbollen die je ziet als je een foto of video maakt in de nacht. Iemand die weet waar ik die kan vinden?

Dit heb ik echt supervaak.. Dat ik denk dat ik op iets heel hoogs sta of hang en er dan keihard van afval, en dat ik dan in bed ook daadwerkelijk me helemaal vastklamp of spastische trekken begin te krijgen of daadwerkelijk ook uit mn bed val. Dan schrik je je echt de t*ring hoor:eek:

Er is geen verklaring voor bepaalde zaken dus mensen gaan weer 'zoeken' naar een verklaring.Net als het hele geloof!
Ik denk dat veel van dit soort dingen wel Wetenschappelijk zijn uit te leggen waarmee ik niet zeg dat de Wetenschap de wijsheid altijd in pacht heeft.
Maar het klinkt nog altijd aannemelijker dan alle op niets gebaseerde theorieën over het 'leven na de dood' Geesten en Goden en alles daar tussenin.

Het is allemaal hoop, hoop dat het hierna je beter vergaat.En angst, angst diezich meester maakt van de mensen. Ga maar eens glaasje draaien met wat mensen ik noem maar wat. Er is nog helemaal niets gebeurt en mensen zijn al bang, lopen elkaar gek te maken etc.
Ik heb in panden s'nachts gezeten waar anderen absoluut niet wilde zitten want het zou er niet pluis zijn.
Ik heb niets gezien of bijzonders meegemaakt, je kunt jezelf net zoveel laten wijsmaken als jezelf wilt. De mensheid weet helemaal niets!!!!! Niet of er hierna nog wat is in welke vorm dan ook etc. Bedoel wat weten we nu eigenlijk van het heelal? Hoe is het echt ontstaan, waar houdt het op etc. etc.?

Ook interessant om te lezen http://www.skepsis.nl/s-frames.html

Jij denkt dus dat we ontstaan zijn om weer dood te gaan? Hoe denk jij er precies over dan.
De dino,s zweven nu toch ook niet rond :P en die zijn ook ontstaan om weer dood te gaan, ook op deze planeet dus waarom zouden wij verder leven na de dood als de dino,s dat niet hebben ???

Terug
Naar boven