AndroidHealthClinic

Spoken?

Idd, zo is het.

Die slaapparalyse heb ik denk ik wel eens gehad tijdens m'n drugsperiode. Had toen altijd de Zoem, precies of je aan je bed geplakt bent (of in je bed gezogen wordt), alles hoort ronken en je dus niet kan bewegen maar wel je ogen open zijn. Dat op zich is wss geen slaapparalyse, maar iets minder gezonds, maar een keer toen ik in de zetel lag en in slaap was gevallen (was 1 van de eerste keren toen ik die zoem had), waren m'n ogen ook open, kon ik niet bewegen, en zag ik ook een zwart gekleede man (met ook zwart haar of een zwarte kap) staan schuin links voor mij, en een soort scherp geluid, als van in een metaalindustrie. Ik meen me ook te herinneren dat hij precies een soort gouden haak of jack the ripper ding in z'n hand had.. Ben er in ieder geval wel 20 minuten compleet van slag door geweest en enorm angstig.

Ik geloof dat die zwarte gestalte in het latijn een incubus heet. In de middeleeuwen zijn prenten van een soort 'incubus' zeg maar een soort duivel die tijdens je slaap op je borst zit. Er zijn middeleeuwse/post-middeleeuwse prenten hiervan. Dit bewijst dat de slaapparalyse toen al bekend was.

Hieronder een voorbeeld van zo een prent:

Incubus.jpg

bastard:D spijtig dat negatieve karma is afgeschafd:p

edit: overigens wel hilarisch dat hij in spoken gelooft en beweert een hoger iq te hebben dan mij:roflol:
Ik denk dat ieder levend wezen dan die energie zou hebben, van planten tot dieren en mensen.
En over de wetten van de natuur, tjah wat bedoel je met 'boven de wetten van de natuur'?

wel, enkel materie kan energie bezitten, of vrijgeven, als je doodgaat en deze energie zogezegd rond blijft dwalen spreekt dit het tegen.

Die energie moet je denk ik niet beschouwen als zoiets simpels als koolhydraten, vetten, maar meer richting een energiebron die nooit uitteputten valt.
De enige energiebron die je niet kan waarnemen in het heelal is dark energy, maar dat heeft niets met levende wezens te maken. Het is jammer maar dood = dood helaas voor zij die hopen dat ze nog wat kunnen rondspoken later.

PS: stuur anders eens een mailtje naar deze man: http://onemansblog.com/2007/11/06/smartest-man-in-the-world-has-diarrhea-of-the-mouth/

die ownt iedereen mbt kennis heelal, physics ed.

• Topic Starter Topic Starter

edit: overigens wel hilarisch dat hij in spoken gelooft en beweert een hoger iq te hebben dan mij:roflol:

wel, enkel materie kan energie bezitten, of vrijgeven, als je doodgaat en deze energie zogezegd rond blijft dwalen spreekt dit het tegen.

Pff wij zijn ook niet meer dan materie op deze aardbol

Stel je voor dat deze energie dus zich door de lucht voortbeweegt, aangezien er tegenwoordig nergens meer zuivere lucht op aarde is zou het zich bijv door de lucht kunnen verplaatsen en zo ook de vorm van een entiteit aannemen, wat dus voor geesten aan zou kunnen worden gezien.

Nogmaals het is maar speculatie, ikzelf vind het gewoon heel moeilijk om te geloven dat je bewustzijn gewoon ophoudt met bestaan als je doodgaat.

De enige energiebron die je niet kan waarnemen in het heelal is dark energy, maar dat heeft niets met levende wezens te maken. Het is jammer maar dood = dood helaas voor zij die hopen dat ze nog wat kunnen rondspoken later.

Jij denkt dus dat alles wat aan energie ontdekt kan worden, ontdekt is? Dus het verhaal dat planeten zich als het ware in een groot energieweb bevinden (het helaal), kun jij je niet in vinden? Hoe verklaar je dan dat afstanden tussen bepaalde planeten altijd hetzelfde blijft, terwijl we als het ware "rondzweven" in een groot zwart gat?

PS: stuur anders eens een mailtje naar deze man: http://onemansblog.com/2007/11/06/smartest-man-in-the-world-has-diarrhea-of-the-mouth/

die ownt iedereen mbt kennis heelal, physics ed.

doe toch geen moeite... iedereen kent toch het gezegde:

'Debating Raffaello on the topic of ghosts is rather like trying to play chess with a pigeon — it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.'

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:59 ----------

Stel je voor dat deze energie dus zich door de lucht voortbeweegt, aangezien er tegenwoordig nergens meer zuivere lucht op aarde is zou het zich bijv door de lucht kunnen verplaatsen en zo ook de vorm van een entiteit aannemen, wat dus voor geesten aan zou kunnen worden gezien.

Nogmaals het is maar speculatie, ikzelf vind het gewoon heel moeilijk om te geloven dat je bewustzijn gewoon ophoudt met bestaan als je doodgaat.

ik eet speculaas als ontbijt;)

je kan er nog niet eens zeker van zijn dat je 'bewust' bent;) laat staan dat je kan geloven dat je bewustzijn blijft bestaan als je doodgaat

en trouwens: bewustzijn en levensenergie hebben totaal niks met elkaar te maken...

Mjah deze discussie gaat zo nergens heen, we kunnen wel dingen heen en weer blijven gooien maar we worden het toch niet eens.

Hopelijk kom ik erachter als ik dood ga.:D

Mjah deze discussie gaat zo nergens heen, we kunnen wel dingen heen en weer blijven gooien maar we worden het toch niet eens.

Hopelijk kom ik erachter als ik dood ga.:D

tja, je bent heus niet de enige op de wereld die leeft in een sprookjeswereld:)

jij bent blij in je sprookjeswereld, ik ben blij dat ik mijzelf geen illusies maak. to each his own:p

Quote mij.

Kerel jij bent nog dommer dan het achtereind van een varken. Dit topic spoken? ZIE JE DAT VRAAGTEKEN? Nergens staat dat ik in spoken geloof.

Misschien moet je je wat vaker laten zien bij de hamsterweken van de AH, als de prijzen toch laag zijn kun je misschien eindelijk eens portie humor kopen.

Jij denkt dus dat alles wat aan energie ontdekt kan worden, ontdekt is? Dus het verhaal dat planeten zich als het ware in een groot energieweb bevinden (het helaal), kun jij je niet in vinden? Hoe verklaar je dan dat afstanden tussen bepaalde planeten altijd hetzelfde blijft, terwijl we als het ware "rondzweven" in een groot zwart gat?
Zwaartekracht.

Quote mij.

Kerel jij bent nog dommer dan het achtereind van een varken. Dit topic spoken? ZIE JE DAT VRAAGTEKEN? Nergens staat dat ik in spoken geloof.

Misschien moet je je wat vaker laten zien bij de hamsterweken van de AH, als de prijzen toch laag zijn kun je misschien eindelijk eens portie humor kopen.
:popcorn:

Inderdaad, maar dat moet ergens vandaan komen. Ik zie het heelal als een groot magnetisch veld.

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

proficiat, nu ben jij nummer 2 op mn negeerlijst:D

j/k, ik houd teveel van je:P

edit: ik vermoed een nieuwe sniperx in Raffaello

Quote me opnieuw:

Een sniper x die 3x zo breed is als jij?;)

inderdaad, maar dat moet ergens vandaan komen. Ik zie het heelal als een groot magnetisch veld.

---------- toegevoegd om 01:16 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 01:14 ----------

quote me opnieuw:

Een sniper x die 3x zo breed is als jij?;)

:d

Terug
Naar boven