AndroidHealthClinic

Spoken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik las in een ander topic dat er onderzoek was gedaan naar die lichtbollen die op foto's staan etc. Iemand een link waar dit onderzoek te zien is?

vroeger in de 3e klas wel eens met een ouijabord zitten kloten en geesten oproepen...gevolg was dat ik EN al mijn medemensen na klokslag 12 uur in het glas van de schuifdeur een grote donkerrode vlek zagen verschijnen in de vorm van een een honden/wolvenkop en na 20 seconden er twee felgele fonkelende ogen te zien waren waarbij de vlek steeds groter werd:eek:

iedereen inclusief mezelf waren naar de zolder gerend en kwamen dr niet meer vandaan tot de ochtend wasaangebroken...meest bizarre was dat het glas van het ouijabord midden op de 6 stond...terwijl ik toch echt gezworen had dat het op de grond geflikkerd was:eek:

Freaky shit!!! ik doe ook niet meer mee aan dat soort geintjes

(en nee....geen drugs of drank die avond:o)

De enige energiebron die je niet kan waarnemen in het heelal is dark energy, maar dat heeft niets met levende wezens te maken. Het is jammer maar dood = dood helaas voor zij die hopen dat ze nog wat kunnen rondspoken later.

PS: stuur anders eens een mailtje naar deze man: http://onemansblog.com/2007/11/06/smartest-man-in-the-world-has-diarrhea-of-the-mouth/

die ownt iedereen mbt kennis heelal, physics ed.

you must be kidding me :roflol: dat arrogant ****ertje dat zich zo wat god waant en in een of andere ****ed up vorm van intelligent design gelooft?

Een goed werkend brein of een goede toepassing er van zijn bij mijn weten nog altijd twee verschillende dingen.

Geesten/spoken is de naam die mensen eraan hebben gegeven. Ik noem het gewoon energieen.
Ik noem het gewoon bullshit.

Elke keer dezelfde discussie.

Believer: "Volgens mij bestaat x."
Intellectueel: "Waarop baseer je je?"
Believer: "ik geloof er gewoon in."
Intellectueel: "Maar er is geen enkel wetenschappelijk bewijs van!"
Believer: "De wetenschap weet niet alles."
Intellectueel: "Het is niet omdat de wetenschap niet alles weet, dat alles ook mogelijk is."

2 pagina's zonder zinvolle reacties

Believer: "Volgens mij bestaat x."

goedendag collega Ghost Busters,

Reeds vele malen ben ik in contact getreden met spoken, ik kan rustig zeggen dat contact met spoken voor mij eigenlijk niet te vermijden valt, het contact komt voor op dagelijkse basis.
het enige nuttige wat ik erover kan zeggen dat ze zeer lelijk zijn om naar te kijken en dat ze in alle soorten en maten hier voorkomen ik ga er voor geen goud geld overheen!....
Uiterraad de uitzondering bevestigd de regel...

Wat het doel voor ons als mensen is om te leven en wat er met je gebeurd als je dood bent.
Je doelt dan waarschijnlijk op een 'doel' buiten het vervoeren, beschermen en vooral kopiëren van onze genen.
Een eerste probleem is het lichaam loskoppelen van de geest, want anders kan leven na de dood niet bestaan. Daarvoor zou ik om te beginnen al een uitgebreide kennis nodig hebben van de fysiologische rol die onze hersenen spelen bij de vorming van ons bewustzijn, hoe gegevens worden verwerkt en opgeslagen. Bovendien zou ik dan ook iets moeten vinden wat ontbreekt, een aspect van ons bewustzijn dat niet volledig kan bepaald worden door de biochemische eigenschappen van hersenweefsel.
Dat aspect zou ik dan ook nog moeten kunnen identificeren. Ik gok dat een uitgebreide kennis over theoretische fysica nodig is, als we zouden spreken van exotische deeltjes, golven, energieën, dimensies,...

Samengevat: je vraagt mijn mening over dingen die niet gekend zijn door de huidige fysica, en hoe die een invloed hebben op dingen die nog niet gekend zijn door de neurologie.

Geesten/spoken is de naam die mensen eraan hebben gegeven. Ik noem het gewoon energieen.
Ik noem het gewoon fantasie.

you must be kidding me :roflol: dat arrogant ****ertje dat zich zo wat god waant en in een of andere ****ed up vorm van intelligent design gelooft?

Een goed werkend brein of een goede toepassing er van zijn bij mijn weten nog altijd twee verschillende dingen.
Arrogant komt hij misschien wel over, maar een eigen theorie over iets vormen, waar jij het dan niet mee eens bent, heeft niets te maken met slecht of goed toepassen. Gebrek aan enig respect tegenover een man die een iets hoger IQ heeft dan jezelf maakt van jou ook niet bepaald een bescheiden persoon.

Arrogant komt hij misschien wel over, maar een eigen theorie over iets vormen, waar jij het dan niet mee eens bent, heeft niets te maken met slecht of goed toepassen. Gebrek aan enig respect tegenover een man die een iets hoger IQ heeft dan jezelf maakt van jou ook niet bepaald een bescheiden persoon.

Zijn iq score mag misschien dubbel zo hoog liggen als de mijne, maar ik ben ook niet diegene die claimt met een theorie of everything af te komen.

"you can prove the existence of God, the Soul and an afterlife, using mathematics."http://en.wikipedia.org/wiki/Christopher_Langan#cite_note-McFadden-6

But you can't prove mathematics with mathematics ;) Het hele idee alleen al van een theory of everything breekt op de principiële onmogelijkheid om "alles" te kennen. Elke zichzelf respecterende wetenschapper weet dat en probeert daar op de best mogelijke manier mee om te aan.
Laat dat misschien de hoofdreden zijn waarom men hem in het academisch wereldje met een korreltje zout neemt en het enkel de religieuze intelligent design-lobby is die hem voor hun kar spant.

But you can't prove mathematics with mathematics ;) Het hele idee alleen al van een theory of everything breekt op de principiële onmogelijkheid om "alles" te kennen. Elke zichzelf respecterende wetenschapper weet dat en probeert daar op de best mogelijke manier mee om te aan.
Laat dat misschien de hoofdreden zijn waarom men hem in het academisch wereldje met een korreltje zout neemt en het enkel de religieuze intelligent design-lobby is die hem voor hun kar spant.
Als ik me zijn filmpjes goed herinner beweert hij juist niet gelovig te zijn, maar zei hij ook dat hij niet kan bewijzen dat god niet bestaat. Correct me if I'm wrong.

Terug
Naar boven