XXL Nutrition

Sport bh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanx voor de tips!

Siah, helaas...ook die van de Hema is geen optie. De stof is veel te slap.

hij staat wel leuk:cool:
 
Totally forgot.. ik heb nog een sportbh :roflol: Ik heb veel te veel van die dingen :P

s-l300.jpg


Van het merk Anita active extreme control

Deze is erg stevig en geeft ook nog een leuke cleavage.. Ik denk dat deze kleur niet meer te krijgen is, was een limited edition, maar deze bh is er ook wel in leuke kleuren.

Ik heb deze altijd aan met het sporten, ze zitten goed vast ;)
 
Van de hunkemoller schijnen de boel goed vast te houden.
 
Wat heb ik gemist?:dunno:

Tot aan een bepaalde maat zijn die van de Hema/Hunkemöller/hm prima.
Daarboven heb je toch wat serieuzere "constructies" nodig
 
Tot aan een bepaalde maat zijn die van de Hema/Hunkemöller/hm prima.
Daarboven heb je toch wat serieuzere "constructies" nodig

Het vrienDDinnetje heeft idd niks aan de hm sportbh-tjes. Maar deze http://bit.ly/1QobaGyvan de hunkemoller schijnt het goed op z'n plek te houden (kickboksen, hardlopen).
Misschien voor F/G/H dat je er twee aan kunt doen ofzo XD
 
Ik heb er een aantal, verschillende merken van h&m, primark en wat bekende sportmerken. Maar die van adidas zit het lekkerst.
 
Het vrienDDinnetje heeft idd niks aan de hm sportbh-tjes. Maar deze http://bit.ly/1QobaGyvan de hunkemoller schijnt het goed op z'n plek te houden (kickboksen, hardlopen).
Misschien voor F/G/H dat je er twee aan kunt doen ofzo XD

Ik heb deze pas gekocht, houdt alles inderdaad goed op z'n plek en het zorgt ook nog voor een beetje leuke looks :D
 
Ik heb deze pas gekocht, houdt alles inderdaad goed op z'n plek en het zorgt ook nog voor een beetje leuke looks :D
De looks zijn inderdaad ook wel eens leuk. De sport bh's die alles goed op z'n plek houden zien er vaak niet al te flurissant uit.... helaas.
 
Haha je sport toch niet alleen maar in je Sport BH? Of zit ik toevallig in een gym waar meiden dat niet doen :o
 
Haha je sport toch niet alleen maar in je Sport BH? Of zit ik toevallig in een gym waar meiden dat niet doen :o

Oog wil ook wat.. Altijd leuk als iets goed zit en er ook nog een beetje leuk uit ziet.
 
Ja maar je hebt er toch wat overheen aan in de gym? Dan maakt het toch niet uit of je je tieten met ducktape omhoog houdt of met een _insert_expensive_brand_ BH met een gouden randje? :p

Ik ben het ermee eens dat je wel wat cleavage mag hebben en een uitgesneden topje, maar de BH hoeft niet zichtbaar te zijn dan toch?
 
Ja maar je hebt er toch wat overheen aan in de gym? Dan maakt het toch niet uit of je je tieten met ducktape omhoog houdt of met een _insert_expensive_brand_ BH met een gouden randje? :p

Ik ben het ermee eens dat je wel wat cleavage mag hebben en een uitgesneden topje, maar de BH hoeft niet zichtbaar te zijn dan toch?

Die van de hunkemoller zorgt idd voor wat extra cleavage ;) Ik heb er 15 euro voor betaald geloof ik, dus is nog niet met een gouden randje.
 
Met mijn nette c-cup is er genoeg leuks te vinden wat niet als oma bh lijkt. Daar kan prima een laag uitgesneden top over zonder dat ik voor joker loop.

Ook train ik thuis dus eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat ik aan doe.. niemand die er naar kijkt.
 
Ja maar je hebt er toch wat overheen aan in de gym? Dan maakt het toch niet uit of je je tieten met ducktape omhoog houdt of met een _insert_expensive_brand_ BH met een gouden randje? :p

Ik ben het ermee eens dat je wel wat cleavage mag hebben en een uitgesneden topje, maar de BH hoeft niet zichtbaar te zijn dan toch?

Ducktape zou wel het bh-losmaken-na-schoudertrain-probleem oplossen :D
Ik weet dat t een non-issue is maar de achterkanten van die _insert_expensive_brand oma sportbh's zijn lélijk dus als je een leuk racerbackje aanhebt is t nog steeds weinig charmant.

Die van de Hunkemöller uit t linkje zijn leuk! Heb er gelijk een paar besteld :o
 
Ik heb deze pas gekocht, houdt alles inderdaad goed op z'n plek en het zorgt ook nog voor een beetje leuke looks :D

Ducktape zou wel het bh-losmaken-na-schoudertrain-probleem oplossen :D
Ik weet dat t een non-issue is maar de achterkanten van die _insert_expensive_brand oma sportbh's zijn lélijk dus als je een leuk racerbackje aanhebt is t nog steeds weinig charmant.

Die van de Hunkemöller uit t linkje zijn leuk! Heb er gelijk een paar besteld :o

Had ik er toch nog een beetje verstand van,gelukkig.

die van hunkemoller zijn met de korting helemaal interessant om te kopen natuurlijk.
Ze heeft er laatst ook eentje van Nike weten te bemachtigen (outlet store) voor een schamele 8 euro.
En die schijnt ook goed z'n werking te doen . Het was deze
http://bit.ly/1paGXEh
 
Ik draag het liefst de Action arrow sport bh van Marie Jo, alles zit goed vast en het ziet er nog vrouwelijk uit, wel wat prijziger. Maar echt de moeite voor grotere maten. Heb ook een momentum van Anita maar merk toch duidelijk een verschil in stevigheid.
 
Ducktape zou wel het bh-losmaken-na-schoudertrain-probleem oplossen :D
Ik weet dat t een non-issue is maar de achterkanten van die _insert_expensive_brand oma sportbh's zijn lélijk dus als je een leuk racerbackje aanhebt is t nog steeds weinig charmant.

Die van de Hunkemöller uit t linkje zijn leuk! Heb er gelijk een paar besteld :o

En hoe bevallen ze?
 
Back
Naar boven