MuscleMeat

Sport bh

Bezoekers in dit topic

Haha je sport toch niet alleen maar in je Sport BH? Of zit ik toevallig in een gym waar meiden dat niet doen :o
Halve gym loopt in hun sport bh bij mij :(
 
En hoe bevallen ze?

Ze zagen er leuk uit, ik had meerdere maten besteld en geen van de 3 zat goed:mad:
Via Zalando een leuke besteld van reebok maar die was te groot.(wtf?)
Gaf wel een awesome sideboob dus ik ga die kleinere maten eens proberen :D
 
Ze zagen er leuk uit, ik had meerdere maten besteld en geen van de 3 zat goed:mad:
Via Zalando een leuke besteld van reebok maar die was te groot.(wtf?)
Gaf wel een awesome sideboob dus ik ga die kleinere maten eens proberen :D

Boobproblems!

Had je ook grotere maten besteld? Het vriendinnetje draagt 'F' (??????) voor de sportbh en dat is dus 2 maten groter dan normaal..
Ik had juist begrepen dat sportbh's een maat kleiner gedragen moesten worden, maar dat is dus niet altijd het geval.


Hopelijk vind je snel iets passends iig.
 
Boobproblems!

Had je ook grotere maten besteld? Het vriendinnetje draagt 'F' (??????) voor de sportbh en dat is dus 2 maten groter dan normaal..
Ik had juist begrepen dat sportbh's een maat kleiner gedragen moesten worden, maar dat is dus niet altijd het geval.


Hopelijk vind je snel iets passends iig.

Als je een goede sportbh hebt kan je deze gewoon in je eigen maat nemen. Ken het probleem van je vriendin, zit met dezelfde maat. Vandaag ga ik voor het eerst de dynamix van anita uitproberen, past en voelt alleszins al erg goed aan, nu nog even kijken wat het geeft tijdens de training.
 
Boobproblems!

Had je ook grotere maten besteld? Het vriendinnetje draagt 'F' (??????) voor de sportbh en dat is dus 2 maten groter dan normaal..
Ik had juist begrepen dat sportbh's een maat kleiner gedragen moesten worden, maar dat is dus niet altijd het geval.


Hopelijk vind je snel iets passends iig.

M'n "granny sportbh's" heb ik gewoon op m'n normale maat. Van de Hunkemöller hadden ze niet in mijn maat maar t was t proberen waard.
Nou wachten op de andere maat van reebok.

Laat je weten hoe die beviel Janalieke?
 
Ik draag gewoon een normale, strakke BH. Mijn borsten zijn vrij klein dus heb er weinig last van. Maar qua zweten enzo voelt het toch niet heel prettig, denk dat ik ook een sportBH ga aanschaffen :P
 
Als je een goede sportbh hebt kan je deze gewoon in je eigen maat nemen. Ken het probleem van je vriendin, zit met dezelfde maat. Vandaag ga ik voor het eerst de dynamix van anita uitproberen, past en voelt alleszins al erg goed aan, nu nog even kijken wat het geeft tijdens de training.

Jullie vrouwen hebben het er maar lastig mee. haha. Succes.
 
M'n "granny sportbh's" heb ik gewoon op m'n normale maat. Van de Hunkemöller hadden ze niet in mijn maat maar t was t proberen waard.
Nou wachten op de andere maat van reebok.

Laat je weten hoe die beviel Janalieke?

Hij beviel super heb er een uur krachttraining mee gedaan en nog een kwartiertje gaan joggen om de laatste energie kwijt te geraken. Hij bleef goed vast zitten en verschoof niet. Je moet er wel tegen kunnen dat hij strak zit tussen je schouders, maar voor mij geeft dit net extra steun. De racerback is ook aangenaam tijdens deadlifts, zo blijft alles goed op zijn plaats zitten, bij gewone bandjes durft er wel eens eentje te verschuiven. Ik ben aangenaam verrast.
 
Thanx voor je review!
Ga er ook een proberen dan :)
 
Heb je lululemon al eens geprobeerd? ik weet niet of ze ook goed zijn voor een grotere maat :p
 
Jammer!! :( misschien als je ooit een nieuwe sportlegging nodig hebt, die zijn er-rug fijn!
 
Mijn zoektocht is ook weer begonnen. Zo lang mogelijk uitgesteld, maar het moet toch echt maar weer. Van DD naar een karige C...en het einde is nog niet in zicht, vrees ik :(

Heb nu shockabsorber, maar nu met die hitte wordt het tijd voor iets mooiers. Had er altijd een shirt over dus je zag er niets van, maar heb nu een aantal (losse) tanktops gekocht en dan is iets eleganters toch wel fijn.

Kwam hier voor tips, maar helaas is het 't feest der herkenning :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Mijn ziektocht is ook weer begonnen. Zo lang mogelijk uitgesteld, maar het moet toch echt maar weer. Van DD naar een karige C...en het einde is nog niet in zicht, vrees ik :(

Heb nu shockabsorber, maar nu met die hitte wordt het tijd voor iets mooiers. Had er altijd een shirt over dus je zag er niets van, maar heb nu een aantal (losse) tanktops gekocht en dan is iets eleganters toch wel fijn.

Kwam hier voor tips, maar helaas is het 't feest der herkenning :rolleyes:

Ik zou me niet druk maken om hoe het eruit ziet. Belangrijkste tijdens het sporten vind ik toch echt dat alles lekker zit. Na een kwartier heb ik sowieso een knalrood tomatenhoofd, dus dan zie ik er toch al niet meer uit :p
 
Haha lekker zitten is sowieso het belangrijkst. Maar als het ook mooi kan zijn is dat toch beter.

Ik train vroeg in de ochtend, zonder make-up etc etc. Maar als ik luchtige tops draag, heb ik er toch liever geen oerlelijke shockabsorber onder ;)
 
Ik denk dat je met die maat best wel leuke stevige bhs vindt bij de hunkemoller. Toen mijn boobs nog wat kleiner waren haalde ik daar ook leuke stevige racerBacks Ik zelf koop tegenwoordig bij chillyhilversum.nl heeeel veel keus en fijne service.
 
De nieuwe sportbh-lijn van de hunkemoller is best goed, heb er hier recentelijk ook eentje van aangeschaft.
 
Back
Naar boven