MuscleMeat

Sport bh

Bezoekers in dit topic

SuuS141

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
2.491
Waardering
845
Lengte
1m77
Massa
64kg
Welke draag jij en waarom?

Ik trap af:
Ik draag ze van Shockabsorber.
Spuuglelijk en vergelijkbaar met een dwangbuis maar het zijn de enige waar m'n twins niet in kunnen bewegen. Die dubbele sluiting op m'n rug is superirritant aangezien ik m vaak niet zonder hulp loskrijg.

T moet toch leuker kunnen zou je denken?
 
Ik sport nog niet erg lang en wilde niet meteen het duurste van het duurste aanschaffen.

Maar, ik draag die van de H&M en die zitten eigenlijk erg goed! In prijs zijn ze ook goed te doen en ze hebben leuke kleurtjes. Ik ben nu erg serieus aan het trainen en ga binnenkort wel kijken naar wat duurdere sportkleding, gewoon omdat ik dat vaak mooier vind en ze hebben een groter/leuker assortiment.
 
Haiii Suus.. Moeilijk heh :P

Ik heb al verschillende sportbh's geprobeerd, maar ik word nergens nog echt vrolijk van. Wil ik ze echt nihil laten bewegen draag ik een panache sportbh met daaroverheen een shockabsorber :roflol:

Ik heb dus een Triumph shockabsorber, en een Panache sportbh.. Beide voldoen ze niet aan wat ik zoek.. Maar het wordt zo duur allemaal.
 
Thanx voor je reactie Banana maar die van de HM geven niet de steun die ik nodig heb ;)

Hahaha Hill aan jou heb ik dus ook niks! Volgens mij hebben we dan dezelfde bh, ben m zo zat inmiddels.
 
Hoe doen al die profs dat dan?

Check anders hun FB ofzo.
 
Mijn vrouw heeft er eentje van Adidas en ze is daar best tevreden over...
 
Hoe doen al die profs dat dan?

Check anders hun FB ofzo.

Alle profs met een insta die laten alles wat ze kopen vermaken zodat het 1 op 1 past. Er is werkelijk waar niets te vinden voor chicks met (grote) boobs en een fit lichaam dat zomaar direct uit de winkel past. In elk geval geen sexy shit waar jij je meissie in zou willen zien :roflol:
 
Soort van liften met het momentum zeg maar :p
 
Vroeger altijd Shockabsorber (wellicht een tip: bij Wiggles regelmatig in de aanbieding), maar das war einmal...

6c429b465c7deb059e313b57a5c22abc.jpg


Nu voldoen zelfs de Hema sporttops prima. :janken: Voor hardlopen dan wel weer een bh met iets meer support.
 
Topic: 'sport bh'
Meer mannen dan vrouwen in dit topic, only on dbb...

Gemiddelde DBBer heeft ook dikkere pecs dan de gemiddelde DDBster :p (de ladies met implants uitgezonderd).
 
Alle profs met een insta die laten alles wat ze kopen vermaken zodat het 1 op 1 past. Er is werkelijk waar niets te vinden voor chicks met (grote) boobs en een fit lichaam dat zomaar direct uit de winkel past. In elk geval geen sexy shit waar jij je meissie in zou willen zien :roflol:

Precies m'n punt Pun...

Vroeger altijd Shockabsorber (wellicht een tip: bij Wiggles regelmatig in de aanbieding), maar das war einmal...

6c429b465c7deb059e313b57a5c22abc.jpg


Nu voldoen zelfs de Hema sporttops prima. :janken: Voor hardlopen dan wel weer een bh met iets meer support.

Precies dit plaatje heb ik eens gepost:D
Behoort gelukkig tot t verleden maar ja, nou dus nieuwe "first world problems"

Topic: 'sport bh'
Meer mannen dan vrouwen in dit topic, only on dbb...
Valt best op ja :D
 
Ach ik heb er duidelijk geen verstand van, dacht altijd omdat er zoveel zijn dat het meer om de looks ging :o

Combinatie van beide, het ding moet z'n werk doen maar graag met iets leukere looks, als t ff kan:)
 
Gewoon een sport bh bij de Hema halen, zo'n one-piece-ding, zonder sluiting. Maar dus 1 maat kleiner, zodat ie goed strak zit, werkt ook goed. :yes:
 
Stuur lloydatoni anders even een privébericht, hij zal ook wel met sport-bh trainen en jullie hebben ongeveer dezelfde cupmaat.


Grapje Lloyd hihi
 
Stuur lloydatoni anders even een privébericht, hij zal ook wel met sport-bh trainen en jullie hebben ongeveer dezelfde cupmaat.


Grapje Lloyd hihi
Zie bij fox ook aardig wat dames lopen met aardig wat volume nog zeg maar. Zit een winkeltje aan vast met een hele berg vrouwenkleding.

euphorea
 
Back
Naar boven