AndroidHealthClinic

sporten na zware nacht

Man-Mountain

Huge Freak
Waardering
12
Wat denken jullie, is t verstandig om, als je een avondje flink wat gedronken hebt, sochtends cardio te doen?

Ik ben wel in staat namelijk om ff cardio te doen.

Bwa ge zult ferm zweten dat is zeker. Moest je zeggen, BB zou ik zeggen dat je er zeker hinder van zult ondervinden. Voor cardio is dit best te doen denk ik.

Ik zou niet weten waarom het niet kan. Je voelt je erna waarschijnlijk ook een stuk beter.

jaa cardio kan wel, maar ligt er aan wat je hebt gedaan, na avond drank/drugs is ochtends zware training slecht voor je hart.

Ja, zou voor mij ook niet de eerste keer zijn dat ik met een houten kop ga trainen op een zondag morgen. Ik doe welliswaar nooit cardio, dus daar kan ik niet over meespreken, maar PT ligt wel duidelijk op een lager niveau.

Ik heb altijd last van zweetbuien als ik hard gezopen heb. Meestal blijft het ook bij 1 spiergroep, want belabberd kan ik niet erg lang trainen.

ik denk dat cradio wel pijn gaat doen. Vooral lopen omdat je dan steeds op en neer wipt...

courage!

Zolang je je ertoe in staat voelt is er niks aan de hand, je voelt je vaak zelfs een stuk beter erna.

ben je nog dronken?

Ik heb vroeger zo heel wat voetbalwedstrijden gespeeld, een enkele keer nog echt dronken ook. :D

Laatst eens getraind na nachtje uitgaan
tijdje erna hing ik boven de pot

• Topic Starter Topic Starter
nou ik voel me erg goed moet ik zeggen na sessie hiit :D

nee kale ik ben niet meer dronken, ben ik ook niet echt geweest want
ik had daarvoor een bbq

ja waarom niet zo lang je je goed voelt en niet zwart voor je ogen krijgt

ineens alle rommel uit je lichaam , gewoon veel drinken tijdens die cardio

ik ben net wakker van een avondje uit.
dat was leuk hoor! ik wil het wel delen met jullie.

ohja: hardcore zeg! dat is toch wat je wilde horen? :)

Het kan denk ik wel..maar als ik flink gezopen heb nacht ervoor ben ik meteen kei kapot..dus da schiet dan ook nie op.

Het feit dat je twijfelt zegt me dat je wel in staat bent :)
Gewoon proberen, in zo'n situatie voel je meteen hoe je ervoor staat.

veel water drinke en 't lukt wel :)

Gewoon zorgen dat je voldoende drinkt en dan bedoel ik geen alcohol hé :rolleyes:

Terug
Naar boven