Fitness Seller

Benen trainen de dag voor voetbal

Bezoekers in dit topic

Een training overslaan zal inderdaad niet direct tot terugval leiden, maar zal je wel verder weg houden van je mogelijke fysiek dan een training wel doen.

Trainingen overslaan houd je niet weg van je doel. Je doet er alleen iets langer over.
 
Trainingen overslaan houd je niet weg van je doel. Je doet er alleen iets langer over.
Exact wat ik zeg maar dan in andere woorden. Tenzij een doel tijdsgebonden is natuurlijk.
 
Ff update voor jullie als het jullie nog interesseert:

Ik ben sinds twee weken begonnen met een push/pull schema waar ik eerst een 3-split deed (schou/arm, benen, borst/rug). Op pushdag doe ik quads, borst, schouders en triceps. Op pulldag hammies, rug en biceps. Mijn week ziet er nu als volgt uit:

Maandag: push
Dinsdag: pull
Woensdag: push
Donderdag: voetbaltraining
Vrijdag: pull
Zaterdag: rust
Zondag: wedstrijd

Ik heb ben tot nu toe positief gesteld over deze indeling. Ik train weliswaar elke training (een deel) benen, maar omdat dit maar twee oefeningen zijn en niet meerdere spiergroepen blijft de spierpijn en last de dagen er na ook beperkt. Ik kan het zo in ieder geval prima met voetbal combineren. Het is wel zwaar, vier dagen krachttraining (deze push/pull trainingen vallen wel zwaar) en twee dagen voetbal, maarja sporten is heerlijk dus we genieten er met volle teugen van.
 
Back
Naar boven