MuscleMeat

sporter mijdt douche sportlocatie

Voor wie als argument gebruikt dat je meteen weer gaat zweten na douchen in de gym: dan doe je dus geen cool down, waardoor je nog "overhit" bent nadat je uit de douche stapt, en dan ga je idd weer zweten.
??? Ik zweet soms zelfs als ik gewoon de douche uit komt terwijl ik helemaal niet gesport heb, vooral in de zomer natuurlijk. Laat staan wanneer ik direct na intensief sporten douche, maar dat is overigens niet mijn reden. Mijn reden heb ik al eerder in dit topic vermeld...

??? Ik zweet soms zelfs als ik gewoon de douche uit komt terwijl ik helemaal niet gesport heb, vooral in de zomer natuurlijk. Laat staan wanneer ik direct na intensief sporten douche, maar dat is overigens niet mijn reden. Mijn reden heb ik al eerder in dit topic vermeld...
Vaak omdat de ruimte te warm is... in een koele ruimte ga je niet snel zweten. Iedereen zoekt hier maar smoesjes, volgens mij gewoon te preuts om naakt gezien te worden ofzo?

Nee :rolleyes:

Vaak omdat de ruimte te warm is... in een koele ruimte ga je niet snel zweten. Iedereen zoekt hier maar smoesjes, volgens mij gewoon te preuts om naakt gezien te worden ofzo?

Ze schamen zich omdat ze een kleine penis hebben waar nog geen haar op groeit:p

Douche gewoon lekker thuis. Eerst trainen, dan ff 10 minuutjes naar huis rijden, shake pakken en douchen!

Zie niet in waarom ik op de gym moet douchen, alleen maar gesjouw met handdoek, shampoo, shake, slippers en al die zooi. Gewoon snel naar huis rijden en relax daar douchen!
En even voor de goede orde, ik ben ook voetbaltrainer 1 avond per week en dan douche ik wel gewoon op de club met de rest van het team dus ik ben niet preuts ;) maar dat komt omdat we daarna meestal nog naar de kroeg gaan ofzo..

maaaar! in de gym ken ik niet pisse onder douche :o

Laatst bewerkt:
Vest aan na het trainen, op naar huis en lekker thuis douchen.

Grappig dat mensen die wel 'durven' douchen in de sportschool dit zo maniakaal willen verkondigen..

Ik blijf erbij douchen in de gym is gay... lol xD,
anyway wat is er verkeerd aan om 'preuts' te zijn .. rofl? Heb dit wel enkel met mannen niet met vrouwen... zou geen enkel probleem hebben bij de vrouwen te gaan douchen lol.. jammer genoeg mag het niet.

Ik doe m'n best maar ik kan het gewoon niet stoer vinden om allemaal tezame lekker te staan douchen..

Ik blijf erbij douchen in de gym is gay... lol xD,
anyway wat is er verkeerd aan om 'preuts' te zijn .. rofl? Heb dit wel enkel met mannen niet met vrouwen... zou geen enkel probleem hebben bij de vrouwen te gaan douchen lol.. jammer genoeg mag het niet.

Ik doe m'n best maar ik kan het gewoon niet stoer vinden om allemaal tezame lekker te staan douchen..

:rolleyes: Het hoeft ook niet 'stoer' te zijn.

Ik vind het juist gay om bewust NIET te douchen in de gym. Bedenk maar eens wat zo'n verwijfde homo zou doen, die gaat ook niet in de mannendouches want voelt zich er niet zijn gemak, net als een vrouw. Echte mannen laten zich niet leiden door die flauwekul en kiezen gewoon de goedkoopste en meest praktische oplossing.

Ik douche gewoon lekker thuis. Met mijn eigen spulletje bij de hand... ik woon ook maar 2 straten van de sportschool en ik voel me toch echt niet op mijn gemak om in die douche te douchen. Niet omdat het vies is, Bij ons is het wel echt schoon, maar toch...

wat een discussie over douchen..laat iedereen gewoon lekker doen wat ze zelf willen

Ik douch in de gym, altijd! Geeft een ontspannende werking ook op de spieren na een workout. En het is geen koud water dus wat maakt het mij uit, ik hoef dan thuis geen water te betalen.

Ik douch in de gym, altijd! Geeft een ontspannende werking ook op de spieren na een workout. En het is geen koud water dus wat maakt het mij uit, ik hoef dan thuis geen water te betalen.

Nogmaals de vraag: hier betaal je een vast bedrag per kwartaal (in A'dam tenminste), is dat in België anders?

Ik vind het juist gay om bewust NIET te douchen in de gym. Bedenk maar eens wat zo'n verwijfde homo zou doen, die gaat ook niet in de mannendouches want voelt zich er niet zijn gemak, net als een vrouw.

en als die homo nou niet verwijfd is? Zou jij niet tussen een stel lekkere vrouwen willen douchen?

???

Ik betaal een vast bedrag aan waterbelasting per kwartaal, is dat in België anders?
Nee hoor, je betaalt normaalgezien toch echt per hoeveelheid (zou anders wel leuk zijn). Tenzij je huurcontract zo in elkaar zit dat water een vast bedrag is.

Terug
Naar boven