MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Zo, eindelijk eens een sticky aangemaakt!
Zo blijft het board ook weer een stukje overzichtelijker als het nieuws rondom Sportfood.nl in één rubriek terecht komt.

Het eerste nieuws is dat we sinds dit weekend heel veel nieuwe producten binnen hebben gekregen tegen zeer aangename prijzen!

Er is nieuwe Whey concentraat, maar nu ook Whey Isolaat.
Trainings handschoenen, riemen, Creatine met transport systemen, super voordelige weightgainers etc. etc.

Ook de prijzen zijn zeer interessant:
325 Aminozuur Capsules, 2100 mg voor bijv.maar € 24,95,
6kg weightgainer voor € 51,95 en geen verzendkosten etc.

Neem gerust een kijkje en mochten er vragen zijn, stel ze gerust via een pb'tje of via ons mail adres: info@sportfood.nl

sportieve groeten,

Bas

Dat wordt groeien geblazen Bas!

6kg weightgainer :eek: nice!! :thumb:

edit: weet je toevallig hoeveel suiker er in die 79gr KH zit? :o

• Topic Starter Topic Starter
Peppino zei:
6kg weightgainer :eek: nice!! :thumb:

edit: weet je toevallig hoeveel suiker er in die 79gr KH zit? :o

Het gros van die 79 gr KH bestaat uit Dextrose. De suiker die er inzit is de zoetstof en zeker geen hoofdingredient.
Deze weightgainer moet je echt zien als een hoogwaardige calorie aanvulling op je dieet. Verbruik je bijv, heel veel energie op een dag of heb je een gierend hoge stofwisseling dan zou het een interessante aanvulling kunnen zijn.

Wij hebben het hier trouwens over de Crash 5000
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=260

Dus minder geschikt als een extraatje om je calorie inname op te krikken maar meer als ondersteuning voor zware inspanning....

Peppino zei:
Dus minder geschikt als een extraatje om je calorie inname op te krikken maar meer als ondersteuning voor zware inspanning....

Nee juist ook als extraatje voor de calorie inname!
Dit product is vooral geschikt als je al redelijk goed in je eiwitten zit, maar moeite hebt met je carbs/calorieen inname. Dan is deze weightgainer super voordelig!

Heb je ook moeite met de dagelijkse eiwit inname dan kun overwegen om een weightgainer te pakken met meer eiwitten erin, maar deze zijn wel weer wat duurder.

ik zie alleen het nut dan niet zo van die hoge hoeveelheid dextrose tenzij je het na een training met crea neemt... maar dat zal wel aan mij liggen :D

Peppino zei:
ik zie alleen het nut dan niet zo van die hoge hoeveelheid dextrose tenzij je het na een training met crea neemt... maar dat zal wel aan mij liggen :D

Dextrose is meer dan alleen maar een crea transporter;)
Dextrose komt vooral veel voor in fruit en honing. Het is de belangrijkste biochemische energiebron van het lichaam.

Je kunt je dus voorstellen dat voor,tijdens en na de training zo'n weightgainer o.a. voorkomt dat je lichaam in een catabole fase terechtkomt doordat het bijv. eiwitten en vetten als energie bron moet gaan gebruiken. Dit is het laatste wat je wilt natuurlijk als je in gewicht wil aankomen.
Het kan dus de eventuele energietekorten van je voeding aanvullen of een overschot creeren waardoor je zwaarder wordt. Want om in spiermassa aan te komen moet je niet alleen een eiwit, maar ook een calorie surplus hebben.

ik heb gister 4,6 kilo whey en 600gram crea besteld bij sportfood

dit onder rembours

zou ik dit bij een volgende bestelling ook kunnen komen afhalen ??

ik woon namelijk niet zo ver daarvandaan

Hoi Sneakysnitch!

Bedankt voor je bestelling Hij is vandaag de deur uitgegaan, dus hopelijk heb je het morgen in huis!

Wij zitten in Grubbenvorst(bij Venlo). Is toch nog een aardig eindje vanaf Kerkrade hoor. Zeker een uur heen en een uur terug.

Voor jou is het denk ik veel voordeliger om portvrij te bestellen.

groeten,

Bas

dat klopt ook wel..volgende x doe ik het zo nu ik weet dat de bestelde producten aankomen

heb de spullen vandaag binnen gekregen..eens kijken wat we ervan voelen 8)

Vanaf vandaag blijvend voordeel pakket:

2300 gram Whey + 500 gram Creatine Monohydraat: € 55,95.
Geen verzendkosten

wat zijn de verzendingskosten naar België (antwerpen)?

Alien zei:
wat zijn de verzendingskosten naar België (antwerpen)?

Hoi Alien, is afhankelijk van je order.
Mail ons anders even op info@sportfood.nl met wat je in gedachte had, dan kunnen we je daar de precieze verzendkosten bij geven.

Trouwens watch this space: er komen weer nieuwe producten aan!

Big_T zei:
Lijkt me een goed supplement, prijs/duur gebruik is ook zeker ok :)

Thanks Chief!
De potten vliegen op dit moment ook over de toonbank.
Trans-X is een erg mooi en compleet Creatine product voor een zeer interessante prijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven