- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Starter20 zei:ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken)
Sportfood.nl zei:Even een leuk nieuwtje:
De prijs van de Creatine Monohydraat is omlaag gegaan.
500 gram is nu € 17,50
2 x 500 gram € 29,95

Sportfood.nl zei:Nieuw Creatine supplement: Trans-X!
Creatine verrijkt met Dextrose, Glutamine, Arginine, Taurine en...ZMA!
1816 gram (72 dagen) voor € 27,95
http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?cPath=57&products_id=258
TongPo zei:

Jopske zei:Even een vraagje aan sportfood zelf
In een ander topic vermelde je net dat bij panatta;s langste workout gebruikt was gemaakt van een paar van jullie supplementen. Waaronder GAKIC. Ik natuurlijk benieuwd naar wat het allemaal nou precies is, en naar www.sportfood.nl gegaan. Daar vond ik dus GAKIC http://www.sportfood.nl/shop/product_info.php?products_id=240
Bij de ingredienten staan een hoop dingen die ik niet ken. Maar het meeste waar ik nog van opkeek was de prijs: EUR 79,95. Hierzo doe je dan een maandje mee als je 4x per week traint.
Waar komt die hoge prijs vandaan? 80 euro voor 500 gram vind ik zelf erg duur. Is het te vergelijken met een ander (bekender) produkt?

TongPo zei:
TongPo zei:

calcification zei:@sportfood :
ik ben erg geïntresseerd in de creatine Anhydrox zoals zovelen wellicht.
ik ben uit belgië en zou samen met n vriend elk 300g willen bestellen (600g in totaal dus)
wat komt ernu precies by van verzending op 2potjes Anhydrox? is dat 5€ totaal dat r bykomt of zie ik het mis?
we zouden met overschryving betalen
Mvg
calcification zei:Bestelling is net doorgegeven.
Raad jy aan de Anhydrox op rustdagen ook te nemen, of enkel op trainingsdagen?
zit er een maatschepje by of gebruik ik een theelepel?
Wachtend vol ongeduld,groet ik U.
calcification zei:Bestelling is net doorgegeven.
Raad jy aan de Anhydrox op rustdagen ook te nemen, of enkel op trainingsdagen?
zit er een maatschepje by of gebruik ik een theelepel?
Wachtend vol ongeduld,groet ik U.
. Gebruikte de Anhydrox van Inner Armor in voorbereiding op de
, had extra een aantal maanden geen creatine gebruikt dus de postive effecten van deze creatine vernam ik dus al binnen een dag of 3 a 4.
. Dave Hawk zei:Kuur zelf altijd 6 tot 8 weken met creatine zonder ook maar een dag te stoppen. Gebruikte de Anhydrox van Inner Armor in voorbereiding op de
recordpoging, vond hem super, had extra een aantal maanden geen creatine gebruikt dus de postive effecten van deze creatine vernam ik dus al binnen een dag of 3 a 4.
De dagen voor de recordpoging ben ik 3x p.d. gaan laden maar dit hoeft natuurlijk niet bij een reguliere training als je er al een tijdje mee bezig bent.
Heb hem ook ff een tijdje door genomen na de recordpoging om mijn lichaam van voldoende voedingstoffen te blijven voorzien, dik 3 kg gewonnen de laatste weken.
Vorige week Zondag gestopt om over een week of 6 weer met een nieuwe kuur te beginnen, ff kijken hoever ik dan met de overgebleven creatine kom.
Maar in iedergeval een toppertje.
Sportfood.nl zei:Thanks Dave, blij dat de Creatine Anhydrox een steentje heeft kunnen bijdragen aan jullie wereldrecord![]()
.