AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whoei, Gister mijn 2kg pot Concentrate Whey binnengekregen :D
Plus 1 fles Bodyshaper Red boost Energy drink en een super lekkere powerbar for freee

Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30 :D
Chapeau.

• Topic Starter Topic Starter
Homer17 zei:
Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30 :D
Chapeau.

Thanks Homer! Wat de 23.30 uur betreft; we nemen onze 24 uurs service soms een beetje te letterlijk:rolleyes:

Gewoon ff een simpel vraagje:
Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn?

Marijn zei:
Gewoon ff een simpel vraagje:
Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn?

Hoi Merijn,
We zijn al sponsor van DBB vanaf september 2005. Er is alleen sinds kort een banner bijgekomen.
Omzet vergroten kun je alleen maar door goede producten tegen scherpe prijzen te verkopen, gekoppeld aan snelle service en eerlijk advies.
Daar kan geen enkele reclame campagne tegenop.
De banner is natuurlijk wel belangrijk omdat mensen je wel makkelijker weten te vinden maar je totaal product blijft het belangrijkste.
Om je vraag te beantwoorden: DBB leden zijn verantwoordelijk voor zo'n 20% van onze totaal omzet, dus zeker niet onbelangrijk!

Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak.

Mars zei:
Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak.

Klopt Mars. Ondanks dat wij ook goedkopere producten hebben die ook een prima kwaliteit hebben, blijft de Instone onze bestseller.
Veel mensen zijn toch bereid om een paar euro extra te betalen voor de kwaliteit, smaak en vooral de mengbaarheid zonder klonten!
Maar zo heeft iedereen z'n eigen eisen waar een product moet voldoen.

Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)

Santino88 zei:
Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)

Nee helaas, dit supplement staat nog niet hoog op ons verlanglijstje, maar ik wil er zeker wel even naar kijken voor je.

Eind april/ begin mei staan er wel weer een aantal interessante producten aan te komen!

Voor alle DBB'ers die tijdens de Paasdagen (tm maandag 17 april) voor meer dan € 25 bestellen:

250 gram (50 dagen voorraad) Best Body Creatine Monohydraat gratis

Vermeld tijdens je bestelling even in het info vakje dat je van DBB bent.

Je trouwens een hoop kwaliteit supp's hoor, de Creatine van Inner Armor is super om mee te laden en heb zelf ook weer dat echte crea gevoel van meer kracht, meer setjes en lekkere volle spieren, toppertje:thumbs: .

Maar de topper blijft natuurlijk Gakic, heb er laatst tijdens onze stage 4 uur op getraind !!!! en de volgende dag geen centje pijn. De volgende stage op
21 april a.s. gaan we hem ook zeker verder testen, voegen we er ook nog eens Rampage bij.....:cool: eens kijken of deze combinatie nog een extra winst op gaat leveren m.b.t. tijd en uithoudingsvermogen;) .

Denk dat Vitargo ook wel een interessant product is voor je assortiment.

Donderdag de whey van sportfood binnengekregen
Lekkere smaak en goede samenstelling!
Nu kan ik alleen wachten op het groeien :D

Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine.
Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus.
Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..?
De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten.
Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen.

Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen;

3comp. eiwit voor het slapen.
L-glutamine voor het slapen.
Creatine na het trainen.
Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen.

is dit een goede manier om het te gebruiken?

rookie2 zei:
Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine.
Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus.
Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..?
De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten.
Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen.

Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen;

3comp. eiwit voor het slapen.
L-glutamine voor het slapen.
Creatine na het trainen.
Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen.

is dit een goede manier om het te gebruiken?

:o :o :o
Bij de Prolab hoort idd een gratis shakebeker te zitten. We gaan het in orde maken voor je.
Excuses hiervoor.

Je lijstje ziet er goed uit. De Glutamine zou ik ook direct na de training innemen samen met de Creatine.

Gewoon 1 woord : Topservice!!

ik zie hem wel verschijnen en bedankt voor het advies.

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
ThumbleX zei:
Zo dan, voor het eerst heb ik net supplementen besteld. Pot 2300gram wheyeiwitten en pot 500gram creatine, nu maar hopen dat het snel binnenkomt. (ook op late tijd besteld :P)
Ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om eerste shake te nemen.

Bedankt voor je bestelling ThumbleX!
Zodra het geld op onze rekening staat, wordt het pakket dezelfde dag nog verstuurd. Van de aardbeien smaak krijg je zeker geen spijt; is erg lekker!:meal:

ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien?

edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?

Hoe smaakt de Whey van Best Body??

Starter20 zei:
ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien?

edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?

@ Starter20- Fijn dat je de spullen al binnen hebt!
De Creatine neem je ELKE dag in, dus ook op niet trainingsdagen. Het is overal mee mengbaar, lost heel gemakkelijk op. Ik gooi het altijd in mijn post workout shake, maar in een glaasje sinasappelsap gaat ook prima.
Na je training is ideaal (30-45min), maar op andere tijdstippen of wat later is geen ramp, zolang je het maar dagelijks inneemt.

@ RubenSosa- even niet als verkoper, maar als gebruiker: Ik vind de BB Whey echt één van de lekkerste tot nu toe. De Choco heb ik nog niet geprobeerd, maar de vanille en aarbei...:meal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven