Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homer17 zei:Uberservice! Supersnelle mailservice en uitgebreid advies/uitleg over de producten, zelfs om 23:30
Chapeau.

Marijn zei:Gewoon ff een simpel vraagje:
Merken jullie goed dat er meer omzet word gemaakt nu julie hier sponsor zijn?
Mars zei:Die Weightgainer van Instone vond ik goed te doen. Eigenlijk de enigste shake die ik heel de rit uit nog elke dag lekker vond, tenminste de chocolade smaak.
Santino88 zei:Nog niet gedacht om Vitamine B5 (5OO mg) te verkopen? Je vind dat namelijk niet gemakkelijk (ikzelf nog niet)
eens kijken of deze combinatie nog een extra winst op gaat leveren m.b.t. tijd en uithoudingsvermogen
. rookie2 zei:Bij deze reageer ik maar even namens mijn bestelling van de proteine van Prolab Nlarge2 (aardbei) en Best Body Nutrition L-Glutamine.
Deze bestelling heb ik op zondag 16-04-2006 gedaan en had hem binnen op woensdag 19-04-2006, bij deze bestelling kreeg ik nog creatine 250gram en 3 componenten eiwit gratis, wel netjes dus.
Alleen jammer dat me gratis shakebeker er niet bij zat ..?
De proteine smaakt zeer goed en is ook zeer goed te mengen, absoluut geen klonten.
Over de glutamine kan ik jullie helaas nog niks zeggen.
Vraag me wel af wanneer ik het nu allemaal moet nemen;
3comp. eiwit voor het slapen.
L-glutamine voor het slapen.
Creatine na het trainen.
Proteine s'morgens/na het trainen/ voor het slapen.
is dit een goede manier om het te gebruiken?
ThumbleX zei:Zo dan, voor het eerst heb ik net supplementen besteld. Pot 2300gram wheyeiwitten en pot 500gram creatine, nu maar hopen dat het snel binnenkomt. (ook op late tijd besteld)
Ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten om eerste shake te nemen.

Starter20 zei:ik heb me spullen gister al binnen ontvangen, erg snel! ben benieuwd naar de smaak (moet me ouwe pot nog ff opmaken), maar ik heb nog even een vraag over de monohydraat creatine die ik er bij heb gekregen: op NIET trainingsdagen moet je dit dus NIET innemen?? En is het mengbaar met (versegeperste) sinaasappelsap of kan je het beter door een whey shakeje gooien?
edit: oh jah, wat is direct na de training? want ik moet eerst naar huis rijden na et trainen, wat is de max periode?