- Waardering
- 194
True, true!
Gisteren hoorde ik van een klant die de Raw Iron eiwit pannenkoeken met spinazie had gemaakt. De foto zag er in ieder geval erg smakelijk uit!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren hoorde ik van een klant die de Raw Iron eiwit pannenkoeken met spinazie had gemaakt. De foto zag er in ieder geval erg smakelijk uit!True, true!Gisteren hoorde ik van een klant die de Raw Iron eiwit pannenkoeken met spinazie had gemaakt. De foto zag er in ieder geval erg smakelijk uit!

Waarom niet he
De versie met diepgevroren bosvruchten (beetje opgewarmd in de microgolf en dan op de pannenkoek doen op je bord) is ook een aanrader!![]()

M'n eerste bestelling zojuist geplaatst, onder andere vanwege jullie openheid en EERLIJKE producten, zal nog wel een keer whey bij jullie gaan halen in de toekomst!

Hey Bas dit moet je zeker ook eens proberen:
Caseine pudding:
Per scoop caseine neem je 1-1.5 scoop water. (best alles in een kommetje doen of potje)
Even goed roeren met een vork tot dit een soort pap is (maar wel niet vast).
Indien nodig kan je nog wat water bijdoen om een pudding achtige subtantie te krijgen.
Als het om direct op te eten is zet je het even in de vriezer, heb je het 's ochtends al klaargemaakt voor tegen de avond dan is de koelkast genoeg!![]()

Je hebt je roeping gemist Sayer! Je moet sport chef kok worden!
Klinkt erg lekker weer, dit weekend eens gaan proberen met de RAW IRON Caseine!![]()
ik zoek een alternatief voor http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/ ik wil graag proteine en creatine en de rest van de superstofjes allemaal tegelijk naar binnen werken hebben jullie daar iets voor ? voor een leuke prijs natuurlijk, alvast bedankt !!Hallo nieuwe favoriete proteine web winkel !ik zoek een alternatief voor http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/cocktail/ ik wil graag proteine en creatine en de rest van de superstofjes allemaal tegelijk naar binnen werken hebben jullie daar iets voor ? voor een leuke prijs natuurlijk, alvast bedankt !!

Even een vraagje.
Is de Raw Iron Hulk Force ook gluten vrij en lactose vrij?
Heb een sample maar daar staat het niet op en wil het risico niet nemen zonder het zeker te weten.

Super!