AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
bedankt voor de levering Bas!

De nieuwe labels zien er goed en fris uit :thumbs:

Smaak en mengbaarheid van de nieuwe bcaa's zijn ook top :wl:

2e0ratw.jpg

Thanks kerel! Ik ben blij dat de BCAA's bevallen. Heeft bijna 2 jaar geduurd voordat we eindelijk tevreden genoeg waren om het op de markt te brengen!:eek:

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Goede tip, is tenslotte ook een spiergroep dus herstel is ook belangrijk. De lichtste als warming up en dan steeds verder opbouwen. Thanks, helemaal waar! :cool:

:thumb: Zo is het precies!

Misschien handig om dit topic even te checken:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f218/grote-captains-crush-gripper-topic-139952/

Staat vol met tips en dergelijke. Online kan je ook wel wat standaard gripper workouts vinden :wl: succes ermee kerel!

Thanks kerel! :cool:

Het pakketje kwam vanmiddag binnen, zag er netjes uit. Bedankt voor de extra goodies, die Hulk Force ben ik benieuwd naar!
Grippers vallen nog vies tegen, dacht altijd wel gripkracht te hebben. Maar zelfs de 150 is al pittig op reps!
Mn pa kreeg de 350 voor de helft dicht, dat kan ik nog lang aanhoren haha :p

Tot de volgende bestelling ;)

• #2.284
Thanks kerel! :cool:

Het pakketje kwam vanmiddag binnen, zag er netjes uit. Bedankt voor de extra goodies, die Hulk Force ben ik benieuwd naar!
Grippers vallen nog vies tegen, dacht altijd wel gripkracht te hebben. Maar zelfs de 150 is al pittig op reps!
Mn pa kreeg de 350 voor de helft dicht, dat kan ik nog lang aanhoren haha :p

Tot de volgende bestelling ;)

Haha, leuk om te horen!
Zeg maar tegen je pa dat de helft dichtkrijgen hetzelfde is als niet dichtkrijgen. De handels moeten tegenelkaar aan klikken!:D

Succes ermee!

Ik drink m'n caseine niet graag dus maak ik er maar een pudding van :D

15qcljq.jpg

40 gr caseine
2-3 scoops water (afhankelijk van hoe vloeibaar je wilt)
100 gr diepgevroren bosvruchten
50 gr blauwe bessen

Ik maak dit 's middags al voor in de avond klaar dus het stijft wat op. Last minute kan ook en dan even de diepvries in om op te stijven. Aanrader! :thumbs:

• #2.288
Ik drink m'n caseine niet graag dus maak ik er maar een pudding van :D

15qcljq.jpg

40 gr caseine
2-3 scoops water (afhankelijk van hoe vloeibaar je wilt)
100 gr diepgevroren bosvruchten
50 gr blauwe bessen

Ik maak dit 's middags al voor in de avond klaar dus het stijft wat op. Last minute kan ook en dan even de diepvries in om op te stijven. Aanrader! :thumbs:

Nice!:D
Caseine is ook bijna pudding, maar jij maakt er weer een echt toetje van!:flexgrin:

-verwijder maar

• #2.291
Vorige week shatter SX-7 besteld, had een probleem met het betalen, belde naar sportfood en werd direct geholpen, volgende dag mijn pakketje binnengekregen met de nodige PWO samples :D
TOP service, een tevreden klant er bij ;)

Hey Bas, lading binnen! Super bedankt voor alles! T-shirt past perfect, sample en code :thumbs: Top service;)

• #2.294
Vorige week shatter SX-7 besteld, had een probleem met het betalen, belde naar sportfood en werd direct geholpen, volgende dag mijn pakketje binnengekregen met de nodige PWO samples :D
TOP service, een tevreden klant er bij ;)

Goed om te horen Vincent! Bedankt voor je vertrouwen in ons en succes met de Shatter!:thumb:

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Hey Bas, lading binnen! Super bedankt voor alles! T-shirt past perfect, sample en code :thumbs: Top service;)

Goed om te horen Flokke! Jij bedankt voor je bestelling en het meedoen aan de actie!:lifter:

never forget 15/04/2015

Sportfood gaat nochtans nergens heen hoor, ja misschien niet als sponsor op DBB maar qua bereikbaarheid is het via mail even snel en vlot :D

Hi Bas,

Zijn er ook samples voor de Whey isolaat?
Ik kan ze niet vinden op de website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven