XXL Nutrition

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dames en heren, wat mededelingen uit de supplementen rimboe:

Wij hebben een aantal interessante toevoegingen gedaan aan ons assortiment.

Allereerst een zeer compleet Creatine product: XXL Creatine Booster 2.
Dit hoogwaardige Creatine product bevat veel goede ingredienten voor een s groei ondersteuning en een snel herstel. Zo zitten er BCAA's in, Glutamine, Zink, Chroom, Dextrose, Taurine, vitamines, mineralen en natuurlijk Creatine.
Het mooiste van dit zeer complete product is de prijs:

€34,95 voor ruim 4 maanden voorraad!
SportFood.nl voor sportvoeding

De voordelige Whey van Inner Armour heeft een heerlijke, nieuwe smaak erbij gekregen: Chocolate-Mint.
Smaakt als After Eights, eerst de Chocolade smaak en dan de frisse mint. Eindelijk eens een keer niet zo'n mierzoete, maar juist een lekkeer, frisse shake!

Voor een stevige energie stoot hebben we nu de nieuwe Kick Speed.
Een stack van Guarana, Cafeine en Taurine.

Ook hier weer erg voordelig: 60 capsules voor €12,95

Als laatste is een van de sterkste vetverbrander weer terug: Hydroxycut Hardcore.
Nu met een vernieuwde formule, Yohimbe vrij en...in de aanbieding!

Heb je nog vragen, aarzel niet om ons te mailen: info@sportfood.nl

Sportieve groeten,

Bas

Bestelling inderdaad gisteren binnen gehad dus gelijk begonnen met de Kre-Alkalyn :)

Yo :D

Ik heb gisteren het geld overgemaakt voor een nieuwe pot Whey ( aardbei ). Al binnen?

@ Maniak- PM me even je naam, anders kan ik het niet voor je nakijken.
We verkopen per dag meer dan 1 pot whey, aardbei, dus ik heb even je naam nodig om het nakijken.;)

@ Enzyme- Voorlopig zal deze versie helaas niet verkrijgbaar zijn via ons.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze versie ook nog niet kende.

Logisch:

Mitchell van de Lustgraaf:D

He Mitchell,

Je betaling is gisteren bij ons binnengekomen en uiteraard is je verzending ook gelijk de deur uitgegaan.
Ik verwacht dat het vandaag door de post bij je afgeleverd wordt. Anders uiterlijk maandag.

Sportieve groeten,
Bas

He Mitchell,

Je betaling is gisteren bij ons binnengekomen en uiteraard is je verzending ook gelijk de deur uitgegaan.
Ik verwacht dat het vandaag door de post bij je afgeleverd wordt. Anders uiterlijk maandag.

Sportieve groeten,
Bas

Ik heb het binnen, aardbei smaakt prima;)
Alleen een nadeel, het maatschepje zit er niet in...
En het oogt een beetje vochtig.

Laters

@ Maniak- PM me even je naam, anders kan ik het niet voor je nakijken.
We verkopen per dag meer dan 1 pot whey, aardbei, dus ik heb even je naam nodig om het nakijken.;)

@ Enzyme- Voorlopig zal deze versie helaas niet verkrijgbaar zijn via ons.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze versie ook nog niet kende.

Jammer....zou echt een uitkomst voor me zijn.
Dan moet ik via een andere manier aan zien te raken......had het liever bij jullie bestelt.

Laatst bewerkt:
Jammer....zou echt een uitkomt voor me zijn.
Dan moet ik via een andere manier aan zien te raken......had het liever bij jullie bestelt.

Hoi Enzyme,

Je bent inderdaad niet de enige die problemen heeft met Cafeine (ikzelf ook!) dus ik zal eens bekijken of we deze versie op kunnen nemen in het assortiment.
Eerst wil ik echter weten of deze versie net zo goed werkt als de Cafeine versie van Hydroxycut.
We willen namelijk wel kritisch blijven over de producten die we verkopen en niet zomaar wat toevoegen aan het assortiment.
Kan nog even duren dus, maar we zullen er serieus naar kijken voor de toekomst.;)

Sportieve groeten,

Bas

hoi Bas,

Waarom verkoop je geen fatburner V10 meer? komt het door het Yohimbine gedoe? [wat nergens op sloeg :p]

Hoi Enzyme,

Je bent inderdaad niet de enige die problemen heeft met Cafeine (ikzelf ook!) dus ik zal eens bekijken of we deze versie op kunnen nemen in het assortiment.
Eerst wil ik echter weten of deze versie net zo goed werkt als de Cafeine versie van Hydroxycut.
We willen namelijk wel kritisch blijven over de producten die we verkopen en niet zomaar wat toevoegen aan het assortiment.
Kan nog even duren dus, maar we zullen er serieus naar kijken voor de toekomst.;)

Sportieve groeten,

Bas

Oke tof man.....ja ik vraag me ook af of deze caf. free versie ook zo goed z'n werk doet.iig laat me maar weten a.u.b als je het gaat proberen in de toekomst via pm oid.

bvd...Enzyme

@ Jonko
Inderdaad, de V10 bevatte ook Yohimbe en is dus verboden.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet zo goed begrijp waarom men ineens zo fel op deze stof is geworden.???

@ Enzyme
Ik houd je op de hoogte;)

@ Jonko
Inderdaad, de V10 bevatte ook Yohimbe en is dus verboden.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet zo goed begrijp waarom men ineens zo fel op deze stof is geworden.???

@ Enzyme
Ik houd je op de hoogte;)

alles wat werkt gaan ze verbieden lijkt het wel :p ze dwingen je bijna een ECY stack te nemen oid :p

Wanneer is de volgende t-shirt/mouwloosshirt actie? kan wel een nieuw trainingsshirt gebruiken ;)

ik heb mijn eerste bestelling geplaatst

Inner Armour Whey 2,7kg
Kre-Alkalyn + Nytric Stack

:cool:

He Sanca,

Bedankt voor je bestelling.
Join the Kre-Alkalyn/Nytric stack club
Gaat je zeker bevallen!;)

Groeten,
Bas

cool :cool:

ik heb er alle vertrouwen in, morgen even de overschrijving maken, wanneer kan ik de shizzle dan verwachten?

ik kijk er al naar uit :lick:

Ik heb zonet de nieuwe HydroxyCut Hardcore besteld (2 potjes).
Hopelijk werkt deze Yohimbe-vrije ook. Niet tevreden, geld terug policy? :rolleyes:

Trouwens al iemand ervaring met deze nieuwe versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven