AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
@ Poewiet
Ik hoop daar deze week meer info over te krijgen. Hopelijk heel erg snel!

@ Tibbs
Mail ons even om welk het pakket het gaat. We hebben namelijk meerdere whey/crea pakketten.;) info@sportfood.nl

weet er iemand wat de verhoudingen whey concentraat/isolaat zijn in de best body whey?

Zo, net samen et n maat een bestellingkje geplaatst (kwestie van de transportkosten laar een maal te hebben:D), ben eens benieuwd wanneer m'n stackerE toekomt en wat t gaat geven :nut:

Zo, net samen et n maat een bestellingkje geplaatst (kwestie van de transportkosten laar een maal te hebben:D), ben eens benieuwd wanneer m'n stackerE toekomt en wat t gaat geven :nut:

He Scarred Rock,

Bedankt voor je bestelling.
Het gaat vandaag nog de deur uit.
In de vakantieperiode moet je rekenen op 3-4 werkdagen naar Belgie.
Succes met de producten!

Sportieve groeten,
Bas

Sinds vandaag overgestapt van Best Body Whey naar inner Armour. Beide smaken goed maar ik ben verbaasd van de oplosbaarheid van Inner Armour. Met bijna geen water en een halve keer schudden is het al volledig opgelost. Zeker mijn nieuwe standaard whey!!

Sinds vandaag overgestapt van Best Body Whey naar inner Armour. Beide smaken goed maar ik ben verbaasd van de oplosbaarheid van Inner Armour. Met bijna geen water en een halve keer schudden is het al volledig opgelost. Zeker mijn nieuwe standaard whey!!

Hoi Jamesss,

Fijn dat deze Inner Armour whey SportFood.nl voor sportvoeding je goed bevalt. De oplosbaarheid is idd uitstekend.
Voor 2,7 kg betaal je € 49,95 en dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding van deze whey erg goed.
Ik hoop, met alle eiwit prijsstijgingen in het achterhoofd, dat ze deze prijs bij Inner Armour nog lang weten vast te houden.

Vriendelijke groeten,

Bas

He Bas,

Ik heb net weer een bestelling bij je gedaan! Klopt het nou dat die Stacker W Whey niet in de smaak chocolade is te krijgen bij jou?

Groeten!!

He Bas,

Ik heb net weer een bestelling bij je gedaan! Klopt het nou dat die Stacker W Whey niet in de smaak chocolade is te krijgen bij jou?

Groeten!!

Hee Sneepur,

Bedankt voor je bestelling.
Jawel hoor, we hebben alle smaken van Stacker W in huis, ook choco!;)

Groeten, Bas

Top!!

Betaling ook ontvangen?

Groeten !

Top!!

Betaling ook ontvangen?

Groeten !

Nog niet, maar dat duurt meestal 24 uur tenzij je ook bij ABN AMRO bankiert, dan is het er meestal dezelfde dag.
Zodra de betaling binnen is gaat de choco, de samples en het gratis t-shirt de deur uit!:)

Nope bij de Rabo.... ik wacht rustig af!!

Greetz

Ik heb gister om 16:00 een bestelling geplaats en heb het nu binnen :D
Er zat ook een gratis stacker whey sample bij met een beker , ik heb het net geproeft en het is ZOO lekker:eek: dat het verslaafd kan werken! :p

M'n stackers zijn toegekomen, tenx voor de Tshirt, ik hoop dattie over n tijdje niet meer past ;)

Hoi Bas,, ik moet weer gaan bestellen maar wou eerst effe wat vragen,, heb de laatste maanden de Volume Muscle shake besteld maar ik zie ook: Best Body Crash 5000 weightgainer en Bodybuilder staan onder gewichtstoename.

Mijn doelstelling is nog steeds gewichtstoename en spierkracht en spiermassa te ontwikkelen dus welke van deze 3 is dan het beste of heb je een ander voorstel.

Jack

Hoi Bas,, ik moet weer gaan bestellen maar wou eerst effe wat vragen,, heb de laatste maanden de Volume Muscle shake besteld maar ik zie ook: Best Body Crash 5000 weightgainer en Bodybuilder staan onder gewichtstoename.

Mijn doelstelling is nog steeds gewichtstoename en spierkracht en spiermassa te ontwikkelen dus welke van deze 3 is dan het beste of heb je een ander voorstel.

Jack

Hoi Jack,

Welke van de producten bij je past is voornamelijk afhankelijk van hoe de rest van je voeding in elkaar zit, vooral je eiwit inname.
Zit je goed in je eiwitten en zoek je voornamelijk een calorie aanvulling voor je gewichtstoename dan raad ik de Crash 5000 aan.SportFood.nl voor sportvoeding

Zoek een je een zeer geavanceerde weightgainer met ook flink wat eiwitten per portie, dan raad ik de Bodybuilder aan.SportFood.nl voor sportvoeding

Kom je echt in je dieet ook eiwitten tekort, dan zou ik voor de Volume shake gaan omdat deze voor 44% uit eiwitten bestaat wat zeer hoog is voor een weightgainer.SportFood.nl voor sportvoeding

Je kunt hier ook lezen wat de ervaringen van andere klanten zijn met deze producten. SportFood.nl voor sportvoeding

Verder zou ik een weightgainer absoluut combineren met Creatine. Dit zal het effect aanzienlijk vergroten. Mijn persoonlijke favoriet is Kre-Alkalyn, maar een eenvoudige Monohydraat werkt ook prima.

Succes met je keuze!:)

Zou goed uitkomen , ik moet hoe dan ook nieuwe Whey, iemand ervaring met aardbei?

Bedankt voor het advies Bas,, heb toch maar weer de Volume shake besteld maar dit keer ook de Kre-Alkalyn er bij genomen :).

Zie wel wanneer het binnen is,, ook al zou je het vandaag al verstuurd hebben denk ik niet dat het dan morgen binnen is,, of worden rembours pakketten ook op zaterdag bezorgd.

@Maniak88
Helaas, de t-shirts zijn volledig uitverkocht, maar...de aardbei smaakt prima!;)

@ Jack32
Graag gedaan. Je bestelling is vandaag ook gelijk de deur uitgegaan.
Rembours zending duren vaak 2 werkdagen, dus ik verwacht dat je het maandag binnenkrijgt.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven