- Waardering
- 194
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet er iemand wat de verhoudingen whey concentraat/isolaat zijn in de best body whey?

Zo, net samen et n maat een bestellingkje geplaatst (kwestie van de transportkosten laar een maal te hebben), ben eens benieuwd wanneer m'n stackerE toekomt en wat t gaat geven
![]()
Sinds vandaag overgestapt van Best Body Whey naar inner Armour. Beide smaken goed maar ik ben verbaasd van de oplosbaarheid van Inner Armour. Met bijna geen water en een halve keer schudden is het al volledig opgelost. Zeker mijn nieuwe standaard whey!!
He Bas,
Ik heb net weer een bestelling bij je gedaan! Klopt het nou dat die Stacker W Whey niet in de smaak chocolade is te krijgen bij jou?
Groeten!!

Hoi Bas,, ik moet weer gaan bestellen maar wou eerst effe wat vragen,, heb de laatste maanden de Volume Muscle shake besteld maar ik zie ook: Best Body Crash 5000 weightgainer en Bodybuilder staan onder gewichtstoename.
Mijn doelstelling is nog steeds gewichtstoename en spierkracht en spiermassa te ontwikkelen dus welke van deze 3 is dan het beste of heb je een ander voorstel.
Jack

.