- Waardering
- 194
Thanks Sayer!
Ben benieuwd naar je eerlijke feedback.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Woon jij in de buurt van Mechelen? Ze waren hier ook vroeg maar hebben geen papiertje achtergelaten, was te laat bij de deurBestelling is net om 9u al toegekomen. Zeer snelle levering
Ben ook zeer tevreden over de service. Ik had 3 reepjes best body besteld, daarvan konden ze er maar 2 leveren. Dat kleine reepje hebben ze dan vervangen door een syntha 6 bar, oh yeah bar en nog een multipower bar. Dus dat is meer dan goed opgelost
Ook een heleboel leuke samples erbij gekregen. Bedankt daarvoor!
Al bij al een aanrader, goede service, snelle levering,... Ga zeker nog bij jullie bestellen! Ben vooral geïnteresseerd in jullie hulk force. Echt een hoog gedoseerd product zonder onnodige ingrediënten!
PS: Als heavy gripper krijg ik net de 150 dicht met mijn rechterhand (linker nog net niet). Zal dus wel weten wat te doen![]()

Bestelling is net om 9u al toegekomen. Zeer snelle levering
Ben ook zeer tevreden over de service. Ik had 3 reepjes best body besteld, daarvan konden ze er maar 2 leveren. Dat kleine reepje hebben ze dan vervangen door een syntha 6 bar, oh yeah bar en nog een multipower bar. Dus dat is meer dan goed opgelost
Ook een heleboel leuke samples erbij gekregen. Bedankt daarvoor!
Al bij al een aanrader, goede service, snelle levering,... Ga zeker nog bij jullie bestellen! Ben vooral geïnteresseerd in jullie hulk force. Echt een hoog gedoseerd product zonder onnodige ingrediënten!
PS: Als heavy gripper krijg ik net de 150 dicht met mijn rechterhand (linker nog net niet). Zal dus wel weten wat te doen![]()

Woon jij in de buurt van Mechelen? Ze waren hier ook vroeg maar hebben geen papiertje achtergelaten, was te laat bij de deur
edit: morgen nationale feestdag in belgie, levert DHL dan ook of zal dit iets voor maandag worden?

Zo DHL was er vroeg bij vanochtend! Mooi dat je alles binnen hebt gekregen!
De HULK FORCE is inderdaad onze bestseller, die zit ijzersterk inelkaar zonder onnodige poespas.
De HG150 is waar de meeste mannen de eerste echte weerstand van vinden. Ben benieuwd hoe je gaat vorderen!
---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 10:13 ----------
Ik zie inderdaad dat ze vroeg waren in Belgie vandaag.
Ik durf even niet te zeggen of ze ook op een nationale feestdag in Belgie leveren. Laat voor de zekerheid als je de deur uitgaat even een briefje op de deur waar ze het pakket mogen achterlaten (bijv. onder de carpoort of bij de buren) dan komt het goed.
Op je track en trace kun je trouwens ook volgen waar het pakket zich bevindt.

Woon jij in de buurt van Mechelen? Ze waren hier ook vroeg maar hebben geen papiertje achtergelaten, was te laat bij de deur
edit: morgen nationale feestdag in belgie, levert DHL dan ook of zal dit iets voor maandag worden?

Heb je soms tips om een afwijking tussen linker en rechter hand weg te werken? Ik merk dat mijn rechterhand veel sterker is dan de linker![]()

mooie levering, sample erbij! Dank je Bas!Zelf even een foutje gemaakt in dosering, te veel water genomen.
Maar qua oplosbaarheid is die isolaat super, heeft ook een lekkere volle chocoladesmaak (doet me beetje denken aan donkere chocolade).
Omgerekend zou ik er ongeveer 70 shakes kunnen uithalen (?)
Ik ben alvast tevredenmooie levering, sample erbij! Dank je Bas!

Isolaat in een bakje kwark, is dit overkill of best nog aan te raden?
Doe er soms fruit in, want suiker is ook niet altijd gezondDUs ik dacht, waarom niet met isolaat?

Hey Bas!
Staat er bij jullie iets Beef Jerky/eiwitreep eigen huismerk op de planning? Een vaste snack ipv altijd maar shakes?
Over shakes gesproken, ben echt tevreden met die pot isolaat, lost echt super op, licht en vol van smaak; binnekort 2 potten bestellen![]()