AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Nieuwe Sportfood weekaanbieding

Deze week in de aanbieding:

* Grenade .50 Calibre pre-workout
* Best Body Protein Block mega eiwitrepen
* BSN Amino-X BCAA aminozuur poeder

Wellichtzit er al een leuk cadeau voor Sinterklaas tussen? Scheelt je weer een gebreide muts van Tante Riny! :D

• #1.883
Die BSN amino's ziet er wel goed uit! Welke smaak heeft ie Bas?

De smaak is watermelon, maar om heel eerlijk te zijn, ik vind al die smaakjes op elkaar lijken!:D
Ik gebruik de Amino-X op dit moment ook en het valt me op dat ik een enorme pomp van dit product krijg ondanks het feit dat het voornamelijke een BCAA product is. Nou ja, je hoort mij niet klagen!;)

De smaak is watermelon, maar om heel eerlijk te zijn, ik vind al die smaakjes op elkaar lijken!:D
Ik gebruik de Amino-X op dit moment ook en het valt me op dat ik een enorme pomp van dit product krijg ondanks het feit dat het voornamelijke een BCAA product is. Nou ja, je hoort mij niet klagen!;)

Ben wat zwaarder aan het trainen en voel me achteraf nogal vrij 'leeg' en moe. Denk dat dit dan wel een leuke extra is?

Inderdaad, die smaakjes lijken nogal op elkaar :D

• #1.885
Ben wat zwaarder aan het trainen en voel me achteraf nogal vrij 'leeg' en moe. Denk dat dit dan wel een leuke extra is?

Inderdaad, die smaakjes lijken nogal op elkaar :D

Ik denk zeker dat zo'n BCAA cocktail je kan helpen bij het herstel na een training. Als je een nog completer product zoekt qua pre-en post workout, dan zou ik eens naar de RAW IRON Hulk Force kijken.;)

Laatst bewerkt:
  • #1.890
  • #1.893
Nieuwe Sportfood.nl weekaanbiedingen!

*Heavy Grips starter pakket- 3 professionele grippers voor nog geen €50!
*RAW IRON 2,3kg Whey (84%)+500 gram zuivere Creatine voor nog geen €50!
*Stacker Hell N.O. pre-workout met €10 korting!

Wil je mee discussieren over deadliften? Kijk naar de ''heftige'' discussie op de Sportfood Facebook pagina!

Laatst bewerkt:
Nieuwe Sportfood.nl weekaanbiedingen!

*Heavy Grips starter pakket- 3 professionele grippers voor nog geen €50!
*RAW IRON 2,3kg Whey (84%)+500 gram zuivere Creatine voor nog geen €50!
*Stacker Hell N.O. pre-workout met €10 korting!

Wil je mee discussieren over deadliften? Kijk naar de ''heftige'' discussie op de Sportfood Facebook pagina!

Super aanrader die Heavy Grips!

Heb je btw even om naar mn PM te kijken? Thanks! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven