AndroidHealthClinic

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Beste wensen Sportfood!

Is het bewust dat uit de Raw Iron weight gainer de creatine is weggelaten (ik vergelijk hem met Serious Mass van ON), ik denk eraan de creatine er dan zelf bij te doen of in m'n whey bij te doen?

Hoi Sayer,

Jij uiteraard ook de beste wensen voor 2013!:)

Ja het is een hele bewuste keuze om in de RAW IRON Weightgainer geen Creatine te doen. Niet iedereen wil bij elke shake dat hij drinkt automatisch Creatine binnenkrijgen. Veel atleten gebruiken wel het hele jaar door WG maar niet het hele jaar door Creatine. Daarbij is de aanbevolen hoeveelheid Creatine 5 gram per dag en zit er in veel WG shakes slechts een fractie hiervan in (tenzij je de halve pot inneemt;)), dus wij hebben ervoor gekozen om het los van elkaar te zien en de atleten de keus te geven of hij wel of geen Creatine er bij wil nemen.:)

Hoi Sayer,

Jij uiteraard ook de beste wensen voor 2013!:)

Ja het is een hele bewuste keuze om in de RAW IRON Weightgainer geen Creatine te doen. Niet iedereen wil bij elke shake dat hij drinkt automatisch Creatine binnenkrijgen. Veel atleten gebruiken wel het hele jaar door WG maar niet het hele jaar door Creatine. Daarbij is de aanbevolen hoeveelheid Creatine 5 gram per dag en zit er in veel WG shakes slechts een fractie hiervan in (tenzij je de halve pot inneemt;)), dus wij hebben ervoor gekozen om het los van elkaar te zien en de atleten de keus te geven of hij wel of geen Creatine er bij wil nemen.:)

Zoals ik van je gewoon ben Bas is er over alles nagedacht!

Heb vandaag m'n bestelling binnengekregen! Super, hartelijk bedankt maar weer!

Hey Bas!

Visolie tijdelijk uitverkocht zie ik? Komt deze nog terug?

Hebben jullie ook vitamine D apart als supp? Kan het niet direct terugvinden op de site?

• #1.927
De weekaanbiedingen zijn er weer!

Deze week maar liefst 6 producten in de weekaanbieding met flinke korting! Een aantal producten komen niet meer terug, dus bij deze ronde geldt echt op=op! :)

• #1.928
Hey Bas!

Visolie tijdelijk uitverkocht zie ik? Komt deze nog terug?

Hebben jullie ook vitamine D apart als supp? Kan het niet direct terugvinden op de site?

Ja, helaas is het weer zo'n periode dat Optimum Nutrition met sommige producten moeilijk verkrijgbaar is bij de diverse leveranciers.:rolleyes: We blijven er in ieder geval achteraan zitten!

Ik ga gelijk eens kijken naar een goede vitamine D!;)

Ja, helaas is het weer zo'n periode dat Optimum Nutrition met sommige producten moeilijk verkrijgbaar is bij de diverse leveranciers.:rolleyes: We blijven er in ieder geval achteraan zitten!

Ik ga gelijk eens kijken naar een goede vitamine D!;)

Ik zie het wel terugkomen dan! :D Ben benieuwd naar de vit D waar je mee gaat afkomen :D

Owja Bas, ik had naar info@sportfood.nl een mailtje gestuurd, ik weet dat je het druk hebt maar kan je dit eens bekijken? :cool:

Ik ga me denk ik een voorraad RAW IRON Weight gainer en Hulk Force V2 aanschaffen :D

Zo, ook weer de eerste bestelling v/h nieuwe jaar verricht. :D
Tijd om eens met straps te beginnen werken.

• #1.933
Ik zag gisteren een topic voorbij komen van iemand die zocht eiwitten zonder lactose en dacht gelijk aan Nectar van Syntrax, maar hebben jullie ook een eigen merk Whey iso zonder lactose ?

• #1.935
Ik zag gisteren een topic voorbij komen van iemand die zocht eiwitten zonder lactose en dacht gelijk aan Nectar van Syntrax, maar hebben jullie ook een eigen merk Whey iso zonder lactose ?

Hoi Porterhouse,

Onze RAW IRON Whey Isolaat is zo goed als Lactose vrij. Er zit zo'n minimale hoeveelheid in dat de meeste Lactose intolerante sporters met deze whey geen enkel probleem hebben (uiteraard aangemaakt met water).:)

Even mijn verlanglijstje aanvullen:

RAW IRON Vit D3 :D
ON visolie caps :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven