Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou als ik thuis kom (nachtdienst) ook maar eens een bestelling plaatsen ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963
@ Sayer- we willen eerst goede feedback over GO voordat we het in het assortiment opnemen. Ben dus erg benieuwd naar je bevindingen!:D

@ Barts1986- Thanks!;)

• #1.964
@ Sayer- we willen eerst goede feedback over GO voordat we het in het assortiment opnemen. Ben dus erg benieuwd naar je bevindingen!:D

@ Barts1986- Thanks!;)

Kan er om eerlijk te zijn vrij weinig van zeggen. Smaak zat zeker goed! Maar om te zeggen dat ik hier een enorme pomp van kreeg... ik heb er al veel goed over gehoord, maar als ik mag kiezen dan ga ik voor Hulk Force V2 en niet voor GO. Het tintelende gevoel en de pomp zit bij Hulk Force beter!

• #1.966
Kan er om eerlijk te zijn vrij weinig van zeggen. Smaak zat zeker goed! Maar om te zeggen dat ik hier een enorme pomp van kreeg... ik heb er al veel goed over gehoord, maar als ik mag kiezen dan ga ik voor Hulk Force V2 en niet voor GO. Het tintelende gevoel en de pomp zit bij Hulk Force beter!

Volledig mee eens!:)

Facebook sample actie:

Dankje Sportfood!

IMG_0199.JPG

Toch maar CoC 1 besteld.. had al tijden 1.5 (gekregen) maar kreeg hem nooit met 1 hand dicht.. grip trainen in de sportschool haalde ook weinig uit.
Ben benieuwd wanneer ik #2 kan bestellen :D

Ook een shakebeker. Laatste 3 waren verrot/kapot gevallen. Grappig design ;).

Zat alleen geen factuur in mn doos. Ik neem aan dat afterpay me iets op de post doet?

• #1.974
Toch maar CoC 1 besteld.. had al tijden 1.5 (gekregen) maar kreeg hem nooit met 1 hand dicht.. grip trainen in de sportschool haalde ook weinig uit.
Ben benieuwd wanneer ik #2 kan bestellen :D

Ook een shakebeker. Laatste 3 waren verrot/kapot gevallen. Grappig design ;).

Zat alleen geen factuur in mn doos. Ik neem aan dat afterpay me iets op de post doet?

Thanks voor je bestelling!;)
Als het goed is heb je van Klarna via de mail een rekening gekregen (check voor de zekerheid ook je spambox).
Mocht dat niet zo zijn, mail even naar info@sportfood.nl dan sturen we je een kopie toe.
Succes met je griptraining!:)

Bas, gisteren voor 4uur besteld, maar order staat nogsteeds op "bezig met verwerken"...

Komt niet meer aan vandaag denk ik, toch?

Alvast bedankt

100016116

• #1.976
Bas, gisteren voor 4uur besteld, maar order staat nogsteeds op "bezig met verwerken"...

Komt niet meer aan vandaag denk ik, toch?

Alvast bedankt

100016116

Hoi Daniel,

Bedankt voor je bestelling.

Yep, is gisteren al verzonden, dus ik verwacht dat je deze vandaag krijgt. Check anders even je track en trace mail die je hebt gekregen, daar kun je het pakket volgen. Je krijgt ook een sms als de postbode in de buurt is.;)

Hoi Daniel,

Bedankt voor je bestelling.

Yep, is gisteren al verzonden, dus ik verwacht dat je deze vandaag krijgt. Check anders even je track en trace mail die je hebt gekregen, daar kun je het pakket volgen. Je krijgt ook een sms als de postbode in de buurt is.;)

Bedankt voor je berichtje! Alleen heb nog geen track&trace nummer ontvangen..
Maar ik wacht rustig af.

Thx so far.

• #1.978
Bedankt voor je berichtje! Alleen heb nog geen track&trace nummer ontvangen..
Maar ik wacht rustig af.

Thx so far.

Vaak belanden dat soort mails helaas in spamboxen. Mocht het vandaag niet aangeboden worden, geef me een seintje, ga ik er persoonlijk achter aan.:)

Laatst bewerkt:
  • #1.979
Vaak belanden dat soort mails helaas in spamboxen. Mocht het vandaag niet aangeboden worden, geef me een seintje, ga ik er persoonlijk achter aan.:)

Helaas ook niet in mijn spam, maar ze kunnen komen tot 18:00u, dus ik wacht even rustig af!

Thanks iig bas, en prima aanbiedingen ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven