AndroidHealthClinic

sportkeuring

philaprilia zei:
Je wilt dus ff pieken om door een keuring te geraken en als je eenmaal goedgekeurd bent is je broodje gebakken....:rolleyes:

ik denk dat je het anders moet interpreteren.

hij trained voor een doel, hij wil dat doel sneller bereiken zodat hij verzekerd is van slagen.

als je een halve marathon loopt in 1:27 dan spreek je niet van een zondagochtend loper.

ter illustratie ik heb gemiddelde conditie, ik loop een halve in 1:58.
het WR halve marathon staat op 0:59 en een beetje (uiteraard een keniaan)

Als je het wilt gebruiken dan is dat je eigen zorg.
2 weken elke dag 1000-1500 iu zetten. Dat werkt dan 3 maanden door.

Maar ik zou het niet doen, zeker neit als die test 2 dagen duurt, dan zou het kunnen dat je hart moeilijk gaat doen nl...

HondaDelsol zei:
Vraag je eens af waarom topsporters soms gewoon doodvallen :D

Probeer ephedrine eens, dit werkt super (bij mij toch)

Wanneer ephedrine is uitgewerkt, komt de moeheid in grotere mate terug. Tenminste, dat zegt de ervaring van bepaalde mensen. De vermoeidheid wordt slechts onderdrukt, dat dus na uitwerking van van het spul terug schijnt te komen.

Dat lijkt me dan bij een sportduur van 48h niet slim om te gebruiken.

Wellicht zou hij caffeine kunnen gebruiken. Daar heb ik ervaring mee. Ervaar tijdens uitwerking geen gekke dingen. Ligt mss wel aan de dosering.

aquila2003 zei:
ik vind het een trieste zaak om zomaar te oordelen over een ander, en gaan praten over stukjes van '10 km' en 'jeug van tegenwoordig' watskeburt?!?

no offence, maar deze keuring is echt wel een stukje extremer, het is 48 uur non stop rennen springen opstaan en weer doorgaan.
ik zit nu op een halve marathon in 1.27 uur, en wil hier gewoon nog zoveel mogelijk verbetering in halen voordat ik die keuring weer ga doen, en daarom vraag ik het hier.
ik weet wel degelijk wat zo'n keuring inhoudt. ik heb mijn legerdienst in 1980 bij de paracommando's gedaan waar ik ook extreme uithoudingsproeven zonder eten en slaap heb moeten doen. en 1.27 op de halve marathon daar krijg je zonder hulpmiddelen nog gemakkelijk 10 minuten af. dan heb je nog niet echt veel getraind. en daar moet je niet al te hard voor trainen. drie keer per week is genoeg gedurende drie maanden. en ik toch al verschillende marathons en halve marathons gelopen.

fitnessboy18 zei:
ja aleen boldenone staat daar nog wat bekender om dacht ik met de aanmaak der van, en bold maakt ook vrije epo als ik het goed heb ,
wat jij zegt kan best zo zijn. maar als je in een kuur zit weet je zelf wel dat je dan snel verzuurd je spieren zitten zomaar vol ik hoef bijv maar een schroefje boven mijn hoofd vast te draaien op het werk en je schouder loopt al vol
wat is dat voor een vergelijking een uur lopen of fietsen en een schroef indraaien. als ik geen AS neem is de kans ook groot dat mijn onderarm verzuurd als ik schroeven moet indraaien. loop of fiets maar is als je aan de AS zit, je zal het verschil wel merken. wat dacht je dat wielrenners, zwemmers en lange afstandslopers vroeger namen toen men nog niet van EPO sprak. ja, anabolen. lange afstandslopers misschien in mindere mate, maar toch. daarom reageer ik eigenlijk op je bericht omdat ik zo aanvoel dat je zomaar over iets aan het schrijven bent waar je niet de minste ervaring mee hebt.

skydirk zei:
wat is dat voor een vergelijking een uur lopen of fietsen en een schroef indraaien. als ik geen AS neem is de kans ook groot dat mijn onderarm verzuurd als ik schroeven moet indraaien. loop of fiets maar is als je aan de AS zit, je zal het verschil wel merken. wat dacht je dat wielrenners, zwemmers en lange afstandslopers vroeger namen toen men nog niet van EPO sprak. ja, anabolen. lange afstandslopers misschien in mindere mate, maar toch. daarom reageer ik eigenlijk op je bericht omdat ik zo aanvoel dat je zomaar over iets aan het schrijven bent waar je niet de minste ervaring mee hebt.
heb zelf genoeg ervaringen met aas mijn ervaring is dus ook dat ik snel verzuurd ben maar kan persoonsgebonden zijn, miss heeft de ene er wel last van en de andere niet .mijn laatste kuurtje ook zat ik tegen de 100kg aan en was hele dagen moe en last van mijn knieén .dus was hardlopen toen niks voor mij maarja zoals ik al zij kan persoons verschillend zijn

• Topic Starter Topic Starter
erg bedankt voor al jullie reacties tot nu toe, alleen zie ik (alweer) door de bomen het bos niet meer :> wat kan wel, wat niet, of beter nog, wat is het beste?

@skydirk, wist niet dat je uit ervaring sprak, excuses voor mijn reactie dan.

ik heb de keuring al eerder gedaan, qua hardlopen had ik ruim over, het nekte mij alleen dat ik in hoogtempo steeds weer andere oefeningen moest doen, zonder dat je meer dan een paar minuten rust hebt, vandaar dat ik ook in mijn openings post 'herstel' noemde.
de vorige keer ben ik overignes naar huis gestuurd met 2 gekneusde ribben, een gebroken teen en een ingescheurd oorlel, samen met nog 9 van de 14 man, dit om even aan te geven hoe die keuring in zn werk gaat.

uithouding is al goed als je 1.27 op de halve marathon loopt. wat je moet trainen is 1 of 2 keer per week wat weerstand trainen. bvb. 8 keer 200m lopen met een minuut tussen. niet spurten. gewoon goed tempo op 80% van je snelheid. je zal wel zien hoe je vordert. in het begin ga je die 200m met moeite 8 keer in 32 seconden lopen, na een paar weken ga je die al 8 keer in 28 seconden afhaspelen. en het gaat dan nog gemakkelijker gaan ook. wel uithouding blijven onderhouden. eigenlijk heb je geen AS nodig. AS kan een ondersteuning zijn en je zal gemakkelijker trainen maar het is de training die ervoor zal zorgen dat je vooruitgaat en je conditie verbeterd.

aquila2003 zei:
erg bedankt voor al jullie reacties tot nu toe, alleen zie ik (alweer) door de bomen het bos niet meer :> wat kan wel, wat niet, of beter nog, wat is het beste?

@skydirk, wist niet dat je uit ervaring sprak, excuses voor mijn reactie dan.

ik heb de keuring al eerder gedaan, qua hardlopen had ik ruim over, het nekte mij alleen dat ik in hoogtempo steeds weer andere oefeningen moest doen, zonder dat je meer dan een paar minuten rust hebt, vandaar dat ik ook in mijn openings post 'herstel' noemde.
de vorige keer ben ik overignes naar huis gestuurd met 2 gekneusde ribben, een gebroken teen en een ingescheurd oorlel, samen met nog 9 van de 14 man, dit om even aan te geven hoe die keuring in zn werk gaat.

Ja als de test zo lang duurt geen ephedrine uiteraard, is na enkele uren uitgewerkt en moest je om de paar uur een nieuw pilletje slikken kan het zijn dat je eraan bent, niet doen dus.

Epo en boldenone zijn volgens mij ook geen optie meer hoor, 48 uur aan 1 stuk is gewoon gevaarlijk met anabolen...

Succes in ieder geval ;)

48 uur aan 1 stuk sporten gevaarlijk met AS. leg dat is uit? nu begin ik er helemaal niets meer van. 48 uur aan 1 stuk afzien met efedrine of amfetamines, bedoel je zeker. dat kan gevaarlijk zijn.

skydirk zei:
48 uur aan 1 stuk sporten gevaarlijk met AS. leg dat is uit? nu begin ik er helemaal niets meer van. 48 uur aan 1 stuk afzien met efedrine of amfetamines, bedoel je zeker. dat kan gevaarlijk zijn.

Je begrijpt het niet? door anabolen doe je meer dan wat je lichaam natuurlijk aan kan, doe je dit 1 uurtje per dag in de gym (is trouwens niet continu), niets aan de hand, maar je lichaam 48 uur aan 1 stuk "in het rood" laten werken, kan fataal zijn. Denk eerst eens aan je hart om te beginnen, je kan kramp krijgen door langdurige overbelasting met fibrillatie als gevolg, je maakt je lichaam gewoon kapot. Dit soort testen zijn op natuurlijke wijze al niet al te gezond voor het lichaam laat staan met anabolen.

En bij boldenone is het gevaar op klonters groter, door 48 uur te sporten aan 1 stuk door bestaat het gevaar van uitdroging, dus meer kans op klontervorming in het bloed.

Ja tuurlijk met amfetamines is het nog een stuk erger, enkele uren kan al gevaarlijk zijn dan, kijk maar eens naar de voetballers die gewoon dood vallen op het veld en zo zwaar is een partijtje voetbal nu ook weer niet...

@ Topicstarter,

Ok het is een belangrijke proef, maar ik zou het toch proberen zonder anabolen hoor. Ik zeg niet dat je zeker iets voor zal hebben maar ik zou het risico niet willen nemen...

hondadelsol zei:
Je begrijpt het niet? door anabolen doe je meer dan wat je lichaam natuurlijk aan kan, doe je dit 1 uurtje per dag in de gym (is trouwens niet continu), niets aan de hand, maar je lichaam 48 uur aan 1 stuk "in het rood" laten werken, kan fataal zijn. Denk eerst eens aan je hart om te beginnen, je kan kramp krijgen door langdurige overbelasting met fibrillatie als gevolg, je maakt je lichaam gewoon kapot. Dit soort testen zijn op natuurlijke wijze al niet al te gezond voor het lichaam laat staan met anabolen

sorry, maar je weet echt niet waarover je praat. van amfetamines ga je in het rood zonder dat je het weet. met AS helemaal niet. je hebt gewoon meer kracht en meer rode bloedlichaampjes waardoor je iets meer uithouding hebt, maar daarom ga je niet over je toeren. heeft er helemaal niets mee te maken.

skydirk zei:
sorry, maar je weet echt niet waarover je praat. van amfetamines ga je in het rood zonder dat je het weet. met AS helemaal niet. je hebt gewoon meer kracht en meer rode bloedlichaampjes waardoor je iets meer uithouding hebt, maar daarom ga je niet over je toeren. heeft er helemaal niets mee te maken.

Dan gebruik jij wel eigenaardige anabolen hoor, als ik anabolen neem is het verschil in kracht enorm, qua uithouding heb ik nog niet zoveel gemerkt. Bij boldenone natuurlijk wel, ik voel wel dat ik een betere uithouding heb van de bold...

En is het hart geen spier bij jou? ;) En wat doen anabolen, er toch voor zorgen dat je meer gewicht kan nemen dan dat je gewend bent (en ook massa aanzetten enzo, maar dat doet nu niet ter zake). Daarom dat er tijdens kuren zoveel spierblessures optreden bij mensen die "show" willen geven en willen laten zien dat ze de sterktste zijn... Dus je hart wordt ook beïnvloed door steroiden, het doet meer dan dat het gewend is dus er kunnen schadelijke gevolgen optreden (bij uithoudingstraining want dan is het hart de spier die getraind wordt en dus kan overbelast worden)...

Ik zeg niet dat ik 100% zeker ben van m'n theorie, ik redeneer gewoon logisch (wel gebaseerd op de lessen fysiologie, anatomie en hetgeen ik allemaal over anabolen gelezen heb). Zijn er hier nog mensen die hun mening hierover willen geven?

Boldenone en epo lijken qua werking enorm op elkaar, dus de gevaren van epo kan je wel toepassen bij bold ook dacht ik?? (meer rode bloedlichaampjes als eindresultaat)

Het is hier niet m'n bedoeling om je af te breken ofzo, het is best mogelijk dat ik er naast zit maar dan zou ik graag wel een duidelijke en aannemelijke theorie van je willen om m'n ongelijk te bewijzen.

Gr.

epo en boldenone lijken dus echt niet op elkaar. Het enige wat over eenkomt is dat je nieren meer rode bloedcellen aanmaken en dat je meer zuurstof kan vervoeren, maar bold is een vorm van testosteron, is toch een significant verschil..

En.. met epo heb je meer invloed op je epo gehalte in je bloed, met boldenone stukken minder. Dwz. bij exogene epo toediening heb je meer controle over je epo gehalte in je bloed.

koen85 zei:
epo en boldenone lijken dus echt niet op elkaar. Het enige wat over eenkomt is dat je nieren meer rode bloedcellen aanmaken en dat je meer zuurstof kan vervoeren, maar bold is een vorm van testosteron, is toch een significant verschil..

Ja ik had het over de rode bloedcellen, bloedverdikking als gevolg dus, dus zelfde risico's op dit gebied. Want de bloedverdikking kan gevaarlijk zijn onder extreme omstandigheden net zoals bij epo, door dehydratatie namelijk. Heb ik eens gezien in een programma op tv en lijkt me best aannemelijk.

Gr.

Ja oke, maar ten eerste zijn er een hoop meer steroiden die dat doen, en ik zou niet alles van tv geloven:D
Maar het zijn wel dingen die je idd in de gaten moet houden..

Terug
Naar boven