Fitness Seller

sportscholen zoetermeer?

tommysnake

Novice
Waardering
0
zijn er ook sportscholen in zoetermeer waar ouderweds aan de ijzers word getrokken? waar je een beejte dumbbellss kunt pakken!
waar ik nu zit word echt veel gepraat.
groetjes,

snakemen

Niet terug praten, gewoon door trainen :D

Ik woon ook in Zoetermeer! Waar train jij dan? :)

ik train bij fitness first is wel lekker luxe enz maar de apparaten enz heb je bij elke andere sportschool dus zo boeiend is het niet

het beste is trainen bij fitpoint ook aardig goedkoop 25,- per maand

Ga naar de sportyclub (vroeger knetemann fitness) Daar vind je de meeste hardcore training en de zwaarste dumbbells (55KG) Ik ben in alle gyms geweest en kwam overal dumbbells en stangen tekort behalve daar. Het hangt ook vol met spiegels. Begeleiding is ook gewoon goed! Zitten ook ex competitie bodybuilders tussen en wat figure dames.

35 euro in de maand met een jaarkaart.

No offence maar fitpoint is not done voor bodybuilders. Ze zullen daar al schrikken als je aan het posen bent.

Ga naar de sportyclub (vroeger knetemann fitness) Daar vind je de meeste hardcore training en de zwaarste dumbbells (55KG) Ik ben in alle gyms geweest en kwam overal dumbbells en stangen tekort behalve daar. Het hangt ook vol met spiegels. Begeleiding is ook gewoon goed! Zitten ook ex competitie bodybuilders tussen en wat figure dames.

35 euro in de maand met een jaarkaart.

No offence maar fitpoint is not done voor bodybuilders. Ze zullen daar al schrikken als je aan het posen bent.

laat ze schrikken :D

Ben overal wel eens een keer geweest en ik voel me niet prettig in die healthcenters. Iedereen staart je de hele tijd aan en ik heb daar simpelweg de tools niet om goed te kunnen trainen. In veel sportscholen is het zelfs verboden om in een tanktop of shirt zonder mauwen te lopen.

Dat healthcenter in het silverdome is de ergste van allemaal.

@silverstar hieronder

Voor een beginnende trainer voldoet het zeker wel ja. Maar als je meer variatie en gewicht in je workout nodig hebt na een tijdje kan je beter verhuizen.

jah dat kloptt, ik sprak ff voor de starters maar voor de egte bodybuilders onder ons word je bij zulke zaken alleen maar aangekeken enz jah

ik train persoonlijk zelf in een echte health club (passage fitness first) en de mensen kijken me ook aan als ik daar in men halter shirtje rondloop maar trek mij daar weinig van aan, de meeste mensen kennen mij daar.

dummbels gaan ook maar tot 32 kilo maar er zijn altenatieven genoeg;)

en ja ik ben in zo'n fitness ook wel goed groot geworden en ben nog steeds aan het groeien....

grtz

Idd zit bij fitpoint en groei ook nog steeds. Alleen heb gehoord dat ze in dat keldertje daar beneden die oude troep weg willen doen. Dat is juist hetgene waar ik het meest gebuik van maak.:mad: Als dat echt zo is ben ik weg daar en ga ik denk ik naar sportyclub.

ik train nu een jaar bij plato dat zit in de olympus niet van die nieuwe moderne spullen owerwetse dumbbells en wat nieuwere niet heel veel apperatuur kleine sportschool waar hard getraind word met dumbbells tot 60 kilo er is een powerlift team aanwezig veel losse gewichten veel hulp naar elkaar toe geen airco weinig dames weinig cardio apperatuur ik zou als ik jou was gewoon is langskomen kort om hard trainen

ik train bij fitness first is wel lekker luxe enz maar de apparaten enz heb je bij elke andere sportschool dus zo boeiend is het niet

het beste is trainen bij fitpoint ook aardig goedkoop 25,- per maand

sorry voor de offtopic, maar hoe is het daar nou? Ik ben benieuwd aangezien het het nieuwste filiaal is en ook nog eens zo hoog in de lucht :) Tot hoever gaan de dumbbells enzo? [wil er nog steeds een keer gaan trainen, zal alleen minder nut hebben als de dumbbells maar tot 34 gaan]

ik train nu een jaar bij plato dat zit in de olympus niet van die nieuwe moderne spullen owerwetse dumbbells en wat nieuwere niet heel veel apperatuur kleine sportschool waar hard getraind word met dumbbells tot 60 kilo er is een powerlift team aanwezig veel losse gewichten veel hulp naar elkaar toe geen airco weinig dames weinig cardio apperatuur ik zou als ik jou was gewoon is langskomen kort om hard trainen

Oh ik dacht dat er lang geleden een gym zat daar en nu weg is. Hebbie er ook plaatjes van? Kan ff niks vinden op internet.

sorry voor de offtopic, maar hoe is het daar nou? Ik ben benieuwd aangezien het het nieuwste filiaal is en ook nog eens zo hoog in de lucht :) Tot hoever gaan de dumbbells enzo? [wil er nog steeds een keer gaan trainen, zal alleen minder nut hebben als de dumbbells maar tot 34 gaan]

het is wel lkkr luxe en nieuwe apparaten, maar mensen kijken elkaar egt na enz word weinig tegen elkaar gepraat niet egt gezellig ofso mjah niet egt zware dumbbells nee

• Topic Starter Topic Starter
ik ben echt nieuwsgierig geworden nar plato, klinkt goed!
is er een website, of virituele toestand, of foto's?

groeten,

Ik wil ook wel is weten hoe het daar is. Is alles compleet? (hack squat, stangetjes, bankjes etc.)

jup dat zei "gewoon bob" net

Jammer dat ik nog een contract voor een jaar heb bij een andere sportschool, ik woon letterlijk naast plato en klinkt aardig hardcore :D hoe duur is het daar eigenlijk?

Terug
Naar boven