Fitness Seller

sportscholen zoetermeer?

Ja dat vraag ik mij nu ook af. Mss maar een keer gewoon langsgaan, voor mij is het nog dichterbij ook als ik daar zit.:D

plato kost 40 euro per maand er is alleen geen web site ofzo ik zal wel kijken om een keer fotos te maken ofzo of je komt gewoon kijken

ik kan wel een paar dingetjes noemen die er zijn uit mijn hoofd.
hier zijn ze:
1 wedstrijd bankdruk bankje/squat rek 1 schouder druk machine
2 gewone bankdruk bankjes 1 zittende kuithef apparaat
1 soort klein bankdruk bankje 1 staande kuithef apparaat
1 squat kooi let op geen smith machine 1 lat pull
1 squat rek 1 kabelroei apparaat
1 leg press 1 kabels apparaat
1 hack squat
1 leg extension
1 liggende leg curl
1 staande leg curl
1 roei machine
1 t bar
ik ben er vast een paar vergeten en als je een lekker cdtje heb mag die ook op maakt niet uit welke muziek het is

Even een bizar oud onderwerp bumpen.

Sportschool Plato bestaat nog steeds maar heet nu Fitnesscentrum Voorweg. Je kan er nog steeds lekker trainen, het is er rustig, niet wachten op je beurt. Alleen de zwaarste dumbbells zijn 40kg en er is geen squat kooi meer. Wel ladingen schijven van 25 kg, olympische halterstangen, nieuwe apparaten en goede begeleiding.

je new dbb record bump

fitnessboulevard den haag is ook dichtbij denk ik ..leuke gym waar genoeg serieuze jongens bij zijn. ik ging er zoon 3 maanden wekelijks naartoe omdat jerry koolhoven (CHEMICAL) mij begeleidde.

Ben sinds oktober helaas ingeschreven bij die mislukte Fitness Dome in de Silverdome en heb daar een jaarcontract (stond nog zooo erg te twijfelen of het niet beter was om een maandcontract te nemen). Woon zelf in Oosterheem en als me contract is afgelopen wil ik bij de nieuwe winkelcentrum trainen, Kneteman komt daar op 1 mei 2011.
http://www.knetemann.nl/index.php?id=zoetermeer

Laatst bewerkt:
Nee joh, kom lekker bij Fitvoorweg trainen! Als je wil kan ik je er begeleiden.

Terug
Naar boven