Fitness Seller

Sportschool Amsterdam

jurriaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Ik zou morgen (donderdag) met klasgenoot borst en biceps gaan trainen. We zitten beide in A'dam op school en het leek ons het handigst als we bij een gym in Amsterdam konden trainen. Hij zegt namelijk dat ie sterker is :o dat pik ik natuurlijk niet he :D

Het liefst met goede apparatuur en dumbbells tot minimaal 40... Prijskaartje het liefst niet hoger dan 10 eurootjes voor een losse keer.

Iemand suggesties? (liefst website erbij zodat ik alvast ff kan spieken) Mijn school zit in Sloterdijk.

Thnx alvast! Of voeg me toe op msn, check me contactcard! :D

In amsterdam zijn geen sportscholen

[Link niet meer beschikbaar]

lokale online krant, wellicht dat daar iets in staat?
;)

Ik zou morgen (donderdag) met klasgenoot borst en biceps gaan trainen. We zitten beide in A'dam op school en het leek ons het handigst als we bij een gym in Amsterdam konden trainen. Hij zegt namelijk dat ie sterker is :o dat pik ik natuurlijk niet he :D

Het liefst met goede apparatuur en dumbbells tot minimaal 40... Prijskaartje het liefst niet hoger dan 10 eurootjes voor een losse keer.

Iemand suggesties? (liefst website erbij zodat ik alvast ff kan spieken) Mijn school zit in Sloterdijk.

Dan zit jezeker op Het Hout-en Meubileringscollege op Sloterdijk? op loopafstand van die school zit nml. een sportschool.
Kan even geen website ervan vinden.

In osdorp zit een goede, ff de naam kwijt. Ik zat in buitenveldert, was ik ook tevreden over en in de molukkenstraat, waar ed van amsterdam traint.

Osdorp is het dichtsbij sloterdijk. Zit je op het ROC?

• Topic Starter Topic Starter
Dan zit jezeker op Het Hout-en Meubileringscollege op Sloterdijk? op loopafstand van die school zit nml. een sportschool.
Kan even geen website ervan vinden.

Nee niet daarzo... ik ken er wel eentje (Business Health Club) maar daar gaan de dumbbells tot 30 en is het 15 euro per losse keer :eek:

Ja die bedoelde ik ook de Business Health Club, op plein 40/45 zit Susa Gym.
Ook nog een optie.

-Susa gym op plein 40/45(vind ikzelf niks)
-Body gym west op osdorpplein tijden zijn alleen ****ed up nu maar verder ok
-Palestra op het allebeplein sport er zelf heel vaak.
-Joels hardcore gym, osdorperweg is k*t te bereiken met openbaar vervoer maar wel chille plek en toffe eigenaar. als je gaat doe even de groeten van Gijs.
-Splash vlak bij de ALO. Tja waarschijnlijk duurder dan 10 euro.
-tegenwoordig zit er ook zo'n fit for free ofzo vlak bij sloterdijk maar zal qua gewicht wel ruk zijn.

Ha allemaal Amsterdammertjes.:D

ex-a'dammer

Dan is plein 40/45 het dichtsbij voor hem. Met bus 5 min ofzo.

zuid-oost: proffesional fitness (metrohalte kraaiennest vanaf daar 3 min lopen....metro 53 gaasperplas pakken dan de halte voor het eindpunt)
www.proffesionalfitness.nl

Diemen: first class gym (verrijn-stuartweg als metrohalte)
[Link niet meer beschikbaar]

beide zijn hardcore en voldoen aan je eisen

en nu karma!

Dan is plein 40/45 het dichtsbij voor hem. Met bus 5 min ofzo.

klopt. maar naar osdorplein met de 192 ben je ook zo. En naar palestra met de metro (1 halte voor lelylaan) ben je ook in 10 minuten. allemaal prima te doen.

In buurt van station Zuid heb je ook zo'n grote sportschool. Weer de naam even niet.

Ik wist niet dat je in @msterd@m met euros kon betalen..... sind wanneer ligt dit in Europa??:D

Terug
Naar boven