AndroidHealthClinic

Sportschool Utrecht

pacquiao

Novice
Waardering
0
Ik heb al gezocht op het forum maar alleen maar oude topics.

Weet iemand misschien een beetje goede sportschool in utrecht die op zn minst een squatrek heeft :s

Ik weet alleen All-in maar dat is vrij ver weg, voor de rest ben ik al heel wat gyms afgegaan maar ze zijn of te duur (40 euro+) of ze hebben geen squatrek.

40 euro te duur?

valt wel mee toch voor onbeperkt sporten?

Olympos in Utrecht op de uithof is geloof ik 22euro per maand onbeperkt.

• Topic Starter Topic Starter
nouja ik heb niet heel veel te besteden, 40/mnd vind ik iig wel te veel.

en ik heb ff op de site van olympos gekeken, dat 22/mnd is alleen voor studenten. voor overigen is het veel duurder helaas

Tja, voor kwaliteit zul je moeten betalen. Iedereen wil wel een tip top gym voor 5 euro per maand maar die ga je niet vinden ben ik bang.

Ik wil nog best 30 euro betalen, maar dat is denk ik mijn maximum. Ik hoef ook echt niet per se sauna en zonnebank en al die shit hoor, de gym waar ik nu train is vrij nieuw en heeft dat ook allemaal niet en je betaald 10-20 (afhankelijk van hoeveel maanden) euro p/mnd. het enige probleem is dus dat ze niet eens een normaal rek hebben..

heeft olympos wel squatrack etc?

golds gym nieuwegein. 30 euro all in. 20 euro dal uren

NewStyle heeft meerdere vestigingen door Utrecht, ook iets van 30 per maand onbeperkt.

FPA Amersfoort - [Link niet meer beschikbaar]

golds gym nieuwegein. 30 euro all in. 20 euro dal uren
Van alle gyms die ik in m'n leven bezocht heb (en dat zijn er heel wat) vind ik die gym veruit het meest krantonvriendelijk van allemaal (en meest privacy schendend). Ik noem het dan ook de KGB. Maar goed, daar heb je voor de rest qua trainen weinig last van hehe.

FPA Amersfoort - [Link niet meer beschikbaar]

Van alle gyms die ik in m'n leven bezocht heb (en dat zijn er heel wat) vind ik die gym veruit het meest krantonvriendelijk van allemaal (en meest privacy schendend). Ik noem het dan ook de KGB. Maar goed, daar heb je voor de rest qua trainen weinig last van hehe.

Ben ik met je eens. De eigenaar, Rob geurts (mislukte bobslee gek) is echt een irritant mannetje. Gelukkig zie je hem vrijwel nooit. Verder is het een heerlijke gym die niet duur is.

wel onhandig ver weg allemaal.. ik woon namelijk in het centrum. maarja die fight power academy ziet er wel fking bruut uit zeg.. miss als ik eenmaal korting heb bij ns ofzo dat ik dat nog wel zou kunnen doen. (of als ik een auto heb xD)

newstyle heb ik al gekeken, geen squatrek :s

wordt miss toch maar all-in dan voor een jaartje of 2. het is wel redelijk ver fietsen maarja dan heb je warmup ook al weer gehad.

Laatst bewerkt:
Ben net lid geworden van All-inn voor 24 per maand. Print ff een bonnetje van de site;)

De vestigingen van betaalbaarsporten die door Utrecht zitten hebben squatrekken. Kijk daar eens? Ook goed te betalen. Site is betaalbaarsporten.nl.
Zo uit mijn hoofd eentje in Hoograven, eentje in Lombok en eentje aan de Croeselaan.

Betaalbaarsporten = NewStyle. Ik weet in ieder geval dat ze in Lombok een squatrek hebben.

Terug
Naar boven