AndroidHealthClinic

Sportschool Utrecht

Hey!
Ik ben ook nog opzoek naar een goeie sportschool in Utrecht. Ik sport nu bij de work-out aan de oude gracht.. opzich prima, maar toch beetje beperkt. Wel een squat-rek, en genoeg barbells, dumbbells tot 30 kg... bij een jaarcontract is het 39 voor onbeperkt sporten.

Ik ben benieuwd of er nog meer goeie ideen komen.. Geld inzamelen en zelf starten??

FPA Amersfoort

• Topic Starter Topic Starter
newstyle croeselaan heeft iig geen squatrek. maarja all-in is van oorsprong een bb sportschool dus opzich is het wel ok daar hehe

Het is wat onhandig, maar je kan toch gewoon de bar op de dip armen leggen en daar vanuit squatten?
Zo doe ik het bij f4f.. dumbbells gaan alleen maar tot 32, voor de rest is er alles.
en dal uren is maar 10 euro per maand, onbeperkt is 16 euro.
Voor dat geld moet je ook maar accepteren dat er geen squatrek is.

• Topic Starter Topic Starter
ja toch wel. ik ben bezig met starting strength dus eigenlijk is het wel essentieel

@yannick ja dat is wel goedkoop. kan ik opzich ook nog wel proberen bij de gym waar ik nu zit. maarja bij all-in heb je ook nog goede begeleiding erbij van mensen die weten waar ze het over hebben en dat is ook handig.

Laatst bewerkt:
Okay, succes!

Hey!
Ik ben ook nog opzoek naar een goeie sportschool in Utrecht. Ik sport nu bij de work-out aan de oude gracht.. opzich prima, maar toch beetje beperkt. Wel een squat-rek, en genoeg barbells, dumbbells tot 30 kg... bij een jaarcontract is het 39 voor onbeperkt sporten.

Ik ben benieuwd of er nog meer goeie ideen komen.. Geld inzamelen en zelf starten??
Grappig heb ik vroeger ook getraint bij Scheepstra aan de oude gracht begin jaren 80 ofzo.
Vriend van me zit bij All In nu en is daar wel tevreden over.

Grappig heb ik vroeger ook getraint bij Scheepstra aan de oude gracht begin jaren 80 ofzo.
Vriend van me zit bij All In nu en is daar wel tevreden over.

Nu heeft de zoon van scheepstra het over genomen.. ;)
Hele gezellige sportschool, maar toch wat beperkt.
All-in ga ik eens proberen! thnx

Citaat:
Origineel gepost door Pitbull P [Afbeelding niet meer beschikbaar]
heeft olympos wel squatrack etc?

Weet ik niet, ben er 2 jaar geleden geweest en toen hadden ze dat niet. Maar ze zeiden dat ze het een paar maanden erna erg gingen uitbreiden, sindsdien ben ik er niet meer geweest.

Ik ben vandaag langs geweest bij Olympos en ze hebben 1 benchpressrek en 1 "squat" rek . qua schijven was het niet heel veel, ik denk dat er maximaal 150 kilo aan schijven lag. dat waren de enige punten waar ik naar keek omdat ik alleen langsging om te kijken of ik er misschien me schema in me tussenuren daar kon doen. Jammer genoeg hebben ze geen strippenkaart, en zelfs met studentenkorting is het 26,50 per maand.(varierend hoe langer je je abbo neemt) iets te duur voor 4 /6 keer per maand. Dan rij ik wel gewoon naar huis en dan rustig naar golds :)

Goldsgym heeft sinds kort trouwens een compleet nieuw kabel cirquit met 2 lat pulldowns eraan 2 roei delen, 2 rope pulldown delen, en dan nog een stuk in het midden voor bijv cable crossovers. met pullupstangEN eraanvast. (en de oude staat er ook nog steeds :D:D:D:D )

Terug
Naar boven