AndroidHealthClinic

Sprinters log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Idd. diegene die het WEL doen kunnen duidelijk zien dat dit nep is :p

K*t van je aanhechting! Dan nog op zich toch best nette training!

Hoe gaat het verder? Wat is je planning voor dit jaar?

Trouwens thx voor die oefeningen, kende er een paar niet..zitten wel leuke tussen ook voor mijn pilates les. Die reverse push up die ga ik ook gauw proberen :D

Fijn weekend :)

De training vallen niet tegen idd, technisch worden ze steeds sterker, de planning is dit jaar boven de 200kg te squaten en bankdrukken richting de 150kg te gaan. Die kogel komt vanzelf wel verder dan. Met een beetje mazzel hoop ik aan het komende NK mee te doen. Ik ben niet zo goed als Jaap dus ik moet een beetje mazzel met de inschrijvingen hebben

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

training van gisteren

3 x 12 x 90kg bankdrukken
3 x 12 x 45kg neckpress
3 x 12 x 70kg lat pull down
3 x 12 x 65kg rowing
3 x 12 x 16kg flys
3 x 12 x 12kg biceps
3 x 12 x 100kg push down
3 x 12 x 25kg extend arm pull down

Het aanhechtingsprobleem is nu verschoven van supraspinatus naar de triceps

Goede training; inschrijven/deelnemen heeft toch te maken met de klassering die je inneemt???
Ik word ook nog gescreend einde v/d maand.:)

Goede training; inschrijven/deelnemen heeft toch te maken met de klassering die je inneemt???
Ik word ook nog gescreend einde v/d maand.:)

Nope bij de senioren is er een minimum prestatie gebaseerd op de ranglijst van het afgelopen jaar. Iedereen boven die prestatie mag zich inschrijven, alleen de beste 12 van die inschrijving worden uiteindelijk geselecteerd. En als de beste 12 van nederland echt zouden komen hoor ik er niet bij ;)

Laatst bewerkt:
Waar sta je ongeveer? Ik sta fictief 3e met hinkstapsprong. Ver-en hoog heb ik geen idee.:o

Zo dat zijn wel grote doelen :) maar goed het jaar is pas begonnen!!!
Veel suc6 met het behalen van je doelen :D

Met meer kracht zul je die kogel vast verder kunnen stoten, ik zal voor je duimen dat je mee mag doen met de NK :D en anders de volgende :).

Heb je nou geen last meer van je supraspinatus maar nu alleen aanhechtingspunten van je triceps? Ik wist niet dat het probleem zich zo kon verschuiven.

Ik baal ook wel een beetje, heb zaterdag avond verkeerd geslapen ofzo want zondag ochtend werd ik wakker met pijn in mijn linkerschouder. Best k*t, had daar eerst een lichte blessure van overbelasting...weken geen schoudertraining gedaan en het was helemaal weg. Vrijdag had ik mijn laatste training voor zondag ochtend dan en toen had ik mijn benen getraind dus daar kan het ook niet aan liggen. Wel k*t want de pijn is veel erger dan toen ik het net had :(...
Hoop dat ik morgen een beetje normaal kan trainen...

Zo dat zijn wel grote doelen :) maar goed het jaar is pas begonnen!!!
Veel suc6 met het behalen van je doelen :D

Met meer kracht zul je die kogel vast verder kunnen stoten, ik zal voor je duimen dat je mee mag doen met de NK :D en anders de volgende :).

Heb je nou geen last meer van je supraspinatus maar nu alleen aanhechtingspunten van je triceps? Ik wist niet dat het probleem zich zo kon verschuiven.

Ik baal ook wel een beetje, heb zaterdag avond verkeerd geslapen ofzo want zondag ochtend werd ik wakker met pijn in mijn linkerschouder. Best k*t, had daar eerst een lichte blessure van overbelasting...weken geen schoudertraining gedaan en het was helemaal weg. Vrijdag had ik mijn laatste training voor zondag ochtend dan en toen had ik mijn benen getraind dus daar kan het ook niet aan liggen. Wel k*t want de pijn is veel erger dan toen ik het net had :(...
Hoop dat ik morgen een beetje normaal kan trainen...

Thnx, de grap is dat terwijl de jaren voorschreiden de limiet mee gaat met mijn prestaties. Dat van die blessure wist ik ook niet, maar mijn prive fysio kon me dat vertellen, waarschijnlijk komt het omdat het wat krapjes in mijn schouder wordt ;) Van jou klinkt wel anders als dat van mij. Ik help je mee hopen.

Waar sta je ongeveer? Ik sta fictief 3e met hinkstapsprong. Ver-en hoog heb ik geen idee.:o

Ik sta ergens in de top30 waar precies weet ik ook niet.

Hee alles lekker? Ik heb mijn log al een tijd niet meer bijgehouden, maar ik zie dat jij wel lekker gaat. Dit jaar misschien een leuk gevecht voor wie er hoger eindigt met de kogel?
Ga je trouwens indoor nog wat doen, en zo ja wat? Ik richt met trouwens alleen maar op out door, ik heb nu geen zin om die stalen bal weg te fl*kkeren met dat koude k*t weer. Spreek je laters.

Hee alles lekker? Ik heb mijn log al een tijd niet meer bijgehouden, maar ik zie dat jij wel lekker gaat. Dit jaar misschien een leuk gevecht voor wie er hoger eindigt met de kogel?
Ga je trouwens indoor nog wat doen, en zo ja wat? Ik richt met trouwens alleen maar op out door, ik heb nu geen zin om die stalen bal weg te fl*kkeren met dat koude k*t weer. Spreek je laters.

Lijkt me gezellig, al heb jij als talentvol persoon :rolleyes: nog steeds wel een voorsprong op me

Training van gisteren:

Weer een onrustige schouders,

5 x 8 100kg, gestopt na 3 series
3 x 12 80kg small bankdrukken
3 x 12 98kg flys
3 x 12 80kg pull down
3 x 12 45kg neck press

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Even vergelijken met een oude training (7okt):

banken toen:
5 x 8 x 92.5kg ==> 5x8x100kg 8% in gewicht vooruit
squaten toen:
5 x 8 x 125kg ==> 5x8x150kg 20% in gewicht vooruit

Die squat is wel veel verbeterd. Bankdrukken valt tegen, maar mijn schouder doet nog niet echt lekker mee. Beetje meer focus leggen op het heel blijven en het bankdrukken

Training van gisteren:

Weer een onrustige schouders,

5 x 8 100kg, gestopt na 3 series
3 x 12 80kg small bankdrukken
3 x 12 98kg flys
3 x 12 80kg pull down
3 x 12 45kg neck press

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Even vergelijken met een oude training (7okt):

banken toen:
5 x 8 x 92.5kg ==> 5x8x100kg 8% in gewicht vooruit
squaten toen:
5 x 8 x 125kg ==> 5x8x150kg 20% in gewicht vooruit

Die squat is wel veel verbeterd. Bankdrukken valt tegen, maar mijn schouder doet nog niet echt lekker mee. Beetje meer focus leggen op het heel blijven en het bankdrukken

Heb je fly's met 49kg p.s. gedaan???:eek:
Flinke workout sowieso.:)

Training van vandaag:

3 x 8 x 100kg BP;
3 x 12 x 35kg biceps curl;
5 x 8 x 150kg squat;
3 x 12 x 70kg deadlift;
3 x 12 x 80 small bankdrukken;
3 x 12 x 18kg flys;
3 x 10 x 14kg biceps curl
3 x 15 x lunges op bosubal, pittig!!!

Laatst bewerkt:
Wow lunges op bosubal. zet je bij het uitstappen dan je voet neer op de bal? Wat is trouwens de meerwaarde van de oefening?

Training van vandaag:

3 x 8 x 100kg;
3 x 12 x 35kg biceps curl;
5 x 8 x 150kg squat;
3 x 12 x 70kg deadlift;
3 x 12 x 80 small bankdrukken;
3 x 12 x 18kg flys;
3 x 10 x 14kg biceps curl
3 x 15 x lunges op bosubal, pittig!!!

Pittige workout; die 3x8x100 = BP???
En... wat is een bosubal?

Wow lunges op bosubal. zet je bij het uitstappen dan je voet neer op de bal? Wat is trouwens de meerwaarde van de oefening?

Mijn stabiliteit/core kan nog beter, de meerwaarde zit in de instabiliteit waarvoor je moet compenseren. Squaten word na een tijd eitje, alleen het gewicht zorgt nog voor moeilijkheden, de beweging wordt zo natuurlijk dat die verder weinig problemen geeft.

Door de extra instabiliteit moet het enkel/knie/heup/onderug/buik gebied harder werken. Als dat in staat is beter te stabiliseren zal tijdens het echte werk (sprinten, springen, werpen) minder energie verloren gaan in het stabiliseren en meer in snelheid/afstand gaan zitten

Train van woensdag..

heel veel rug en borst, o.a.

3x8x100kg bench
3x12x45kg pullover
3x12x80kg iso lat pull
3x12x65kg lat pull
3x12x90kg flys
3x12x40kg neckpress
3x12xBW dippen

Train van gisteren..

heel veel benen en buik, o.a.

3x8x270kg iso lat legpress
3x12x100kg single legpress
3x12x40kg leg curl
3x12xBW lunges op bosu
3x12 wisselsprong met halter

Buikspier rondje

Training van zo meteen:

sprongkracht
- 2x 10x squatsprongen armen in de zij - ritmisch en klein
- 2x 10x squatsprongen armen in de zij - laag en ver
- 2x 10x squatsprongen - ritmisch en klein
- 2x 10x squatsprongen - laag en ver

HP = terug wandelen - SP = 400 m wandelen

lopen
- minutenloop 3x [30 sec - 60 sec - 90 sec]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven