dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pittige training met flink wat reppies. goed gedaan.![]()
Lekkere training. gelukkig nieuwjaar nog. Jij bent al een tijdje langer met atletiek bezig als mij. Ken je nog wat lenigheidsoefeningen en explosiviteitsoef, die ik nog niet doeMet name voor de benen.
![]()
Bedankt. Er zitten er toch idd wel een aantal bij die ik nog nooit gedaan heb.![]()
Als je goed kijkt zie je dat het zelfs een schema is
Idd. Super om dat na het trainen erbij te pakken. Vooral die reverse push/up lijkt me pittig. Zeker voor het hoogspringen een hele goede oefening.
Nice die stretching oefeningen. Sorry als ze al tussen de trainingen staan maar doe je ook oefeningen als hip thrusts en Barbell Glute Bridge. Ik las namelijk een artikel over Glute-training op T-nation. En daarin werd ook verteld dat het een meerwaarde heeft voor sprinters.
Hier is een link; misschien interessant.
http://www.tmuscle.com/free_online_...raining_performance/dispelling_the_glute_myth
Thnx, interessante link. Die hip thrust doe ik inderdaad al bij mijn buikspiersessie in een iets anderee variant. Daarvoor gebruik ik een brug met gelijke liggers. Ik hang dan op de kop gestrekt en laat mijn benen en heup gecontroleerd inzakken en uitstoten.
Die glute bridge is een mooie oefening! Ik doe hem ook alleen een-benig en zonder gewicht.
Verder doe ik ook een een reverse plank. Hakken op een zwitserse bal, gezicht naar het plafond en vanuit een gestrekte situatie naar een situatie gaan waarbij de bal onder de kont getrokken wordt.
Is die eerste oefening een soort GHR? ik vat hem niet zo goed
Die laatste oefening op die Swiss bal ken ik idd.
Training van vanavond:
3 x 12 65kg roeien
3 x 5 75kg voorslaan
3 x 12 90kg bankdrukken
3 x 12 130kg squat
3 x 12 70kg smal bankdrukken
Redelijke training, aanhechting van de triceps doet moeilijk