400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Volgend jaar zullen ze het zonder me moeten doen...Klote he dat dat ingooien niet meetelt. Ik weet er alles van.
Gefeliciteerd met je Pr trouwens, ff over die 13 en dan sta je ook tussen de rang lijsten van Ton de Kleijn.
Heb je je pogingen op laten meten? dat werkt volgens mij alleen maar demotiverend..
Maak eens wat filmpjes van je speerwerpen... pleur ze anoniem op Youtube.. dan kan ik wat tips geven. Daar zijn we nu eenmaal hier voor!
Zone 1 150 slagen per minuut
Zone 2 160 slagen per minuut
Zone 3 170 slagen per minuut
Zone 4 180 slagen per minuut
Zone 5 190 slagen per minuut
Zone 1 Heel rustig tempo
Zone 2 Normaal tempo
Zone 3 Vlot
Zone 4 Rond het omslagpunt
Zone 5 Pittig tempo boven het omslagpunt, richting maximaal
Zone 1 1350 meter/13,5 km per uur
Zone 2 1520 meter/15,2 km per uur
Zone 3 1670 meter/16,7 km per uur
Zone 4 1810 meter/18,1 km per uur
Zone 5 1960 meter/19,6 km per uur
Met deze 5 punten kun je conditie in je verschillende energie systemen uiteenzetten. Een slecht getrainde sporter, denk aan de dikke vrouw/man die langs de weg rent, zal in zone 5 maar nauwelijk harder/verder lopen dan in zone 1. Een topatleet aan de andere kant zal in zone 5 veel harder/verder lopen dan in een zone 1. Als je het in een grafiek zou uitzetten is de grafiek van topatleet sTer dan die van de ongetrainde en is deze voor alle waarden hoger.
Zone 1 langzame duurloop/herstelloop
Zone 2 normale duurloop
Zone 3 pittige duurloop
Zone 4 lange tempolopen
Zone 5 korte tempolopen
Balans probleem opgelost, oorzaak: Veel voorwaardse snelheid die niet omgezet word in afstand, waardoor het lichaam doorvliegt.
Het was niet tijdens het instoten. Ik had afgelopen maanden last van zware benen. Dat is nu weg. De explosieviteit komt langzaam terug hoewel ik weinig kracht doe op het moment. Die knaller over 13m komt er wel.
Het werkte eigenlijk wel motiverend. Er stonden geen afstanden langs de bak. Het voelde wel goed, de afstand was een bevestiging van mijn gevoel. Het speerwerpen was drama, je collega leon zag ook wel wat verbeterpuntjes. Hij wierp trouwens met de speer van Johan van Lieshout.
Gisteren wederom een heerlijk training. Dit maal met 6kg.
5x backwardthrow.
5x forwardthrow.
16x stand. Bijna allemaal 13m
20x aanglij allemaal over de 13m sommige zelfs 14m+
Geen last meer van voorwaardse snelheid, de kogel lijkt nu echt te gaan vliegen, waardoor mijn arm minder hoeft te doen. De benen doen het werk nu. Die klapper over de 13m komt er nu aan. Ik weet het zeker.

(je geeft in je voorbeeld aan 6 minuten... neem aan dat die 4400? misschien niet eens in 12 minuten maar in een kwartier is gerent? anders diep diep diep diep respect.. en ken geen kogelstoter of ander atleet die dat loopt ;DVerder zoladz-test gedaan op de fiets:
1e zone: 3150m
2e zone: 3620m
3e zone: 4080m
4e zone: 4450m
5e zone: kreeg mijn hartslag niet hoog genoeg :S