Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is test geen medicijn tegen een te lage test gehalte ? En zijn niet alle aas afgeleiden van test ? Wat dus inhoud dat je echt praat over medicijnen. Groeihormonen insuline wat zijn dat denk je ? Eerst denken dan posten en proberen een rel te maken

Naar mijn idee is het grote verschil toch dat je aas vast doseert, drugsjunkies nemen alles wat ze kunnen krijgen en bodybuilders lezen zich vooral goed in voordat ze een middel gebruiken, en dan nog volgens een schema. Ooit een drugsverslaafde gezien die volgens schema snuift/spuit?![]()

Naar mijn idee is het grote verschil toch dat je aas vast doseert, drugsjunkies nemen alles wat ze kunnen krijgen en bodybuilders lezen zich vooral goed in voordat ze een middel gebruiken, en dan nog volgens een schema. Ooit een drugsverslaafde gezien die volgens schema snuift/spuit?![]()

Naar mijn idee is het grote verschil toch dat je aas vast doseert, drugsjunkies nemen alles wat ze kunnen krijgen en bodybuilders lezen zich vooral NIET goed in voordat ze een middel gebruiken, en dan nog ZONDER een schema. Ooit een drugsverslaafde gezien die volgens schema snuift/spuit?![]()
Ooit een drugsverslaafde gezien die volgens schema snuift/spuit?![]()
Inderdaad, fok die haters.Ja is test geen medicijn tegen een te lage test gehalte ? En zijn niet alle aas afgeleiden van test ? Wat dus inhoud dat je echt praat over medicijnen. Groeihormonen insuline wat zijn dat denk je ? Eerst denken dan posten en proberen een rel te maken
+1als ik hem was zou ik stoppen met trainen, zoveel gear erin spuiten en nog zo eruit zien.. En hij liet niet eens al z'n gear zien, hij postte laatst nog dat ie aan de hgh zat.

That being said vond ik 't een k*taflevering, had verwacht dat ze daadwerkelijk een BB'er zouden volgen dus met dieet enzo erbij.Kneus :') Als je dan toch probeert te scoren pak 'm dan op wat anders.
Daarbij, die gast traint een jaar( plus minus ) en wil het ver schoppen in de Bb wereld. Wat doe je dan? Juist, vanaf het begin af aan hoog doseren. Als je 1.86 bij 135 kg op 8 % wilt zijn red je dat niet met 250/200 test/primo. Had ie wat hij heeft bereikt met minder kunnen halen? I doubt it, op die wedstrijd zag ie er toch best aardig uit imo en dat in een jaar.
Kgeef 'm groot gelijk, als iedereen toch al van je weet dat je gebruikt, waarom dan niet voor een vergoeding van je gear een naald in je arm steken voor een programma waar niemand naar kijktThat being said vond ik 't een k*taflevering, had verwacht dat ze daadwerkelijk een BB'er zouden volgen dus met dieet enzo erbij.
In een ander topic staan de mails die hij van de producer of weet ik veel wie van het programma kreeg. Staat duidelijk in dat ze hem willen volgen tijdens dieet, hij is ook gefilmd tijdens 't maken van z'n biefstuk en dergelijke. Misschien moet je er idd van uit gaan dat zo'n bullcrap programma je naait maar goed, als je al een beetje naïef bent ingesteld kun je daar geen ruk aan doen imo. Dat dan alle beesten van DBB die nog geen 40 kg pressen moeten b**chen op z'n fysiek is gewoon sad.
b**chen op iemands fysiek is sowieso triest ook al bench je 200kg.