Egbertje
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 12%
Okee maar je weet ook dat zo een sensatieprogramma alleen de negatieve kanten(spuit in arm naast het potje whey)gaat laten zien ipv alle toewijding(dieet/foodprep/laten staan van alcohol/trainingsdiscipline)die een serieuze bb-er ook onderscheiden van de standaard 1x per week naar de gym chest day ouwehoerende mannetjes.Je voed de mensen met de vooroordelen op deze manier voor een paar centen en om maar even met je kop op tv te komen.
Terwijl het dus keihard werken en afzien blijft,krijgt iedereen met brede schouders nu een junkie-spuit-makkelijk label opgedrukt dankzij deze show en die fijne kerel die eraan meewerkt.
Vroeger noemde we zo iemand een sell-out.
Het is een fijne kerel hoor maar misschien moet hij even iets beter nadenken,denk ook niet dat het zijn doorbraak gaat worden in de showbizz met een naald in je schouder.
Uiteindelijk zal het gros van de mensen altijd blijven haten op BBers die bewust met hun lichaam bezig zijn. De gemiddelde Nederlander heeft zelf de discipline niet en is geïntimideerd/jaloers op mensen met een goed lijf. Ondertussen blijven ze doorkwakkelen door elk half jaar weer een trend dieet te volgen om vervolgens alles er weer aan te vreten.
Terwijl iedereen stiekem wel zo'n sixpack wil, is het gewoon lekker makkelijk om samen te scharen en op bodybuilders te haten

. Er word gezegd ook mijn naam genoemd dus zolang het over mij persoonlijk gaat maakt het niet uit. Ik wil en zal ook niet voor of over andere spreken moeten ze zelf maar doen
was toch een hele week