Fitness Seller

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee maar je weet ook dat zo een sensatieprogramma alleen de negatieve kanten(spuit in arm naast het potje whey)gaat laten zien ipv alle toewijding(dieet/foodprep/laten staan van alcohol/trainingsdiscipline)die een serieuze bb-er ook onderscheiden van de standaard 1x per week naar de gym chest day ouwehoerende mannetjes.Je voed de mensen met de vooroordelen op deze manier voor een paar centen en om maar even met je kop op tv te komen.

Terwijl het dus keihard werken en afzien blijft,krijgt iedereen met brede schouders nu een junkie-spuit-makkelijk label opgedrukt dankzij deze show en die fijne kerel die eraan meewerkt.

Vroeger noemde we zo iemand een sell-out.
Het is een fijne kerel hoor maar misschien moet hij even iets beter nadenken,denk ook niet dat het zijn doorbraak gaat worden in de showbizz met een naald in je schouder.

Uiteindelijk zal het gros van de mensen altijd blijven haten op BBers die bewust met hun lichaam bezig zijn. De gemiddelde Nederlander heeft zelf de discipline niet en is geïntimideerd/jaloers op mensen met een goed lijf. Ondertussen blijven ze doorkwakkelen door elk half jaar weer een trend dieet te volgen om vervolgens alles er weer aan te vreten.

Terwijl iedereen stiekem wel zo'n sixpack wil, is het gewoon lekker makkelijk om samen te scharen en op bodybuilders te haten

Uiteindelijk zal het gros van de mensen altijd blijven haten op BBers die bewust met hun lichaam bezig zijn. De gemiddelde Nederlander heeft zelf de discipline niet en is geïntimideerd/jaloers op mensen met een goed lijf. Ondertussen blijven ze doorkwakkelen door elk half jaar weer een trend dieet te volgen om vervolgens alles er weer aan te vreten.

Terwijl iedereen stiekem wel zo'n sixpack wil, is het gewoon lekker makkelijk om samen te scharen en op bodybuilders te haten
Sad but treu....

b**chen op iemands fysiek is sowieso triest ook al bench je 200kg.
Mee eens.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:58 ----------

Dat is waar,maar wanneer je voor de camera een spuit in je schouder gaat steken en jezelf presenteert als een BB-er dan geef je wel voeding aan het vooroordeel en de haat.
Voordat de beste kerel zich aanmeld zijn er al genoeg reacties die daarvoor waarschuwen dus naief of niet,dat kun je weten.
Maja blijkbaar zijn die paar centen dat waard..

En dan zeggen ze dat Jesse naïef is

De intentie van Jesse was goed imo, het is alleen heel anders uitgedraaid dan hij verwacht had
Hier ben ik het niet mee eens, hij was behoorlijk naïef om er mee te beginnen.
je weet gewoon dat deze zeik zender je in de zeik gaat nemen...

spuite en slikken

jesse

als een bb gevraagd word voor zo.n programma weet je van te voren dat het waarschijnlijk negatief zal zijn
nu ben jij overal actief op dbb op tv en nu weer denk echt dat je publiciteit geil bent ..

is al eerder gezegd voor iemand die zoveel aas in zijn lijf heeft heb je imo een slecht fysiek weinig massa. veel vocht zichtbare gyno ergens doe je iets fout training en voeding

zijn hier jongens die misschien 10 % gebruiken van wat jij doet en er beter uitzien
dan ga je op tv gewoon een inject doen hoe laag kun je zinken en bb in een nog slechter daglicht stellen

weet niet of je echt gesponsord word door bodyenfitshop maar dat vind ik een kwalijke zaak voor hun en als ik gym owner was had je echt niet gefilmd bij mij wat een slechte reclame zeg

en hoe wil jij je vertonen op alle wedstrijden waar je komt kijken je word toch compleet uitgelachen of sta je daar ver boven ?? ik zou niet durven komen hoor ben echt benieuwd wat we in de toekomst nog kunnen verwachten van jou kan haast niet gekker meer

1 ding geef ik je na lef heb je wel of het slim is is een 2e

Zo druk maak ik me er niet meer om. Het zal wel goed zijn ik sta inderdaad ver boven die kinderachtige types. Als mijn uitleg niet voldoende is geweest dan snappe ze het toch nooit en het zal me een rotzorg zijn wat ze vinden of zeggen lullen doen ze toch wel

jesse ff om alle gekkigheid heen, vond dat je niet als een idioot overkwam, neem dat maar als een compliment

snap alleen niet waarom je herkenbaar in zulk item zou willen verschijnen ?

jesse ff om alle gekkigheid heen, vond dat je niet als een idioot overkwam, neem dat maar als een compliment

snap alleen niet waarom je herkenbaar in zulk item zou willen verschijnen ?

Omdat het mij niet boeit item gaat over mij beetje moeilijk om dat onherkenbaar te doen lijkt me zo ;). Er word gezegd ook mijn naam genoemd dus zolang het over mij persoonlijk gaat maakt het niet uit. Ik wil en zal ook niet voor of over andere spreken moeten ze zelf maar doen

b**chen op iemands fysiek is sowieso triest ook al bench je 200kg.

+veel

en een opmerking van hij zit zelfs aan de HGH.....ooit gekeken wie er in de VS aan de HGH zitten....rijke 50+ ers die de eeuwige jeugd willen, een mooiere huid, beter herstel en een wat lager vet%. HGH is zeker niet typisch hardcore BB. Juist HGH kan voor iedereen van nut zijn....alleen de prijs he...

+veel

en een opmerking van hij zit zelfs aan de HGH.....ooit gekeken wie er in de VS aan de HGH zitten....rijke 50+ ers die de eeuwige jeugd willen, een mooiere huid, beter herstel en een wat lager vet%. HGH is zeker niet typisch hardcore BB. Juist HGH kan voor iedereen van nut zijn....alleen de prijs he...

Wat is dat nou voor vergelijking? De insteek van gebruik is gewoon heel anders. Hij neemt het duidelijk om zo snel mogelijk te groeien terwijl er (overduidelijk) wat anders mis gaat in zijn voeding/trainen/whatever; resultaat spreekt namelijk boekdelen. Tren kan voor de beginner ook enorm van nut zijn, moeten ze daar ook maar meteen mee starten?

rijke 50+ ers die de eeuwige jeugd willen, een mooiere huid, beter herstel en een wat lager vet%. HGH is zeker niet typisch hardcore BB. Juist HGH kan voor iedereen van nut zijn....alleen de prijs he...

Ik geloof erin. Beetje trt dosering test erbij en je word nkend en liftend 90!

Hoop ik..:o

+veel

Wat is de prijs??

bedoel je financieel of bijwerkingen?

Als dat geen bijwerkingen kent zoals roids met psychisch en agressie etc, dan wil ik het wel ooit proberen, geld speelt geen rol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven