MuscleMeat

Spuiten en Slikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik hem was zou ik stoppen met trainen, zoveel gear erin spuiten en nog zo eruit zien.. en hij liet niet eens al z'n gear zien, hij postte laatst nog dat ie aan de hgh zat.

IStel je wil wel meewerken maar je wil alleen anoniem in beeld, is dat ook een optie.
:o

We zouden de middelen die jullie dan gebruiken vergoeden ja
Hahahaha daarom die hele mand?

en dat we ingaan op zijn of haar dieet, het gebruik, work out, etc.
Iemand iets gezien over zijn dieet?

---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 23:03 ----------

Als ik hem was zou ik stoppen met trainen
Of zijn trui weer aantrekken :rolleyes::o

Voeding, Training en dergelijke totaaal onderbelicht.
Man wat een slecht item

Fack missed it, binnenkort even uitzending gemist. Volgens mij kan dat voor spuiten en slikken alleen na 22:00 oid :(

dan had je er zelf in moeten zitten, en zo slecht was die ook weer niet kan veel slechter heb wel op het nederlands ned wel vaker slechteren voorbij zien komen.

ga je er dood aan het antwoord vond ik redelijk goed

is dat die jesse2010 nu? chest zag er een beetje hetzelfde uit als die 1ne foto in dat fototopic..

Van zo'n programma als dit kun je niet veel soeps verwachten, dat is dan ook gebleken.

1e en laatste keer dat ik er naar kijk.

Jammer voor degene die mee heeft gewerkt, met waarschijnlijk een nare nasmaak nu.

Had ook meer verwacht, beetje saai. Enige interessante vond ik die Geraldine, de t*ring.

Was in de veronderstelling dat ze hem helemaal door zijn kuur zouden volgen en kijken wat hij er van voelde enz.
Vond dit zwaar tegenvallen.

Was hij 't?

:trollface: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kerel haal die foto's weg want hij was t niet. Dom foto's liggen posten van een member terwijl je het niet eens weet bahbah sneu persoon

Het zou me ook niks verbazen dat de wijze van montage de reden is dat het een slecht stuk is geworden. Ze hebben waarschijnlijk alleen de stukjes over aas achter elkaar gezet.

Kijk hem dan, probeer volgende keer normaal te reageren.

Ik zou ook zo reageren hoor als mensen ineens foto van me zouden posten wat niet eens waar is ;)

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 07:32 ----------

Het zou me ook niks verbazen dat de wijze van montage de reden is dat het een slecht stuk is geworden. Ze hebben waarschijnlijk alleen de stukjes over aas achter elkaar gezet.

+1 dat sowieso

---------- Post toegevoegd 14 October 2013 om 07:32 ----------

kerel haal die foto's weg want hij was t niet. Dom foto's liggen posten van een member terwijl je het niet eens weet bahbah sneu persoon

+1

Het begon al goed ''de laatste keer dat ik een spuit in iemand ze arm zag gaan, was bij een heroïne junk''
Wat een verschrikkelijk mong*len zeg bij dat bnn. :roflol:

Het had gewoon anders moeten beginnen bv:

Dit is Kelvin, Kelvin staat savonds laat nog zijn eten te koken voor de volgende dag.
Kelvin is namelijk bodybuilder traint 2x per dag, en eet soms wel tot 10x per dag.
Daarnaast gebruikt hij af en toe anabolen steroïden.

Agja hij is een goeie gozer en heeft het geprobeerd,
jammer dat ze het daarna weer vernken en een pot whey gaan filmen als of het ook anabolen zijn. :rolleyes:

Ik doe alleen mee als Jesse mij inject terwijl ik een full nude glutespread voor de camera doe. En andersom natuurlijk. Dan pak ik met 1 hand ferm je linker buttcheek en de ander penetreer ik met de furie van tienduizend Griekse goden.

AHAHAHAHAAH koning!!!!! :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven