Fitness Seller

spuiten klaarmaken voor andere dagen.

kidmonster

Ripped Bodybuilder
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey,

Even een korte vraag over het voorbereiden van injectie's. Mijn idee van een tijd terug was begin van de kuur alle spuiten klaar te maken en dan hoef ik ze dus alleen nog te pakken en injecteren. Dit werd mij afgeraden wegens hygiëne en de BA alcohol in de olie die de spuit zou aantasten.

Nu heb ik 1x een week dat ik echt geen tijd heb om de spuiten voor te bereiden, en aangezien ik test primo ga doen zet ik liever 3x in de week. (niet meer dan 3ml per keer).

Zou het erg zijn om zondag avond voor te bereiden en maandag/woensdag/vrijdag te zetten met een spuit die dus al is klaar gemaakt? Of is die tijd echt te lang. Weet niet of er überhaupt een tijd is die je kunt stellen voor veiligheid zeg maar. Zou zelf zeggen, beter is anders maar het zou moeten kunnen.

Wat denken jullie hier van?

Ik zou het gewoon niet doen.

Geen tijd????
Man dat duurt hooguit enkele minuten!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo een week overslaan? Ga je naar het klooster ofzo??

Kuur uitstellen maar iig niet voorbereiden nee!

Hoezo een week overslaan? Ga je naar het klooster ofzo??

nee maar wel een week weg van huis

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Kuur uitstellen maar iig niet voorbereiden nee!

liever niet uitstellen, is in week 8 van mijn kuur en ga liever niet te lang on in de vakantie

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

denk dat het wel duidelijk is voor mij, niet voorbereiden dus.

miss dat ik de mogelijkheid zie om toch een vial mee te nemen anders dus uitstellen.

iemand tips om het mee te nemen zonder dat iemand het kan vinden als er in een tas gekeken word?

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

liever niet uitstellen, is in week 8 van mijn kuur en ga liever niet te lang on in de vakantie

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

miss dat ik de mogelijkheid zie om toch een vial mee te nemen anders dus uitstellen.

iemand tips om het mee te nemen zonder dat iemand het kan vinden als er in een tas gekeken word?

Stop vial erin haal 't etiketje er af.

naar waar ga je?

Dat neemt nog steeds niet weg dat je gepakt kan worden als je met een naald in je been zit.. hoe wil je dat verklaren aan degene die je betrapt :p

ben nog steeds aan het denken hoe ik dit moet doen, mogelijk een optie om het op de wc te doen. ben er nog niet over uit iig

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

kampweek, locatie weet nog niet. zal wel een camping zijn denk ik zo

Gewoon mee nemen man en een vriend/kennis/klasgenoot/collega de spuit laten zetten

Gewoon mee nemen man en een vriend/kennis/klasgenoot/collega de spuit laten zetten

hou het liever voor me dat ik gebruik buiten vriendenkring om :o

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

neem gewoon test en primo vial mee, haal etiket er af en wat spuiten endergelijken. doe ik in een toilettas en ga dan naar de wc. hopelijk lukt dat daar anders vind ik wel iets. zolang niemand er maar achter komt zou het moeten lukken

zet dan in week 8 die zondag alle ml´s in een keer.. heb je t hele gedoe niet..

zet dan in week 8 die zondag alle ml´s in een keer.. heb je t hele gedoe niet..

heb ik ook over na gedacht maar lijkt me niet handig aangezien ik veel alst van pip heb, komt denk door het merk gear. maar idd overweging waard

Terug
Naar boven