AndroidHealthClinic

spuiten klaarmaken voor andere dagen.

ja weet ik, maar 3ml heb ik standaard 2 dagen redelijke last maar het is nog te doen. en meer ml is meer last denk ik. geen ervaring haha.
Zet je toch op een paar verschillende plekken?
Bijv linker en rechter glute en evt quad ahv hoeveel ml je moet zetten?

• Topic Starter Topic Starter
Zet je toch op een paar verschillende plekken?
Bijv linker en rechter glute en evt quad ahv hoeveel ml je moet zetten?

8ml, 2 test 6 primo. kan alleen in quad dat is mijn probleem. nog niet geprobeerd in andere plekken maar vind quad al lastig zat.

maar denk dat ik het ook liever mee neem dan alles in 1x te doen. zie het al gebeuren dat ik zo stijf als maar wat ben en daar mank lopen is niet handig :P

Die primo kun je toch één keer in de week zetten. Daar ga je normaalgezien geen last van hebben. ik heb enkel pijnlijke spuitplekken na injecties met (UG) test. Primo nooit iets van gevoeld achteraf.

Die primo kun je toch één keer in de week zetten. Daar ga je normaalgezien geen last van hebben. ik heb enkel pijnlijke spuitplekken na injecties met (UG) test. Primo nooit iets van gevoeld achteraf.

ja die test ga ik kapot van, primo geen idee dacht dat het ook voor pijnlijke injects kon zorgen. naja als ik in de kuur geen last heb zet ik alles dan in 1x voor die week. Rest van de kuur liever verdelen, vind ik fijner voor zover ik weet en stabielere waardes. Die ene week zou dan niet zo veel uitmaken

Ik neem aan dat je wel een minuutje voor jezelf kan vinden op de wc.

of 2 minuutjes om de gear klaar te maken + te injecteren :p

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

ben nog steeds aan het denken hoe ik dit moet doen, mogelijk een optie om het op de wc te doen. ben er nog niet over uit iig

Ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit dat het zo moeilijk wordt om te injecteren, gaat me ook niks aan.. Maar 2 á 3 minuutjes tijd moet je altijd wel kunnen hebben toch?

of 2 minuutjes om de gear klaar te maken + te injecteren :p

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Ik weet natuurlijk niet in wat voor situatie je zit dat het zo moeilijk wordt om te injecteren, gaat me ook niks aan.. Maar 2 á 3 minuutjes tijd moet je altijd wel kunnen hebben toch?

ja over het algemeen zou het goed moeten kunnen, slaap alleen gezamenlijk met de groep dus daar zou het niet kunnen. op de wc zou mogelijk zijn maar dat is niet ideaal en ik weet niet of ik genoeg licht heb om het uit de vial te halen, drm zou klaargemaakte spuit wel handig zijn.

Denk dat ik of alles in 1x zet voor die week, of ik doe het ipv de avond in de morgen, sta ik eerder op en ga dan 'douchen' ofzo :P

WC lukt wel joh, deksel naar beneden, vial wegzetten, spuit klaarmaken, broek uit, been gestrekt, zetten, opruimen klaarrrrrrrr.

Tis wat cracky, maar goed

Een WC op het kamp. Hygiënisch zal het niet echt zijn om daar een injectie te zetten.

ja weet ik, maar 3ml heb ik standaard 2 dagen redelijke last maar het is nog te doen. en meer ml is meer last denk ik. geen ervaring haha.

K zou alles gewoon zondags zetten.
Ben je van het hele gezeur af. In beide bullen en 1x in qua d

Lijkt mij het makkelijkst

K zou alles gewoon zondags zetten.
Ben je van het hele gezeur af. In beide bullen en 1x in qua d

Lijkt mij het makkelijkst

ben er nog niet over uit, mocht ik het toch te lastig vinden om het mee te nemen doe ik dit ook gewoon. dan maar hopen dat het niet zo stijf word of eens in glute proberen.

hou het liever voor me dat ik gebruik buiten vriendenkring om :o

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

neem gewoon test en primo vial mee, haal etiket er af en wat spuiten endergelijken. doe ik in een toilettas en ga dan naar de wc. hopelijk lukt dat daar anders vind ik wel iets. zolang niemand er maar achter komt zou het moeten lukken

En natuurlijk indien de vials gelijkend zijn wel weten welke wat is :D

Terug
Naar boven