Hahhaha, ja op mijn smartphone ligt het . dicht bij de spatiebalk. En aangezien ik niet goed zie, merk ik dat niet altijd.
---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Ik heb het clipje nog een paar keer bekeken en het is duidelijk dat je bekken ver boven je knie blijft en is dit ver above parallel die je tracht te "maskeren" (no offense!!) door dan naar voren te gaan leunen en zo je diepte te zoeken; Ik dacht eerst dat er een zwakte was in de onderrug maar na het herbekijken moet ik ook toegeven dat je onderrug sterj genoeg moet zijn anders zou je niet terug recht kunnen komen. Volgens mij is het dus gewoon een fout aangeleerde form en de drang het gewicht te snel te willen doen toenemen (ben ik ook altijd schuldig aan).
Echter:
Eerst en vooral, niet squatten op loopschoenen. That is a big NO NO!!
Ten tweede, tracht eens wat meer naar achteren te gaan zitten, of doe eens een paar front squats. Elliot Hulse laat atleten die jouw probleem hebben dit doen zodat hij kan kijken 'where the body breaks form".
Met een front squat zou je in die mate naar voren leunen niet kunnen permiteren.
Doe me eens een plezier en tracht eens 4 setjes met een lichter gewicht te front squatten. Film het, post het.
---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:03 ----------
http://www.youtube.com/results?search_query=elliott+hulse+squat