MuscleMeat

Squatrek gezocht in HOODDORP

SSGOMAD

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
66kg
Vetpercentage
11%
Ik ben opzoek naar een nieuwe sportschool in de omgeving hoofddorp. Voorheen zat ik bij een kleine gezellig sportschool in haarlem maar de reis kosten/tijd werden me toch te veel. Dus maar eens opzoek naar eentje wat meer in de buurt. Ik vraag het hier omdat er vast en zeker wel iemand is die wat ervaring heeft met de sportscholen hier in de buurt. Van een dagje rondlopen met een mederwerker op je rug die maar al te graag een nieuw abbotje wilt verkopen, leer ik namelijk niet zo veel.

Ik ben voornamelijk geintresseerd in de meningen over Jeroen maas of health club, maar een goed advies over welke sportschool dan ook in de omgeving is welkom. Als er echter geen squatrek of powerrack te vinden is dan kan ik die meteen afschrijven.

Healthclub dan! Squatrek staat er, dumbbells tot 50kg, kan gewoon deadliften etc.

Eigenaar is een relaxte gozer, verder is het daar lekker rustig.
Ik train er ook, en ik heb alle gyms in Hoofddorp al gehad en iets beters ga je niet vinden.

Jeroen maas is een drama, geen squatrek (alleen smith) alleen maar kakkers die je raar aan kijken tijdens het trainen.. Je mag niet in een tanktop lopen etc.

Mijn ervaring met Jeroen Maas is buitengewoon goed. Er is een squadrek, veel dumbbells per kg tot 40 kg oplopend, en een uitgebreide Hammer Strenght line aanwezig. Trainen met een tank top geen probleem, als je maar een goede deo gebruikt! Jeroen heeft pas geleden mijn schouderblessure behandeld met Triggerpoint Therapie, pijnlijk, maar zeer effectief. Ik zou zeggen probeer het eens, je mag 10 dagen gratis op proef! Ik train er al 15 jaar!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven