Fitness Seller

Stam-X log

Aha, zal niet verkeerd zijn dan qua temp en omgeving, tel daarbij op: all in. Succes gegarandeerd.

netjes senor stam!!
en nice verslag!!

Je hebt weer je best gedaan op je verslag ouwe ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.165
kARMA !

goe bezig kerel :D

• #1.168
swah, maar wat moest dat jonge ventje nu van je gisteren (behalve handtekening ?)

Dat was die jongen die hier ook op het forum zit. Zijn vader kwam vragen of hij mee kon trainen en toen had Wout gevraagd aan mij of hij eventueel mee kon rijden omdat wij langs zijn woonplaats rijden als we naar Folsgare gaan.

Of bedoel je die tweede? Dat was iemand die een handtekening wilde, haha! (Ging om een of andere opdracht die ze hadden gekregen ofzo, dus het is nog niet dat ik zo beroemd ben ofzo hoor!) Hahaha!

• #1.170
ga jij nog naar Folsgaere dan, ik begreep dat er contacten met Hank (van Oord en hun zus :)) zijn ?

ik zal nog wel naar Folsgaere gaan maar wel minder want ik ben het heen en weer rijden een beetje zat (4 uur op twee uur trainen).
Zelfs trainen in Destelbergen kost minder reistijd.

En ik moet zeggen dat ik de grootste vooruitgang heb geboekt terwijl ik thuis trainde dus...

Vorig seizoen hadden de broertjes ook al eens gezegd dat we daar konden komen trainen dus ik zie wel.

• #1.172
je hebt gelijk, ik vond je al ****ing crazy om 4 uur te rijden voor 2 uur training :eek:. Was wel altijd gezellig......

Ik zal er ook van tijd tot tijd wel heen gaan om het contact te houden hoor want de trainingen daar zijn zeker gezellig.

• #1.174
Dinsdag 5 juni 2007

- Deadlift (pronated)
2 x 10 x 60 kg
1 x 5 x 100
1 x 5 x 140
1 x 5 x 180 (vanaf hier straps)
1 x 2 x 200
1 x 0 x 220 :( kreeg hem niet boven de knieën
5 x 1 x 200 die weer wel :)

was even geleden dat ik wat zwaarder had gelift, was meteen te merken

- Full Squats
1 x 5 x 60 kg
1 x 5 x 100
5 x 5 x 140 pffffff hard werken, zo na de deads

- Calve Raise
5 x 10 x 140 kg

- Incline Bench Press
2 x 10 x 60 kg
1 x 8 x 80
5 x 5 x 100

- Small Grip Bench
1 x 10 x 70 kg
1 x 8 x 80
5 x 5 x 90

- Crunch
4 x 25

- Stretching

Begin de beentjes al aardig te voelen, Das leuk want ik moet morgen en vrijdag met mijn dochter de avondvierdaagse 10 km lopen....

heftige deadlift & squats :p
op de rest ook vrij hoog volume :)

goede deadlift man! met die 5 x 200 moet je minimaal wel die 220 kunnen pakken. Waarschijnlijk te voorzichtig getild!

desalniettemin toppie!

Lekkere training ouwe! Dat wordt een "leuke" avondvierdaagse voor je. ;)

• #1.178
Woensdag 6 juni 2007

- Bezoekje aan de sportmasseur.
De onderrug was heerlijk kei-hard en niet prettig masseren.
Behoorlijke spierpijn in de beentje.

Ben klaar voor de 10 km avondvierdaagse, over cardio gesproken
wordt HELL ;)

Succes man!

• #1.180
goede deadlift man! met die 5 x 200 moet je minimaal wel die 220 kunnen pakken. Waarschijnlijk te voorzichtig getild!

desalniettemin toppie!

het waren 5 sets van 1 herhaling hé Chunck..... met de nodige rust er tussen :) maar inderdaad, mijn top is 240 dus 220 had gemakkelijk gekund...

Terug
Naar boven