MuscleMeat

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Donderdag 7 juni 2007

Een dikke vette PR op de 10 km avondvierdaagse :)
Het voelde wel aan als 20 km ! Mijn voeten doen zeer, mijn knieën, en ook mijn traps vinden het gewicht van mijn armen niet leuk, handen opgezet en gevoelloos. Jullie denken dat ik het makkelijk heb.....

Vanavond weer.............

:D
 
Probeer eens een stukje rondhout (2 cm diameter) oid in je handen te houden tijdens het lopen. Dit kan het vollopen van je handen verminderen.

succes!
 
Thanx B. :)
 
Donderdag 7 juni 2007

Een dikke vette PR op de 10 km avondvierdaagse :)
Het voelde wel aan als 20 km ! Mijn voeten doen zeer, mijn knieën, en ook mijn traps vinden het gewicht van mijn armen niet leuk, handen opgezet en gevoelloos. Jullie denken dat ik het makkelijk heb.....

Vanavond weer.............

:D

Dus toch cardiofitness! ;)

Wat je al niet voor je dochter over moet hebben he......:D
 
Komt je bekend voor, zekers ? :)
 
Een beetje vent loopt die avondvierdaagse met extra gewicht en nordic walking stokken voor de ultieme cardio workout.
 
Tja, cardio sucks big time !!!
 
thanx bro ! :)
 
Vrijdag 8 juni 2007

De Goden waren mij goed gezind ! :) Door een mega-onweersbui boven Haarlem, en een landelijke 'weer-alarm' ging het hele feest niet door ! Gelukkig maar want ik was nog brak van de dag ervoor. Jammer genoeg kostte het wegbrengen en ophalen de nodige tijd zodat ik geen zin meer had om mij naar de gym te slepen voor een potje cleans enzo... Ook het wachten in een overvolle sportkantine met gillende kinderen kwam mijn gemoedsrust niet ten goede...

vandaag nieuwe kans, ik denk iets van caber-workout...:)
 
Wat een mazzelpik ben jij zeg! Er is je weer een wandeling van 10km bespaard gebleven. ;)

Tis te hopen dat je het droog houd vandaag (pas op voor blikseminslagen met die caber in je nek :D )
 
HAHA inderdaad ja, anders doe ik toch maat wat anders, ik ben net als het weer :)
 
zaterdag 9 juni 2007

- Tossing the caber

5 meter paal 12 worpen

Tussendoor wat MP, FSQ en GM gedaan met de caber

Jezus, wat een licht paaltje vergeleken met onze wedstrijdpaal....
Oppakken geen enkel probleem, balans & lopen idem, alleen aan de timing voor het tossen moet ik nog hard aan werken....
 
goede sessies man, pff 10 km lopen, dat er mensen dat voor de lol doen zeg.
 
Je had de 4-daagse gemakkelijk met het dochtertje op de schouders moeten kunnen doen.

Ik wil niet zeggen dat ik een superconditie heb, maar 10km lopen gaat me easy af, ook met 30kg bepakking erbij. (afgelopen jaar in Noorwegen een aantal tochten gelopen met zoveel uitrusting)

Ook geinig:
Een dag na een zware rug en griptraining naar een klimwand gaan en een paar routes klimmen, zwaar! :D
 
netjes kerel:d
 
zaterdag 9 juni 2007

- Tossing the caber

5 meter paal 12 worpen

Tussendoor wat MP, FSQ en GM gedaan met de caber

Jezus, wat een licht paaltje vergeleken met onze wedstrijdpaal....
Oppakken geen enkel probleem, balans & lopen idem, alleen aan de timing voor het tossen moet ik nog hard aan werken....


Lekker hoor! Helaas zit ik weer het hele weekend met verjaardagsvisite :woot: dus trainen zit er even niet in :grumble:
 
Back
Naar boven