- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor het eerst in weken ook nog eens schouders getrained, kort maar toch.

Écht doodjammer van de pijn in m'n rechterlies bij leg press maar ik denk dat het anderhalf uur zwemmen van vanmorgen daar voor iets tussen zit/zat
De pijn begon tijdens m'n laatste set squat maar bij de 2e set leg press maar gestopt om het niet erger te maken en omdat het toch wel redelijk goed pijn deed.

netjes, ging je nog meer oefeningen doen had je lies niet zo gef*ckt?
"het móet verdomme" is een goeie motivator voor morgen![]()
![]()
Het enige wat ik misschien nog zou bij doen van oefening, leg extension misschien?Ga er vandaag niet meer geraken, teveel werk voor schoolMorgen dan maar...

Ik voelde me goed toen ik in de gym was dus dan maar 2 dikke snowboardtruien aangedaan en ****ing lekker gezweet
Had in de loop van de week die trainingsvideo gezien van Milos over benchen en geprobeerd die zo goed mogelijk te benaderen qua techniek en vond wel dat het beter lukte dus ik was tevreden over m'n borsttraining. Ik hoop dat het nu eindelijk een stijgende lijn wordt!
Misschien had het te maken met het feit dat ik voor de training voor het eerst gebruik heb gemaakt van creatine dat het zo goed ging? Meneer Placebo zal het hoofdzakelijk wel geweest zijn.
Bodybuilding