Fitness Seller

Stancke's log: Bigger Is Better

close grip bench is toch ook een triceps oefening?

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag 20/11/08

Rug

Rack Pulls:
12x80 opwarming
20x130
12x150
10x160
10x170

Incline Pulley
12x50
10x55
10x60
8x65

Lat. Mach
10x50
8x50
12x35
12x35

Schouders

Dumbbell Shoulder Press
12x16
10x16
10x18

Dumbbell Sideways Kick (hoe het ook mag noemen)
10x6
10x6
10x6

Die Rack Pulls blijven goed gaan vind ik, de bar lag wel 1 "standje" hoger als anders maar voelde ook goed aan:cool: Voor het eerst in weken ook nog eens schouders getrained, kort maar toch.

Zoals je ziet is de motivatie wat weg, allez, het is te zeggen: ik maak het me té gemakkelijk. Als ik dan zo zie op m'n training dat m'n bench totaal niet vooruit geraakt heb ik écht zin om te stoppen en gewoon naar huis te gaan. Deze week heb ik bv. m'n biceps niet getrained. Waarom? Gewoon geen zin, easy me:rolleyes:

Het ergste van al is dat het ik maar al te goed weet en besef en er gewoon niets aan doe... M'n voeding zit toch min of meer terug goed. Wat het er ook niet gemakkelijk op maakt is school. De Donderdag bv. heb ik van 11u tot 18u sport en om 19u sta ik al in de fitness, om dan nog fit te verschijnen in de fitness is niet gemakkelijk maar ik sta er wel, nadeel is dan wel dat ik op het einde 1-2 oefeningen dan niet doe:rolleyes:

Samen met m'n trainingsmaat heb ik gisteren dit besteld bij Powersupplements:

1 x Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g
1 x MixChamp Shaker à €3,50
1 x Magnesium en Taurine
1 x Visolie (Omega3)
2 x Creatine Monohydraat (Creapure) 500g à €17,50
2 x Pure Whey Protein Isolate 2500g

Ik ben er nog niet uit wat ik zelf neem maar ik denk visolie en misschien nog eens creatine te proberen. Normaliter ben ik totaal niet voor supplementen, buiten Whey dan, maar nu het wat minder gaat, wil ik het wel eens proberen.

Ben wel benieuwd hoe je op de creatine van Powersuplements gaat reageren. Laat je dat nog even weten?
Mooie trainingen verder!:thumbs:

Moet zelf nog wat uitzoeken hoe ik het ga aanpakken met die creatine (als: wanneer innemen, hoeveel innemen etc...). Ik blijf dit log zeker updaten;)

SHoulder press moet hoger!

Yes verdomme! The spirit is back:bow:

Maandag 24/11/08

Benen:

Full Squat
12x40
8x90
7x95
4x100
20x60

Leg Press
15x160 stand benen: midden
4x160 stand benen: midden
=> gestopt door pijn aan m'n rechterlies

Standing Leg Curl
12x35
12x35
10x37.5
10x40

Lunges
16x12
16x12
16x12

Dumbbell Shrugs
12x22
12x22
12x24
6x28

Yes, eindelijk nog eens een training om niet over beschaamd te zijn!:cool: Écht doodjammer van de pijn in m'n rechterlies bij leg press maar ik denk dat het anderhalf uur zwemmen van vanmorgen daar voor iets tussen zit/zat:( De pijn begon tijdens m'n laatste set squat maar bij de 2e set leg press maar gestopt om het niet erger te maken en omdat het toch wel redelijk goed pijn deed.

Morgen of overmorgen komt m'n bestelling overigens toe van Powersupplements, ben eens benieuwd:cool:

Nu maar hopen dat m'n borsttraining van morgen even goed zal verlopen, het móet verdomme!:mad:

Nu nog een lesvoorbereiding maken over "klimmen en klauteren" en morgenvroeg anderhalfuur rugby buiten op school.

Trouwens, weet er iemand wat ik in de plaatselijke GB kan vinden rijk aan eiwitten zonder iets klaar te moeten maken?

Laatst bewerkt:
netjes, ging je nog meer oefeningen doen had je lies niet zo gef*ckt?

"het móet verdomme" is een goeie motivator voor morgen :D ;)

netjes, ging je nog meer oefeningen doen had je lies niet zo gef*ckt?

"het móet verdomme" is een goeie motivator voor morgen :D ;)

Goh, ik had zeker 4 goede setjes op de leg press afgewerkt en dat was het denk ik:o Het enige wat ik misschien nog zou bij doen van oefening, leg extension misschien?

Had misschien ook nog een oefening voor de traps bijgevoegd maar heb dan ook nog buikspieren gedaan dusja...

Ga er vandaag niet meer geraken, teveel werk voor school:( Morgen dan maar...

Woensdag lukte het ook niet om te gaan trainen dus gisteren was het eindelijk zo ver:p

Donderdag 27-11-08

Borst:

Flat Benchpress
12x56 opwarming
10x60
6x70
1(+2 hulp)x80
12x50

Incline Dumbbell Fly
12x16
8x18
7x18
6x20

Incline Benchpress
10x50
5x55
6x55
5x60

Cross Over Cable strict
12x20
12x25
8x27.5
8x30

Triceps:

Triceps Pushdown
12x30
10x32.5
7x35
15x20

Dips tussen 2 bankjes
12xBW
9xBW+10kg
8xBW+20kg
6xBW+20kg

Gisteren ben ik eindelijk nog eens in de gym geraakt!:D Ik voelde me goed toen ik in de gym was dus dan maar 2 dikke snowboardtruien aangedaan en ****ing lekker gezweet:D Had in de loop van de week die trainingsvideo gezien van Milos over benchen en geprobeerd die zo goed mogelijk te benaderen qua techniek en vond wel dat het beter lukte dus ik was tevreden over m'n borsttraining. Ik hoop dat het nu eindelijk een stijgende lijn wordt!:cool: Misschien had het te maken met het feit dat ik voor de training voor het eerst gebruik heb gemaakt van creatine dat het zo goed ging? Meneer Placebo zal het hoofdzakelijk wel geweest zijn.

Sinds gisteren ook begonnen met de creatine van Powersupplements.

Trainingsdagen = 2x 6 gram (halfuur voor en na training)
Rustdagen = 6 gram bij ontbijt met de whey shake

Volgende training is morgen (schouders + biceps). Rug zal niet voor deze week zijn:o

Ziet er netjes uit!

Vrijdag 28-11-08

Biceps:

Barbell Curl met Olympische bar
20x20kg
12x22.5kg
7x25kg
8x20kg

Incline DB Curl
6x16kg
5x16
10x14
12x12

Hammer Curl

12x12kg
8x14kg
9x14kg
6x16kg
15x10kg

One Arm Pose Curl
6x20kg

Up and down the rack
5x10
5x14

Schouders:

Dumbbell Schoulder Press
12x12kg opwarming
10x18
6x20
4x18
10x12

Military Press
12x30
6x35
8x35
6x35

One Side Cable Pull
of iets in die aard
8x10kg
8x10kg
8x10kg

Mij gisteren toch niet meer kunnen inhouden en toch maar gaan trainen. ****, jaren geleden dat ik nog eens zo goed en hard biceps heb getrained... M'n biceps bleef maar de pomp behouden en heb ze keihard aangepakt! Het bloed bleef maar stromen door m'n aders and I liked it! Vanmorgen opgestaan met een stijve biceps en m'n borst staat ook goed stijf van Donderdag nog.

Vanmiddag nog gaan zwemmen en vanavond gaan werken.

:bow:Bodybuilding:bow:

sterke curls kzie dat je hard gaat!

Goh, ik kan er nog extra gewicht opsteken hoor maar ik heb liever dat m'n rug recht blijft en ik puur op biceps begin te trekken.

Nog effe updaten...

Vorige week en de week ervoor 2 weken niets kunnen/mogen doen van sport wegens een virus die op de zenuwen van m'n rug werkt... De minste beweging zorgde ervoor dat ik pijn in de rug had. Voor het eerst gaan trainen afgelopen Dinsdag, vlug effe gaan all-rounden en hopen dat ik morgenochtend nog eens kan gaan...

Sinds ik niet meer kan gaan trainen ook totaal niet meer op m'n voeding gelet:rolleyes:

Zit nu ook volop in de "blok" dus de ideale periode om terug te beginnen, is het niet. Ik hoop terug vollebak te gaan, na de examens. Ergens in de laatste week van Januari.

Het is bedroevend.

We gaan inderdaad nog eens bumpen!:cool:

Bon, van half December tot 26 Januari zat ik "in" de examens. In die periode geprobeerd zo veel mogelijk te blijven trainen, heb eens een weekje overgeslaan en dan eens een week gehad van 2-3 trainingen. Voeding trok wel op niets maar goed:D

Sinds vorige week ook terug met m'n trainingspartner begonnen.

THE GAMES ARE BACK ON!​

Overgeschakeld naar 3 trainingsdagen per week en tussen die 3 trainingen 2 keer (intensief) gaan zwemmen.

Vanavond gaan we uitzonderlijk gaan zwemmen en dan gaan trainen. Het bier er wat gaan aftrainen van afgelopen weekend:o

Qua voeding gaat het terug de goeie weg uit.

Terug
Naar boven