BelowZero
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 170
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 seconden vasthouden bovenin. exentrische beweging nog langzamer. extra setje. seated calf raises erbij? vragen of er een ecto van 50kg op je rug klimt
Tja als ik amper omhoog ga met gewicht met 1 legged en m'n meetlint minder aangeeft dan gaat er toch echt iets niet goed. Als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niks.Herkenbaar ik heb het zelfde met mijn biceps. Ik moet met 2 armen tegelijk curlen
want als ik 1 arm curls doe zijn ze na 2 weken 3cm kleiner.![]()
Denk niet dat ik daar vrijwilligers voor kan krijgen haha.Donkey raises met 2 gasten op uwe rug.
Ik span ze boven ook een 2 tal seconden aan.
Dropsetjes en supersetjes doe ik af en toe, maar om dat standaard te doen lijkt me niet echt wat.Doe dropsetjes?
Ikzelf heb de meeste groei in mijn kuiten gezien als ik standing met seated superset deed, maar aangezien de seated bij jou nog niet aanwezig i, is dat niet mogelijk. Mijn niewe gym heeft ook geen seated en doe een dropsetje, nog geen idee wat dat voor de groei doet, maar ze lijken iig niet kleiner te worden![]()
Heb het voor kuiten zo goed als altijd gedaan alleen begin ik wel te merken dat mijn achillespeesblessure terug komt opspelen. Achillespeesblessures zijn sowieso kuit als je kuiten wilt trainen :/Dropsetjes en supersetjes doe ik af en toe, maar om dat standaard te doen lijkt me niet echt wat.
Als je ze echt strikt uitvoert 2 sec beneden vast, 3 sec omhoog, 2 sec vast, 3 sec omlaag. Dan denk ik dat het gewicht een stuk lager zal zijn.
Achillespees zit idd een hoop veerkracht in, hier zal vast wat winst in zitten. Maar aan de andere kant...mijn kuiten groeien 1 mm per decennium ofzo dus als deze methode voor jou werkt. Ben ik alleen maar jaloers. You go girl!
In voor foto's.
En seated kan je met enige creativiteit zelf fabriceren in de smith machine ( bankje, 2 schijven op elkaar gestapeld voor de voeten, bar pad om de stang, et voila)
.Trainen er daar geen homos?Die zullen je wel helpenDenk niet dat ik daar vrijwilligers voor kan krijgen haha.

Excentrische beweging nog langzamer?
Zou dat echt verschil maken?
zelfde geld voor een smith natuurlijk, alleen die stang is dun dus voelt kut.Rond de stang van de smith kan je zo een barbell pad doen.hij en een klein groepje zegt nee, een grote groep zegt ja. proberen waard lijkt me. al is het maar van 1 sec down naar 2 sec down. want stretch reflex is het laatste wat je wilt bij het trainen van je kuiten.
bovendien zegt hij dat er allerlei dingen bewezen zijn, of juist bewezen niet zo te zijn. maar ook hij verwijst me niet door naar het onderzoek waar dat in bewezen is. verklaart dat alles broscience is, maar onderbouwt het zelf met 'steeds dezelfde' argumenten dat het niet zo is. is gewoon het ene woord tegen het ander.
OT:
1 voet, de bal van je voet, op een step. 40kg dumbbel op je knie, seated calf raisezelfde geld voor een smith natuurlijk, alleen die stang is dun dus voelt kut.
Hmm zo voer ik ze dan niet uit, hooguit een seconden beneden en boven vast, snel omhoog en rustig omlaag. Denk dat het zo indd een stuk zwaarder zal worden.
M'n kuiten gaan niet zo snel omhoog in omtrek vergeleken met de rest van m'n lichaam. Maar dan waren ze in het begin al 40cm en liepen ze al aardig voor t.o.v. de rest van m'n lichaam.
![]()
Niet echt de beste kwaliteit, maar goed te zien. Zullen dikke knallers worden als ik droog sta.