Hallo iedereen,
Ben hier nieuw, hoewel ik het forum wel al lang kende. Korte schets van de situatie. Ben 24, 1.80m groot en weeg momenteel schommelend rond de 81kg. Vetpercentage zit volgens mij rond de 15-17%.
Begin dit jaar woog ik 99kg en was mezelf dingen aan het wijsmaken tot ik tot het heldere inzicht kwam en er wat aan ging doen. Begon allemaal ok, tot ik echt op mijn voeding ging letten. Met bovenstaande dus als resultaat. Ik had in het verleden wel on and off getrained.. maar nooit zoals nu.
Alleen wil ik het dus nu nog een stapje verder nemen..
Bijkomende info:
Zit minimaal 5x per week in de gym. Begin elke training met 5-10 mins opwarming dan ongeveer uurtje kracht training, tegenwoordig met pyramide sets en dan sluit ik af met 40 mins cardio. Ook doe ik er nog geregeld buik bij en stretch ik regelmatig.
Als supplements gebruik ik momenteel:
Protein: Dymatize Elite Isolate shake
Fatburner: Clenbutrx
Pre workout: Hemo Rage
Daily schedule:
7.30: opstaan - halve liter water op nuchtere maag + fatburner
8.05: ontbijt: 50-70gr brinta + handvol bosbessen + 70gr protein + 350ml water
10.00: +- 150gr kip + varia aan groenten
12.30-13.00: 200 gr kip + varia aan groenten
15.45: proteinshake - 70gr
17.30: preworkout + fatburner
19.45-20.00: proteinshake - 70gr
22.00: afhankelijk van de zin ofwel kip met groenten of protein shake voor 75gr
Door de dag drink ik makkelijk 2l water alsook tijdens de training.
Enige waar ik moet op letten is dat men slack dagen in het weekend iets minder dooreet.
Graag had ik wat feedback gehad over zowel manier waarop ik train en of ik eventueel meer KH zou eten ja of nee. Voel me absoluut niet futloos of energieloos. Train hard en maak nog steeds mooi progress qua kracht.
Thx in advance!
Ben hier nieuw, hoewel ik het forum wel al lang kende. Korte schets van de situatie. Ben 24, 1.80m groot en weeg momenteel schommelend rond de 81kg. Vetpercentage zit volgens mij rond de 15-17%.
Begin dit jaar woog ik 99kg en was mezelf dingen aan het wijsmaken tot ik tot het heldere inzicht kwam en er wat aan ging doen. Begon allemaal ok, tot ik echt op mijn voeding ging letten. Met bovenstaande dus als resultaat. Ik had in het verleden wel on and off getrained.. maar nooit zoals nu.
Alleen wil ik het dus nu nog een stapje verder nemen..
Bijkomende info:
Zit minimaal 5x per week in de gym. Begin elke training met 5-10 mins opwarming dan ongeveer uurtje kracht training, tegenwoordig met pyramide sets en dan sluit ik af met 40 mins cardio. Ook doe ik er nog geregeld buik bij en stretch ik regelmatig.
Als supplements gebruik ik momenteel:
Protein: Dymatize Elite Isolate shake
Fatburner: Clenbutrx
Pre workout: Hemo Rage
Daily schedule:
7.30: opstaan - halve liter water op nuchtere maag + fatburner
8.05: ontbijt: 50-70gr brinta + handvol bosbessen + 70gr protein + 350ml water
10.00: +- 150gr kip + varia aan groenten
12.30-13.00: 200 gr kip + varia aan groenten
15.45: proteinshake - 70gr
17.30: preworkout + fatburner
19.45-20.00: proteinshake - 70gr
22.00: afhankelijk van de zin ofwel kip met groenten of protein shake voor 75gr
Door de dag drink ik makkelijk 2l water alsook tijdens de training.
Enige waar ik moet op letten is dat men slack dagen in het weekend iets minder dooreet.
Graag had ik wat feedback gehad over zowel manier waarop ik train en of ik eventueel meer KH zou eten ja of nee. Voel me absoluut niet futloos of energieloos. Train hard en maak nog steeds mooi progress qua kracht.
Thx in advance!

!