- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jelly op je stats, ga je sheiko cycle volgen. Doe jij de assistance volgens het template van Sheiko of gooi je er nog wat extra bij?
De assistance die hij voorschrijft zijn maar richtlijnen, je moet ze aanpassen aan je zwakke punten. Ik kijk dus per keer wat hij voorschrijft en dan bepaal ik of het voor mij zinvol is of niet. Leg extensions heb ik al een aantal keer veranderd naar leg curls bijvoorbeeld. Heb ook al een aantal keer wat toegevoegd als ik nog veel energie over had.
Je moet overigens alles aanpassen op je zwaktes, zo pas ik ook vaak op een dubbele squat dag de 2e squatsessie aan naar safety squat bar squats of bottem paused squats.
Ah okee, helaas geen SSB bij mijn gym. Ik heb er chin-ups en cheating dumbell curls bijgegooid, want vond dat biceps en lats beetje werden ontzien. Mijn zwakte is glutes/heup dus ook nog wat hip thrusters. Doe jij nog een 4de dag of houd je je strikt aan de 3 dagen?
Als je heupen zwak zijn zou ik tijdens de sheiko cycles sumo pullen (wat ook eigenlijk de bedoeling is), dan trekken ze ze wel bij.
Ik draai momenteel de 3 dagen outlay voor lifters over de 80 kilo. Die variant is wat lager in volume dan die voor lifters onder de 80. Dat geeft me ruimte om op de zaterdag extra overhead werk/dips, isolatie (biceps, rug, rear en side delts) en conditioning toe te voegen. Hier kan je hem vinden: http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=15.0
Bedankt voor de tip, ga t zeker gebruiken!Als je heupen zwak zijn zou ik zeker alles sumo pullen. Waarschijnlijk moet je alleen even aanpassen aangezien de techniek wel een stuk anders is.
Ziet er goed uit man. Weinig kracht verloren volgens mij met een flink pak BW minder.
Ja echt sterk hoor. Kan je gezien je verhoudingen niet beter in de -83 kg klasse blijven? Of verwacht je flinke kg's te kunnen pakken met meer BW?
Goed om te lezen dat je luchtinlaat tune-up zo goed heeft uitgepakt. Zal zeker in flink wat vermogenswinst resulteren.