Fitness Seller

Startlog elliza66

Bezoekers in dit topic

Net getraind. Was twee weken geleden. Niet verwacht dat het zo snel down hill zou gaan :( Heb wel nog een PR gehaald op shoulder press: 8 x 7 kg en 6 x 7 kg.
Goede wake up call.

Ach ja, heb je zo weer bijgetraind hoor ;) Geen paniek.

Grats on the PR
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
Ik kom dan ook eens kijken in jouw log :D

Bij die military press weet je het gewicht van de bar niet veronderstel ik? Welke afmetingen en diameter heeft die? En waarom reken je in lbs en bij andere oefeningen in kg?

Succes verder ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
O-o betrapt :D

Ik gebruik voor MP een gewone curlbar. Weegt niet zo heel veel vind ik. Schijfjes zijn aangegeven in lbs. en kg., maar lbs. onthoudt gewoon makkelijker :)

;)

Een gewone 30mm curlbar zal tussen de 7 en 10kg wegen denk ik. Waar train je trouwens?
 
nette trainig gisteren!
Dat is minder van je examen, grtz
 
--
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat ook voor jouw dan, hehe
Je studeerd in Leuven dan waarschijnlek leuke uitgaans buurt wel. :)
 
--
 
Laatst bewerkt:
Uitgaan is bij me ook fel verminderd, Silo kwam ik vroeger regelmatig als er is dj's kwamen draaien doe ik de moeite vond.

Op facbars heb ik het niet zo begrepen want ik haat zatte ecto studenten.

:roflol:
 
Bedoeling was om een uurtje cardio te doen omdat ik me niet zo fit voelde, maar er liepen een paar attention whores rond die me zodanig op mijn zenuwen werkten dat ik dacht **** de cardio.

Attention whores, daar heb ik nu thuis helemaal geen last van ze, spijtig genoeg ;)
 
--
 
Laatst bewerkt:
zo jij traint echt goed he! ;-)
kan ik nog veel van leren :-p
 
--
 
Laatst bewerkt:
Valt wel mee, zit momenteel in een dipje. Over een kleine twee weken kan ik weer serieus aan de slag!

We moeten eens met de handdoek op de poep komen zwepen denk ik :p
 
Yes let's swing with a whip!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven