Fitness Seller

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Dat doe ik al :flexgrin: (Nou ja, bijna ieder, kids zitten af en toe in de weg)

Je moet toch echt een achterlijk wijf hebben wil ze denken dat je zo groot kunt zijn zonder AAS. Of je moet zo'n kutfysiek hebben dat het treurig is dat je daarvoor gekuurd hebt.
Er zijn veel delusional mensen die geen enkel besef hebben wat wel/niet natty kan. Waarom denk je dat al die biggie roiders nog steeds hun schemaatjes/shakes kunnen verkopen.

Maar goed, buiten het feit dat je gewoon een ultieme b*ch bent als je bang bent om die shit te delen met je vrouw/vriendin, bespaart het ook allerlei uitleg als je problemen hebt met je libido/mood etc.

Da’s waar, op ieder potje past een dekseltje, dat blijkt maar weer. Mijn vrouw zou me ongenadig op m’n fl**ker geven.
Omdat jij de b*ch in de relatie bent.

Nou nee, meer omdat we er hetzelfde over denken. Ik zit nou niet echt op type Barbie / Samantha te wachten die “anabooltjes” wel lekker vindt.

Is geen haat, maar gewoon een andere mening, BB kan ook prima zonder. Ieder moet maar doen wat hij leuk vindt, maar daarom kan je toch wel meningen delen?
Het is niet alsof we op het EO forum lopen te verkondigen dat god niet bestaat?

Is geen haat, maar gewoon een andere mening, BB kan ook prima zonder. Ieder moet maar doen wat hij leuk vindt, maar daarom kan je toch wel meningen delen?
Het lijkt hier wel in elk topic er over te gaan dat kuren slecht is / bodybuilding zonder kan. Ik kuur zelf niet, maar vind wel degelijk dat het bij de sport hoort als je op hoog niveau mee wilt doen. Als bodybuilding alleen maar uit types zoals Leroy Kakiay zou bestaan is er geen reet meer aan.

Want alleen dat type vind een gespierde man aantrekkelijk?
Geen idee, denk niet dat iedere vrouw voor fake spieren valt. Vrouwen kicken vaak meer op andere zaken.
gespierd vinden ze dan wel,prettig, maar wanneer ze door hebben dat het uit een flesje komt werkt dan vaak juist weer averechts.
En zoals je al aangeeft zou wel erg naief zijn als ze dat niet doorhadden.

Absoluut, maar lees je posts eens terug en zie wat je zelf allemaal schrijft.

Geen idee, denk niet dat iedere vrouw voor fake spieren valt. Vrouwen kicken vaak meer op andere zaken.
gespierd vinden ze dan wel,prettig, maar wanneer ze door hebben dat het uit een flesje komt werkt dan vaak juist weer averechts.
Denk dat de meeste vrouwen meer op een mens Health type vallen, uitzonderingen daar gelaten

Oke en nu de realiteit.

Wanneer jij en @th0maz in zwembroek over de pier in Scheveningen lopen zal geen enkele vrouw zich herinneren dat jij naast hem liep.

En je hebt gewoon een goed fysiek voor je leeftijd, maar tegen zo'n anabooltje ga je het kwa fysieke aantrekkingskracht gewoon afleggen.

Oke en nu de realiteit.

Wanneer jij en @th0maz in zwembroek over de pier in Scheveningen lopen zal geen enkele vrouw zich herinneren dat jij naast hem liep.

En je hebt gewoon een goed fysiek voor je leeftijd, maar tegen zo'n anabooltje ga je het kwa fysieke aantrekkingskracht gewoon afleggen.
Een nette car doet ook wonderen

Dan win ik wanneer we weer op de parkeerplaats zijn :flexgrin:
En nu gaan ze afkomen met het is voor het geld, mss wel maar een vrouw kan ook Thomas gebruiken tegenover andere vrouwen of vriendinnen. Kijk ik kan een kleerkast krijgen. Komen zo ook wat hoger op de ladder

Oke en nu de realiteit.

Wanneer een vrouw van 300kg over het strand loopt en er achter een lekker wijf toevallig, herinner ik me ook alleen maar die dikke troll en niet die chick maarja die verdwijnt ook achter die dikke troll. Bedoel alleen maar te zeggen dat het niet altijd positief hoeft te zijn. Persoonlijk denk ik ook dat de "meeste" vrouwen meer zo'n men's health figuur kiezen boven een opgeblazen ripped anabolen gebruiker.

Terug
Naar boven